AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #1 Skrevet 22. juli 2022 De fleste menn synes damer med skjørt,nylonkledde legger og sko med litt hæler er sexy,men er det noe damene absolutt ikke vil gå med?? Tipper 70% av menn synes dette er mye mer sexy enn damer med langt skjørt og joggesko.........jeg ser hva som er mest behagelig,men kler kvinner seg lenger for å vre sexy for menn,eller kun for eget behag? Anonymkode: add47...2fc 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #2 Skrevet 22. juli 2022 beggedeler+åfølesegfinutenatdeterformenndirekte tospørsmålstegnbetyratduroper,deterunødvendig Anonymkode: e88aa...f6d 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #3 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ser hva som er mest behagelig,men kler kvinner seg lenger for å vre sexy for menn,eller kun for eget behag? Anonymkode: add47...2fc Absolutt! Jeg orker faktisk ikke alle de blikkene man får ved å kle seg slik du beskriver. Fy flate så slitsomt det er. I tillegg så virker veldig mange menn å se på det som en åpen invitasjon til å ta kontakt og lire av seg det mest utrolige! Anonymkode: 91890...640 2 2
Gjest Athena Catalina Skrevet 22. juli 2022 #4 Skrevet 22. juli 2022 (endret) Kler meg aldri for å være sexy for menn, kler meg i det jeg føler meg mest komfortabel i og det er jeans. Endret 22. juli 2022 av Athena Catalina
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #5 Skrevet 22. juli 2022 Jeg elsker å pynte meg med kjoler/skjørt, strømper og sminke. For min egeb del. Dessverre fører det med seg uønsket oppmerksomhet som nevnt tidligere i tråden 😒 Anonymkode: 4c1f4...5a5
Helene1982 Skrevet 22. juli 2022 #6 Skrevet 22. juli 2022 To ting: Det er en fin ting å kle seg i noe du vet partneren din liker. Og det er anledninger som både menn og kvinner bør ta på seg en pen kjole/bukse, strømpebukser eller en pen dress med slips for å vise respekt for høytideligheten av anledningen. Jeg jobbet i en gullsmed for mange år siden og hadde gleden av å ha en kunde som ønsket seg noen nye, fine smykker til sin 90-årsdag. Hun ønsket å bruke penger på noe som fikk henne til å føle seg fin på den store dagen sin. Jeg mener selv at jeg og andre ser best ut de dagene man er glad og fornøyd med meg selv, og ikke de dagene jeg velger å gå i sko man ikke klarer å gå i eller klær man ikke liker selv. Jeg går av og til i høye heler og skjørt, men jeg kjenner jeg får lyst til å slutte med det, hvis det skal være for å tilfredstille menn jeg ikke kjenner. 2 1
tøydokka Skrevet 22. juli 2022 #7 Skrevet 22. juli 2022 Jeg kler meg behagelig, og i klær jeg føler meg fin med. Og sexy. Føler det meste kan bli sexy så lenge kroppen er fin og man bærer klærene godt. Rene, hele klær med god passform/godt snitt slik at man ser kroppens former og konturer. Føler meg mest sexy i treningsklær, er liksom ingen annen arena man kan flashe så mye kropp som på trening uten at det blir tacky.. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #8 Skrevet 23. juli 2022 Jeg er mann, og jeg synes joggesko og hvite sokker er mye mer sexy enn nylonstrømper og høye heler. Det kan hende faren min synes det er sexy... Anonymkode: 0c8e7...f73 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #9 Skrevet 23. juli 2022 tøydokka skrev (48 minutter siden): Jeg kler meg behagelig, og i klær jeg føler meg fin med. Og sexy. Føler det meste kan bli sexy så lenge kroppen er fin og man bærer klærene godt. Rene, hele klær med god passform/godt snitt slik at man ser kroppens former og konturer. Føler meg mest sexy i treningsklær, er liksom ingen annen arena man kan flashe så mye kropp som på trening uten at det blir tacky.. Treningstøy kan være sexy, og som alt annet, trenger ikke være det. Kommer an på. Men heller sporty kledd enn gammeldags for min del. Anonymkode: 0c8e7...f73
Maestro Skrevet 23. juli 2022 #10 Skrevet 23. juli 2022 Jeg går i lange kjoler og enten mokkasiner, eller lette joggesko. Men aldri nylonstrømper. Eller lang og lange kjoler, ned til knærne eller rett under knærne. Gikk mye i kort før, men det er 10 år siden. kle seg litt etter alder liker jeg, jeg blir 30 ☺️ Har ikke behov for og vise alt av lår og legger, og inntilsittene skjørt og kjoler. Ikke har jeg kroppen til det heller pr nå pga medisiner som fucka til vekten min. Kler meg ikke i tights og tunika, som mange kraftige damer gjør.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #11 Skrevet 24. juli 2022 On 7/23/2022 at 1:20 AM, AnonymBruker said: De fleste menn synes damer med skjørt,nylonkledde legger og sko med litt hæler er sexy,men er det noe damene absolutt ikke vil gå med?? Tipper 70% av menn synes dette er mye mer sexy enn damer med langt skjørt og joggesko.........jeg ser hva som er mest behagelig,men kler kvinner seg lenger for å vre sexy for menn,eller kun for eget behag? Anonymkode: add47...2fc Jeg er mann og synes ikke det er så sexy... Anonymkode: fa2eb...cb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå