Gå til innhold

Er singel og for gammel, hva skal jeg bruke livet mitt på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en ung mann på 26 som ikke helt får til livet. Jeg er utdannet sivilingeniør, har nesten en millionlønn, fordi jeg har byttet jobb allerede to ganger i karrieren min og hver gang krevd en solid lønnsøkning samt gode muligheter for OT-arbeide som gir god betaling og som jeg benytter meg av hver gang jeg får sjansen. Jeg har ingen egen bolig, fordi jeg har noen problemer med min nåværende bolig (i en annen by) som jeg må få ordnet først før jeg kan kjøpe i Oslo. Jeg er en singel og nesten jomfru (ble bare litt sex med en koreansk dame da jeg var på utveksling), men aldri hatt et samboerskap eller langvarig forhold, og skulle så gjerne ha det. Mine kompiser har nesten alle sammen uten unntak fått seg dame, leilighet mv.

Jeg ser hver eneste dag lykkelige, vakre unge par som har fått alt de peker på og som lever bekymringsløse liv på T-banen, på treningssenteret, i parken mv, mens jeg selv får lov til å alene eller henge med noen av mine uføre kompiser fra barnekorpset som også er singel og ensomme. Jeg føler meg hengt ut hver gang samtalen ved lunsjbordet ikantinen går på familielivet, kjærlighetslivet mv, og ordene føles som bormaskiner i ørene mine. Jeg har ventet så lenge, jeg vet ikke hva jeg skal bruke livet mitt på hvis jeg ikke får kone og barn. Er det noen mening med livet. 

Anonymkode: b95f6...d40

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er på Tinder og der sveiper jeg høyre til stadighet på damer seint i 40-årene...selv er jeg 39 og har vært stort sett singel hele livet gjennom.

Endret av tasmus82
AnonymBruker
Skrevet

Finne en hobby som gir deg muligheter til å treffe andre? 

Anonymkode: 84dd1...021

AnonymBruker
Skrevet

senke kravene? 

Anonymkode: 322d0...785

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

I ditt forrige innlegg så hadde du vel bikket millionen i lønn siden du allerede hadde byttet jobb to ganger?

Anonymkode: 09e39...153

• Liker 2
Skrevet

Du er 26 og ikke for gammel til noe som helst. Min mann var over 30 da han traff meg, nå har vi et A4-liv med hus og bil og to barn.

Du har en solid utdannelse og en god jobb, og kompiser. Du kan ikke hevde at du ikke "får til livet". Det som formørker sinnet ditt er din egen innstilling.

Jeg tror du trenger å treffe noen nye folk og utvide bekjentskapskretsen din. Begynn med en ny hobby, ta litt initiativ til å være sosial, og se hvor det bærer hen.

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

For sent når du er 26 år???? Ja, den var god. 

Anonymkode: bc5b4...7cd

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er en ung mann på 26 som ikke helt får til livet. Jeg er utdannet sivilingeniør, har nesten en millionlønn, fordi jeg har byttet jobb allerede to ganger i karrieren min og hver gang krevd en solid lønnsøkning samt gode muligheter for OT-arbeide som gir god betaling og som jeg benytter meg av hver gang jeg får sjansen. Jeg har ingen egen bolig, fordi jeg har noen problemer med min nåværende bolig (i en annen by) som jeg må få ordnet først før jeg kan kjøpe i Oslo. Jeg er en singel og nesten jomfru (ble bare litt sex med en koreansk dame da jeg var på utveksling), men aldri hatt et samboerskap eller langvarig forhold, og skulle så gjerne ha det. Mine kompiser har nesten alle sammen uten unntak fått seg dame, leilighet mv.

Jeg ser hver eneste dag lykkelige, vakre unge par som har fått alt de peker på og som lever bekymringsløse liv på T-banen, på treningssenteret, i parken mv, mens jeg selv får lov til å alene eller henge med noen av mine uføre kompiser fra barnekorpset som også er singel og ensomme. Jeg føler meg hengt ut hver gang samtalen ved lunsjbordet ikantinen går på familielivet, kjærlighetslivet mv, og ordene føles som bormaskiner i ørene mine. Jeg har ventet så lenge, jeg vet ikke hva jeg skal bruke livet mitt på hvis jeg ikke får kone og barn. Er det noen mening med livet. 

Hmmm… dine venner er uføre og single, samtidig som nesten alle har dame og leilighet. Hva er sannheten?

• Liker 1
Skrevet

Du er bare 26 år! 
Du er smart, har god jobb og god inntekt. 
Dette kommer til å ordne seg helt fint. 
Hvis det ikke ordner seg innen du er 40, så kan du alltids inportere en brud fra Thailand ;) 

Er du på tinder? 
har du noen hobbier? 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke 26 år gamle menn man tenker passer til å starte familie med.

Du er for ung. Gjennomsnitt førstefødende alder kvinner er over 30. Og kvinner velger som oftest eldre partnere.

Du kan jo ha ett større søk på Tinder.

Anonymkode: d7afa...c1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
tasmus82 skrev (5 timer siden):

Jeg er på Tinder og der sveiper jeg høyre til stadighet på damer seint i 40-årene...selv er jeg 39 og har vært stort sett singel hele livet gjennom.

Voksne kvinner som lett får yngre, er over snittet.

Hvis du sliter med å få dame, er de over deg. 

Du må ned på egen alder og endel yngre, og finne de andre ikke vil ha.

AnonymBruker
Skrevet

Min mann var 32 år da vi møttes. Jeg var 27,og jeg har aldri tenkt over at vi skulle være gamle da. Var perfekt alder å slå seg til ro og stifte familie for oss. Mange av mine venninner slo seg ikke til to før de hadde tippet 30 år. Utdanningen, reise og jobb hadde mest fokus før det, og de følte seg for unge til slike forpliktelser. 

Så gammel kan du ta av bordet. 

Anonymkode: a9443...e72

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Voksne kvinner som lett får yngre, er over snittet.

Hvis du sliter med å få dame, er de over deg. 

Du må ned på egen alder og endel yngre, og finne de andre ikke vil ha.

Har vært singel pga omstendigheter som har gjort forhold vanskelig, og ikke for at jeg ikke finner partnere. Ville bare si til TS at han ikke er alene, og at det ikke er for seint. Tinder bruker jeg egentlig mest for å se på flotte damer og bli kjent med nye mennesker.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke før du bikker 30 at det begynner å bli enklere for menn. Ikke gi opp, det blir faktisk lettere

Anonymkode: b97fb...216

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

I ditt forrige innlegg så hadde du vel bikket millionen i lønn siden du allerede hadde byttet jobb to ganger?

Anonymkode: 09e39...153

Som folk følger med her inne😳

Anonymkode: f3dc6...288

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Som folk følger med her inne😳

Anonymkode: f3dc6...288

Det er faktisk ikke vanskelig, når samme person poster samme greiene gjentatte ganger, med samme sære detaljene.  Særlig når man mistenker troll, så blir det til at man håper vedkommende snubler i sine egne historier. 

Anonymkode: 6a1e7...0d8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Finn deg en ny hobby som ikke innebærer å sitte dagen lang og trolle på KG. 

Anonymkode: a2b46...a33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

som lever bekymringsløse liv på T-banen

🥴

Anonymkode: 721b1...c3a

AnonymBruker
Skrevet

26 og for gammel? Da jeg så trådtittelen, tenkte jeg at TS nærmet seg 80, liksom. For noe forbanna tull. 

Anonymkode: 80ab1...d9f

AnonymBruker
Skrevet

For gammel?!? Folk finner kjærligheten hele tiden! 😊

Anonymkode: cecfd...988

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...