Gå til innhold

Popcorn er et veldig sunt snacks, og et mye bedre alternativ enn potetgull..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker popcorn, kinopopcorn er best, skulle ønske jeg fikk det til hjemme. Hjemme popper jeg i gryte med ghee😄

Anonymkode: 26c1d...34a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg elsker popcorn, kinopopcorn er best, skulle ønske jeg fikk det til hjemme. Hjemme popper jeg i gryte med ghee😄

Anonymkode: 26c1d...34a

lager du ghee eller kjøper du det? 

Anonymkode: 5073d...de2

AnonymBruker
Skrevet
Chlypa skrev (9 timer siden):

Proteinet påvirker blodsukkeret ditt nesten like mye som karboen. Riktignok har popcorn litt fiber, men det er 13g pr 100g. Altså ca 8-9g i en pose. Eller ca 27 kalorier. Fiber er ett karbohydrat. 

Hvordan forklarer du at proteinet påvirker blodsukkeret nesten like mye som karbohydrater? Dette er helt feil.

Anonymkode: 2393f...cd8

• Liker 2
Gjest Keikolina
Skrevet

Liker ikke popcorn, setter seg bare i tenna. Hunden min er enig, han bare hopper på de og smuldrer de utover.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan forklarer du at proteinet påvirker blodsukkeret nesten like mye som karbohydrater? Dette er helt feil.

Anonymkode: 2393f...cd8

Vedkommende har aldri hørt om keto-dietten antar jeg. Selvfølgelig påvirker ikke protein blodsukkernivået like mye som karbohydrater. 

Anonymkode: 17143...780

AnonymBruker
Skrevet
Chlypa skrev (10 timer siden):

Popcorn har karbohydrater det også. Faktisk mer karbohydrater enn i potetgull. Her er du litt på vidvanke. Karbo omdannes ikke til sukkr i kroppen. Det omdannes til glukose. 

…og forskjellen på sukker og glukose er?

Anonymkode: 49253...780

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...