Gå til innhold

Føler jeg holder på å bli incel.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skid_raw skrev (1 minutt siden):

Et lite tips: begynn å løfte vekter og ha fokus på et sunt kosthold. Bare det å utsette kroppen for ubehag ved å trene styrke vil du over tid også få mestringsfølelse. La oss si at du kjører benkpress, 3 sett med 12 repetisjoner. Hver gang musklene holder på å si takk for seg, men du klarer å fullføre settene og repetisjonene, så lærer du at du takler alt livet kaster på deg. Som et konkret bevis har du styrken i benkpress å relatere deg til. Et sunt kosthold med fravær av sukker, disiplin og konsistens vil føre til at du også får mer kontroll over dine tanker. Bruke dine såkalte antatte negative egenskaper (lav høyde, hårtap) til noe positivt. Visste du at lave menn raskere får resultater når det gjelder vektløfting? Da ser jeg bort fra alt annet som at høyere menn over tid vil løfte mer osv. Det første en person vil se er en lav mann, men som er veltrent med markerte muskler. Halo-effekten vil i seg selv gjøre at førsteinntrykket folk vil ha av deg er positivt. Og det uten at de engang har snakket med deg. Det er den samme Halo-effekten du blir forledet av når du ser kvinner du opplever som attraktive. Bruk det til din fordel. Fordi kostholdet er sunt vil huden din glinse og det vil være fravær av kviser og akner som man typisk får av junk food. Halo-effekten er så mektig og folk går ukritisk i denne mentale fellen. Det vil være så mange positive faktorer at de fysiske egenskapene dine vil komme i andre rekke.

Incel-bevegelsen har en annen ting til felles: de er redde for konkurranse fordi de er overbeviste om at de vil tape. Her kan styrketrening (eller hvilken som helst trening) gi deg helt andre opplevelser som kanskje kan korrigere feiloppfatningen dine om deg selv. 

Ts skrev at han driver med bodybuilding.

Anonymkode: 45e80...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ts skrev at han driver med bodybuilding.

Jeg fikk det med meg. Men det er en ting å drive med bodybuildig, men en annen å skjønne psykologien bak det han driver på med. Slik han skriver så tror jeg at han ikke har fått med seg essensen av kombinasjonen mellom fysisk trening og det mentale.

Endret av Skid_raw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dette er sant på alle mulige måter og fullstendig essensielt. Folk ser ikke skogen for bare trær. 
Verden er full av suksesshistorier fra folk som har opplevd masse dritt og utfordringer og endt opp som suksessrike.

Ettersom jeg er anonym på et forum kan jeg si at jeg er en av dem. Jeg ble også mobbet som barn og opplevde masse motgang. 
I dag blir jeg nedringt av journalister pga det jeg bygget opp, ikke at det er et mål i seg selv- men for min egen personlige del var dette en del av det å lykkes med målet. Mange sa underveis at dette går ikke, det klarer du ikke. Men nå må de spise alle de pessimistiske ordene- jeg klarte det. Jeg ga totalt faen i all negativitet. 

Så bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, Skid_raw said:

Et lite tips: begynn å løfte vekter og ha fokus på et sunt kosthold. Bare det å utsette kroppen for ubehag ved å trene styrke vil du over tid også få mestringsfølelse. La oss si at du kjører benkpress, 3 sett med 12 repetisjoner. Hver gang musklene holder på å si takk for seg, men du klarer å fullføre settene og repetisjonene, så lærer du at du takler alt livet kaster på deg. Som et konkret bevis har du styrken i benkpress å relatere deg til. Et sunt kosthold med fravær av sukker, disiplin og konsistens vil føre til at du også får mer kontroll over dine tanker. Bruke dine såkalte antatte negative egenskaper (lav høyde, hårtap) til noe positivt. Visste du at lave menn raskere får resultater når det gjelder vektløfting? Da ser jeg bort fra alt annet som at høyere menn over tid vil løfte mer osv. Det første en person vil se er en lav mann, men som er veltrent med markerte muskler. Halo-effekten vil i seg selv gjøre at førsteinntrykket folk vil ha av deg er positivt. Og det uten at de engang har snakket med deg. Det er den samme Halo-effekten du blir forledet av når du ser kvinner du opplever som attraktive. Bruk det til din fordel. Fordi kostholdet er sunt vil huden din glinse og det vil være fravær av kviser og akner som man typisk får av junk food. Halo-effekten er så mektig og folk går ukritisk i denne mentale fellen. Det vil være så mange positive faktorer at de fysiske egenskapene dine vil komme i andre rekke. Oppfør deg bra på treningssenteret og du vil få respekt. Ikke fordi at du har store muskler/definerte muskler, men fordi folk vil se hvor disiplinert du er og vise deg respekt. Ta din plass! Sniker noen foran deg i køen, si fra at du er før den personen. Marker deg, men samtidig ha kontroll over dine følelser. Jeg føler meg 99% sikker på at du kan si ting som "Ja, bare gå foran meg du. Det er ikke så farlig med meg altså". Hvis ja, slutt med det. Det er klart at ting er ikke så A4 som jeg får det til å høres ut som. Noen ganger er det intet stort tap at en annen får gå foran deg i køen. Men hvis det skjer i 10/10 situasjoner og du klager over det her på KG, da må DU gjøre noe med det.

Incel-bevegelsen har en annen ting til felles: de er redde for konkurranse fordi de er overbeviste om at de vil tape. Her kan styrketrening (eller hvilken som helst trening) gi deg helt andre opplevelser som kanskje kan korrigere feiloppfatningen dine om deg selv. 

1 hour ago, Skid_raw said:

Jeg fikk det med meg. Men det er en ting å drive med bodybuildig, men en annen å skjønne psykologien bak det han driver på med. Slik han skriver så tror jeg at han ikke har fått med seg essensen av kombinasjonen mellom fysisk trening og det mentale.

Jeg fikk definitivt mer selvtillit etter jeg begynte med styrketrening, men når du får bittelitt selvtillit og du gar hatt bull selvtillit så er det fortsatt lite i forhold til alle andre, de fleste vil nok si at jeg ikke har noe selvtillit fordi de har normal selvtillit, tror jeg forklarte det litt vanskelig men håper du skjønner lol. 

Anonymkode: 60e24...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg fikk definitivt mer selvtillit etter jeg begynte med styrketrening, men når du får bittelitt selvtillit og du gar hatt bull selvtillit så er det fortsatt lite i forhold til alle andre, de fleste vil nok si at jeg ikke har noe selvtillit fordi de har normal selvtillit, tror jeg forklarte det litt vanskelig men håper du skjønner lol. 

Altså, vil du leve som offer så gjør gjerne det. Det er ikke jobben min å prøve å få deg til å se annerledes på ting. Det er et valg du har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Til TS:

så bra at du tråkker på bremsen og ser at du begynner å bli incel før du er helt nede i gropa. Det skal du ha skryt for. Jeg tror du kan ha godt av et lavterskel-tilbud med å snakke med noen. Enten et forum et sted hvor folk, (ikke incels) lar deg snakke ut litt og lufte ideer trygt. (dvs ikke KG heller haha). Eventuelt snakk med fastlege om noen å snakke med. Noen ganger må man bare lufte og riste golvmattene i hodet.

Jeg er heller ikke spesielt attraktiv, og jeg vet så godt at man blir behandlet etter trynefaktor. Pene mennesker blir behandlet bedre enn andre, sånn er det bare dessverre. 

Men det er mye man kan gjøre for å spe på det lille man har. Man kan trene litt, spise sunt, ta vare på hud, hår, tenner, hygiene, klær, og fremtoning. Hva tenker du folk ser på kroppsspråket ditt for eks. Hvordan bærer du deg offentlig? Hvordan er humoren din? Er du en4chan gutt med hatefull humor eller er du en kar som jenter føler seg trygge rundt, etc.

Minner også om at selv om du tror du ikke er kjekk fordi du ikke treffer gjennomsnittlig nok, så er det stort sett noen der ute som syns du er kjempedigg.

Jeg selv har hatt så mange og intense crush på folk med mildt sagt ikke gjennomsnittlig utseende. 

Om du er i 20årene så er du i en alder som er brutal for gutter som ikke ser ut som e-boys osv. Du må bare la deg selv gro og blomstre. Menn blir stort sett bare kjekkere med åra. 

Men det handler overraskende nok ikke bare om utseende. Man må kunne tilby noe også. Og da utover "legger ned dolokket." Og der er det mange gutter som har lite, dessverre.  Kvinner trenger ikke menn til så mye lengre, så kampen er hard om å være verdig tiden nok. Det er ikke et "must" med kjæreste lengre for mange jenter/kvinner, så man kjemper mot selvstendighetsfølelsen til kvinner. Det må være en viss balanse mellom å tilby det rette, men også være bra nok emne til at de ønsker å dele tilværelsen med. Dette gjelder alle kjønn forsåvidt.

For guds skyld ikke bli en incel. Du kan fortsatt bremse opp og ta grep. Lykke til!

Anonymkode: 501a4...88a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
26 minutter siden, Skid_raw said:

Altså, vil du leve som offer så gjør gjerne det. Det er ikke jobben min å prøve å få deg til å se annerledes på ting. Det er et valg du har. 

Leve som offer? Jeg spør jo om tips til å øke selvtilliten og da får jeg tips om styrketrening, men det har jeg allerede drevet med siden jeg var 13 år gammel, er Begrensa meg hvor mye mer det kan øke selvtilliten når jeg (ikke for å skryte), er den største muskelmessig på hele treningssenteret. Er det virkelig ingen andre metoder man kan øke selvtilliten på? Ingen teknikker eller fremgangsmåter utenom trening? Har googla litt rundt men det er det samme hver gang, begynn å tren. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Leve som offer? Jeg spør jo om tips til å øke selvtilliten og da får jeg tips om styrketrening, men det har jeg allerede drevet med siden jeg var 13 år gammel, er Begrensa meg hvor mye mer det kan øke selvtilliten når jeg (ikke for å skryte), er den største muskelmessig på hele treningssenteret. Er det virkelig ingen andre metoder man kan øke selvtilliten på? Ingen teknikker eller fremgangsmåter utenom trening? Har googla litt rundt men det er det samme hver gang, begynn å tren. 

Selvfølgelig finnes det mange andre metoder. Og et sted som ikke er så dumt er psykologi.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 hours ago, AnonymBruker said:

Selvfølgelig finnes det mange andre metoder. Og et sted som ikke er så dumt er psykologi.

Ja glemte å nevne at jeg går til psykolog fra før men føler ikke jeg får så mye råd enda, men vi er bare i utredningsfasen da så kan hende jeg får mer tips etter hvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor høy er du da? Hvor ofte fikser du håret? Hvilke kvaliteter har du ellers?

Anonymkode: 81c1d...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi må snart normalisere det å være singel, og uten sex, det er ikke unikt for deg, dette er heeeelt normal, det er ingen krise! 

Anonymkode: d14bd...747

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor høy er du da? Hvor ofte fikser du håret? Hvilke kvaliteter har du ellers?

Anonymkode: 81c1d...b63

Er såvidt 170 høy, har bra hårsveis og tar godt vare på det men det har begynt å bli tynnere og tynnere, har begynt å miste en god del også. Vet helt ærlig ikke hvilke andre kvaliteter jeg har bortsett fra at jeg er ganske muskuløs og relativt lite fett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Skid_raw skrev (9 timer siden):

Et lite tips: Bla bla

Altfor mange kan ikke engang løfte noe tungt uten at det går utover ryggen eller andre muskler. At du går automatisk ut fra at alle som sliter skal kunne løfte vekter, er jo ganske priceless. Din løsning er å sitte altså som en lav mann, fattig og blakk, uten høyere utdanning på treningsssenteret og pumpe jern, samtidig som man ser på andre menn som ligger ca 50 mil foran en i både utseende og muskler, for ikke å snakke om høyde, osv.

Point number 2) Når vi snakker om konkurranse. For å ta en sammenligning her. Du er sosialist, og det er helt greit for meg, har ingenting imot det, men du er naiv hvis du tror at sosialismen får lov å utvikle seg fritt uten at et annet system gjør noe for å sabotere for deg. 

Fordi det kapitalistiske A-MuriKKA står alltid klar til å knuse enhver sosialistisk utvikling. Med massiv kraft. USA tålte ikke engang at Japan begynte å bli en trussel på 1980-tallet, så USA knuste Japan også innen 1989 / 1990. Var visst ikke nok med å nuke de 2 ganger i august 1945.

Så har du lært leksa så langt? Vil du være en tøff sosialist, så kommer USA etter "deg". Det er sånn det fungerer, for "du" skal ikke få lov til å utvikle deg fritt. Det er sånn det fungerer. Det er et veldig godt eksempel på hvordan ulike seg imellom konkurrerer mot hverandre, og det kan du overføre også til individer, både sosialt, for ikke å snakke om økonomisk, (jobb) og med tanke på utdanning. 

Det at du ignorerer at det ikke finnes en flytende situasjon her i livet, der man ved et gitt punkt ikke lenger kan komme seg opp av gjørma får du ta på din egen kappe, men det føles for mange at de nettopp har begynt å løpe maraton med en hjertefeil, mens alle andre har allerede løpt ferdig, gått hjem og dusjet og har normal puls, hvis du skjønner. 

Livet og samfunnet tillater ikke ovenfor individer at de skal utvikle seg fritt som de enn måtte ønske. Fra da vi er født er vi satt allerede i bås i form av sosial oppvekst, eventuell formue, hva slags foreldre vi har, for ikke å snakke om hva slags eventuelle diagnoser vi måtte ha - enten de gjelder det psykiske eller det fysiske. Så har du utseende på toppen av det igjen.

Dagens system er ikke bærekraftig, uansett hvor mye du forsvarer systemet. Menn har begynt å bli lei av det feministiske tullet og har begynt å "slå" tilbake flere steder politisk sett i form av politiske vedtak og via stemmeseddelen. Og da snakker jeg ikke om Afghanistan og Saudi-Arabia, jeg snakker om Polen, USA og Sør-Korea, for å nevne noen land. 

Det at du ikke evner å se at dagens ekstremt-feministiske system driver og spiser seg selv opp, får så være, men det å være feministisk som det Norge og Sverige er, er faktisk IKKE normalt. Vi er de "unormale" i sin helhet, og dagens system vil måtte forandres før eller senere, ettersom systemet produserer bare flere og flere "Incels".  Ironisk nok forsvarer du dette feminist-kapitalistiske systemet der alt skal være konkurranse, samtidig som kvinner skal dominere over hele fjøla. 

Det blir som om vanlige idrettsfolk skal konkurrere mot dopede russere. Ditt råd er bare å "løpe enda litt raskere"! 🤣

Anonymkode: b6f17...8b4

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er såvidt 170 høy, har bra hårsveis og tar godt vare på det men det har begynt å bli tynnere og tynnere, har begynt å miste en god del også. Vet helt ærlig ikke hvilke andre kvaliteter jeg har bortsett fra at jeg er ganske muskuløs og relativt lite fett. 

Er du flink til å ta initiativ selv da eller er de en av disse KG mennene som venter på at damene gjør det? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Er du flink til å ta initiativ selv da eller er de en av disse KG mennene som venter på at damene gjør det? 

Tar ofte initiativ selv as, men er litt dårlig på cold approache, føler det er så mye om og men om når det er greit å slå av en prat med en fremmed. Har null problem med å snakke med fremmede av begge kjønn men er jo nye innlegg hver dag hvor damer prater om hvor creepy det er å bli prata til av fremmede. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

jeg tror ikke du forstod helt poenget; at spesifikt at kvinner sprer bena for fuckboys er et intelligens og dømmekraft problem. Ergo; det spiller ingen rolle om hun sprer beina eller ikke- intelligensen og dømmekraften er såpass lav at hun bør være uaktuell pga det. La oss si at hun ikke har rukket å være lett på tråden enda- fortsatt uaktuell.

Dette er lett nok å spotte hos damer om man har et snev livserfaring. 

Hvis du spotter denne potensielle oppførselen hos kvinner med din livserfaring, da spørsmålssetter jeg hvor mye yngre enn deg kvinnene du ser etter er.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tar ofte initiativ selv as, men er litt dårlig på cold approache, føler det er så mye om og men om når det er greit å slå av en prat med en fremmed. Har null problem med å snakke med fremmede av begge kjønn men er jo nye innlegg hver dag hvor damer prater om hvor creepy det er å bli prata til av fremmede. 

Det er ikke creepy nødvendigvis, det handler jo om hvordan det blir gjort. En calual samtale er jo helt OK. Hvis du går rett i sjekking så kan det være mer ubehagelig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Det er slik at kultur og verdensbilder endres via faser, noen destruktive. En merkelig greie med feminisme er at kvinner skal bli mer lik menn- dermed herme menns seksualitet. For menn er ofte i stor grad promiskuøse (og det er ikke greit det heller), og da skal liksom kvinner være det og. 

Sex er ikke så interessant eller viktig når det kommer til stykket, hverken i forhold eller utenfor. 

Når de taler for kvinnekvotering til rørleggere, snekkere, veiarbeidere, osv skal jeg ta dem på alvor. Frem til det skjer er de kun opportunister.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke creepy nødvendigvis, det handler jo om hvordan det blir gjort. En calual samtale er jo helt OK. Hvis du går rett i sjekking så kan det være mer ubehagelig. 

Ja håper det, er så sykt mange videoer på TikTok og lignende om at man kun skal bruke sosiale medier for å prate med fremmede damer, synes det er veldig rart. Alle prata med hverandre før sosiale medier ble populært så skjønner inne hvorfor det blir sett på som rart nå i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Altfor mange kan ikke engang løfte noe tungt uten at det går utover ryggen eller andre muskler. At du går automatisk ut fra at alle som sliter skal kunne løfte vekter, er jo ganske priceless. Din løsning er å sitte altså som en lav mann, fattig og blakk, uten høyere utdanning på treningsssenteret og pumpe jern, samtidig som man ser på andre menn som ligger ca 50 mil foran en i både utseende og muskler, for ikke å snakke om høyde, osv.

Point number 2) Når vi snakker om konkurranse. For å ta en sammenligning her. Du er sosialist, og det er helt greit for meg, har ingenting imot det, men du er naiv hvis du tror at sosialismen får lov å utvikle seg fritt uten at et annet system gjør noe for å sabotere for deg. 

Fordi det kapitalistiske A-MuriKKA står alltid klar til å knuse enhver sosialistisk utvikling. Med massiv kraft. USA tålte ikke engang at Japan begynte å bli en trussel på 1980-tallet, så USA knuste Japan også innen 1989 / 1990. Var visst ikke nok med å nuke de 2 ganger i august 1945.

Så har du lært leksa så langt? Vil du være en tøff sosialist, så kommer USA etter "deg". Det er sånn det fungerer, for "du" skal ikke få lov til å utvikle deg fritt. Det er sånn det fungerer. Det er et veldig godt eksempel på hvordan ulike seg imellom konkurrerer mot hverandre, og det kan du overføre også til individer, både sosialt, for ikke å snakke om økonomisk, (jobb) og med tanke på utdanning. 

Det at du ignorerer at det ikke finnes en flytende situasjon her i livet, der man ved et gitt punkt ikke lenger kan komme seg opp av gjørma får du ta på din egen kappe, men det føles for mange at de nettopp har begynt å løpe maraton med en hjertefeil, mens alle andre har allerede løpt ferdig, gått hjem og dusjet og har normal puls, hvis du skjønner. 

Livet og samfunnet tillater ikke ovenfor individer at de skal utvikle seg fritt som de enn måtte ønske. Fra da vi er født er vi satt allerede i bås i form av sosial oppvekst, eventuell formue, hva slags foreldre vi har, for ikke å snakke om hva slags eventuelle diagnoser vi måtte ha - enten de gjelder det psykiske eller det fysiske. Så har du utseende på toppen av det igjen.

Dagens system er ikke bærekraftig, uansett hvor mye du forsvarer systemet. Menn har begynt å bli lei av det feministiske tullet og har begynt å "slå" tilbake flere steder politisk sett i form av politiske vedtak og via stemmeseddelen. Og da snakker jeg ikke om Afghanistan og Saudi-Arabia, jeg snakker om Polen, USA og Sør-Korea, for å nevne noen land. 

Det at du ikke evner å se at dagens ekstremt-feministiske system driver og spiser seg selv opp, får så være, men det å være feministisk som det Norge og Sverige er, er faktisk IKKE normalt. Vi er de "unormale" i sin helhet, og dagens system vil måtte forandres før eller senere, ettersom systemet produserer bare flere og flere "Incels".  Ironisk nok forsvarer du dette feminist-kapitalistiske systemet der alt skal være konkurranse, samtidig som kvinner skal dominere over hele fjøla. 

Det blir som om vanlige idrettsfolk skal konkurrere mot dopede russere. Ditt råd er bare å "løpe enda litt raskere"! 🤣

Anonymkode: b6f17...8b4

Så da skal man bare gi opp og ikke gjøre noe for å endre det en faktisk kan endre? Alt det du kom med er en solid dose unnskyldninger for ikke å ta ansvar for seg selv. Det er de som nekter å la seg bli plassert i båser og determinisme som faktisk får det til i livet. Jeg kan ikke skjønne at noen kvinne vil finne slike tanker sexy og attraktive. 

Endret av Skid_raw
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...