Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp meg litt nå.. jeg tåler ærlige tilbakemeldinger. Jeg har delt bolig med far til ungene i mange mange år etter at det ble over mellom oss. Primært på grunn av barn og på grunn av at vedkommende har en voldsom spillegalskap og ikke har hatt økonomi til å ta vare på seg selv. Jeg har betalt hovedvekten av utgifter og bodd her for å skjerme barna mot store humørsvingninger som er et resultat av spillingen. Jeg vet det ikke har vært smart, men uten nettverk i denne byen så ble det sånn. Det er 12 år siden vi kysset eller hadde sex sammen og jeg har bodd på eget rom og vært tydelig på at dette var for barna og at vi to ikke lenger var et par. Nå har jeg funnet meg en leilighet og er i gang med flytting. Økonomien har han torpedert! I tillegg har jeg truffet en fantastisk snill og god mann som jeg har forelsket meg i og som gjengjelder mine følelser. Min eks samboer reagerer helt sinnssykt! Henger meg ut overalt, kaller meg hore og ludder, sier til ungene våre at jeg er ond og ikke bryr meg om familien. At jeg har sveket han. At jeg har knust han. Jeg prøver å forklare at det er nok etter 12 år uten en klem en gang og at han har ødelagt oss på grunn av spillingen. I tillegg har jeg i klartekst fortalt han at vi to er over, og det for år siden. Har han grunn til å reagere slik?? Nå truer han meg med det ene og andre og sier jeg ikke aner hva han er i stand til å finne på 😔

Anonymkode: d5f47...ca8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt reagerer han slik. Han mister jo hushjelpen sin, den som tilrettelegger for oppførselen hans. Han mister fasaden du har tviholdt på i alle disse årene. Du har jo lagt til rette for at han skal holde på slik i tolv år, så i hans øyne har han rett til å reagere. 

Bra du endelig går. Er du utrygg, ta kontakt med politiet. Ikke se deg tilbake. Barna skjønner nok hva som skjer. Hold deg saklig, og ikke snakk dritt om faren deres. La oppførselen hans tale for seg, det holder nok i barnas øyne. 

Lykke til i ditt nye liv! Måtte all hell og lykke finnes på din vei! 

Anonymkode: 47164...962

• Liker 7
Skrevet

Nei, han har absolutt ingen grunn til dette. Kom deg vekk. Lev det livet du vil. Barna lærer av oss, vis dem hvordan et sunt kjærlighetsforhold skal være. Til nå er det slik dere har hatt det som er malen deres. ♥️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du spør oss om han har grunn til å kalle deg ond og hore? Mener du det helt seriøst om han har grunn til det? Vel? Er du ond? Selger du sex for penger? Jeg tror du vet svaret på dette selv.

Anonymkode: c9328...184

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du spør oss om han har grunn til å kalle deg ond og hore? Mener du det helt seriøst om han har grunn til det? Vel? Er du ond? Selger du sex for penger? Jeg tror du vet svaret på dette selv.

Anonymkode: c9328...184

Uff, nei. Jeg er så lite ond at jeg har tatt meg av han i alle disse årene. Og aldri oppført meg som en hore! Men han sender meg et hav av stygge meldinger nå om hvor fæl jeg er og hvor ødelagt han er og prøver å få meg til å fremstå som helt grusom. Sender mange meldinger til ungene også om hvor grusom jeg er som forlater han😔 Det har jeg gjort følelsesmessig for 12 år siden og det vet han!  Jeg vil jo bare holde ungene utenfor dette men han spiller på samvittigheten. Nå har jeg en datter som gråter fordi hun synes synd på faren som blir alene. De rundt meg sier dette er manipulasjon.. og det innser jeg vel nå

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Nå har jeg en datter som gråter fordi hun synes synd på faren som blir alene. De rundt meg sier dette er manipulasjon.. og det innser jeg vel nå

Da får du forklare henne at noen ganger passer ikke voksne sammen som kjærester. Men at det er lov å være lei seg og litt sint for det, slik faren hennes er nå. Og at faren hennes skal finne måter å ha det fint på, og gode måter være sammen med henne på. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Nå truer han meg med det ene og andre og sier jeg ikke aner hva han er i stand til å finne på 😔

Ta vare på alt skriftlig. Prøv å få kommunikasjonen skriftlig. Om han er ufin selv etter at du har flyttet ut, samler du opp det du har og går til politiet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klart han reagerer og blir si t.  Han har hatt det fint i alle år. Du har ordnet opp for han.

Det er bra du endelig går. Det er ikke bra han reagerer som han gjør, men tror folk forstår deg.  Holdt ut. Forklar for barna dine. Men ikke snakk dritt om faren.

lykke til med nytt liv. Du vil få det bedre❤️

Anonymkode: bf8b5...e1b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...