Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2002 #1 Skrevet 20. oktober 2002 Noen som har vært der? Erfaringer, tips om hotell? Vi planlegger å reise dit i romjula.
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2002 #2 Skrevet 20. oktober 2002 Hei Jeg var der for to år siden. Det er et lite sted men veldig koslig. Mye god mat og drikke. Det er bra med resturanter, men et rolig nattesliv. Er dere ute etter aktiv uteliv må dere inn til Purto del Carmen. Det er også å anbefale og bli med på ulike utflukter som reiseselskapene arrangerer. Stranda er helt ok, men vannet var litt kalt (starten av nov.). God tur!!
Ø. G. Skrevet 5. august 2003 #3 Skrevet 5. august 2003 Noen som har vært der? Erfaringer, tips om hotell? Vi planlegger å reise dit i romjula. Var der 2 uker i september og oktober i fjor. Hoteller finner du bl.a. i Star Tour`s kataloger. Jeg vil tro at de fleste hotell ved Playa Blanca er godt nok. Selv var jeg på Blue Village Playa Flamingo, på Playa Flamingo en 10 minutters gangavstand fra Playa Blanca sentrum. Hotellet var greit nok. Eneste minus er høy musikk på nattestid fra en av barene inne på hotellområdet. Fra hotellet kan man ta seg gåturer til bl.a. den vulkanske toppen Montaña Roja like utenfor Playa Blanca, eller en litt lengre spasertur til den vakre stranden Playa de Papagayo. Stadig nye veier og hotell oppføres, slik at det å finne frem til stranden kan variere fra tid til tid. Opplevde 36 grader på dagtid, og 31 om natten i oktober. Det var unormalt varmt på Kanariøyene (og Sør-Spania i fjor høst).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå