AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #1 Skrevet 23. juli 2022 Jeg våknet nå i natt av store smerter i livmor. Det føltes nesten som rier selv om jeg aldri har født før - det tok seg opp og ble kjempevondt før det forsvant. Så gikk det er par minutter så skjedde det igjen. Det holdt på lenge, jeg talte 8 ganger. Jeg ligger fremdeles i senga og er redd. Det er litt vondt enda, det kommer og går, men ikke like vondt som før. Jeg blør ikke. Kan dette være en spontanabort? Jeg er 10+6 nå og livredd 😭 Anonymkode: ca239...c76
Silla123 Skrevet 23. juli 2022 #2 Skrevet 23. juli 2022 Ring jordmor og fortell ❤️ Kanskje du kan få komme på ultralyd for en sjekk 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #3 Skrevet 23. juli 2022 Silla123 skrev (33 minutter siden): Ring jordmor og fortell ❤️ Kanskje du kan få komme på ultralyd for en sjekk Jeg kan ringe og høre i morgen, men har time til tidlig ultralyd 1. august, så må sikkert vente til den 😔 Anonymkode: ca239...c76
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #4 Skrevet 23. juli 2022 Du kommer ikke til å få ultralyd for dette dessverre så du kan spare deg denne telefonen. Eller du kan selvfølgelig gå privat å betale. Helsevesenet gjør ingenting for «bare å sjekke» før barnet er levedyktig. Når det er sagt er min erfaring at det er ekstremt mye livmorsmerte i første trimester. Spesielt med første barn. Trodde jeg mistet hele tiden pga kraftige «menssmerter». Det er livmoren som vokser og strekker seg. Håper det går fint ❤️ Anonymkode: 9d263...5ce 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #5 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du kommer ikke til å få ultralyd for dette dessverre så du kan spare deg denne telefonen. Eller du kan selvfølgelig gå privat å betale. Helsevesenet gjør ingenting for «bare å sjekke» før barnet er levedyktig. Når det er sagt er min erfaring at det er ekstremt mye livmorsmerte i første trimester. Spesielt med første barn. Trodde jeg mistet hele tiden pga kraftige «menssmerter». Det er livmoren som vokser og strekker seg. Håper det går fint ❤️ Anonymkode: 9d263...5ce For noe tull. I forbindelse med en operasjon jeg måtte gjennomgå tidlig i svangerskapet fikk jeg tre ultralyder «bare for å sjekke» selv om det hadde vært for tidlig å gjøre noe uansett og operasjonen ikke var i nærheten av fosteret engang og ingen spesielt forhøyet risiko for at det skulle skje noe galt. Anonymkode: 9510e...92e 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #6 Skrevet 23. juli 2022 Kan være ligamentsmerter? Livmoren vokser veldig mye gjennom svangerskapet. Hvertfall i den perioden du er i nå. Anonymkode: 19b98...4f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå