AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #21 Del Skrevet 23. juli 2022 6 hours ago, Jegern Puahate said: Holder på å bli incel? Enten er du ufrivillig uten sex eller så er du ikke det. Nå tenker jeg mer på det som er stereotypisk incel, sinte og kvinnehatere. Anonymkode: 60e24...7de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #22 Del Skrevet 23. juli 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er en gutt på 21 og jeg føler jeg holder på å bli incel. Jeg har blitt mobba hele livet for hvordan jeg ser ut og har blitt ledd rett opp i trynet flere ganger av jenter på min alder. Jeg er mye kortere enn gjennomsnittet og det er tydeligvis ekstremt turnoff, i tillegg til at jeg holder på å bli tynn i håret og det har begynt å falle av. Jeg har ikke noe hat mot damer men føler jeg snart gir opp. Har prøvd å endre på absolutt alt som går Ann å endre på utseendet men jeg blir fortsatt avvist konstant. Jeg har bra sosiale antenner og har null problemer med å prate med fremmede, men det hjelper jo ingenting. Folk sier hele tiden at utseendet ikke betyr så mye, men det er jo ren løgn. Er bare så frustrert. Anonymkode: 60e24...7de Her er mitt tips til deg. Ei høyden din, ingen ting du får gjort med det. Ang håret ditt. Fuckit, shave av alt. Det gjorde jeg. Det ser vesentlig bedre ut med en mann som eier det å bli tynn i håret, enn de som absolutt skal prøve å ha en sveis og samtidig være blank på toppen. Kanskje også gå noen dager uten å barbere deg. 10 dager gammelt er vell den perfekte lengden. Siste ting. Kos deg i ditt eget selskap, er du på byen. Ikke dra på byen for å sjekke opp damer. Dra dit for å ha det Morro. Du er som regel mer interessant da. Anonymkode: be7de...7f0 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #23 Del Skrevet 23. juli 2022 Det å ha blitt mobbet tidligere i livet er ingen indikasjon på hvordan man vil lykkes senere. Det er ikke så lett å drite i de sårene man får fra mobbing, man må nesten bare jobbe med seg selv. Jeg er kvinne, og ble mobbet masse som barn- bla for utseendet. Jeg var ikke en av de kule hverken som barn eller på ungdomsskolen. På et eller annet tidspunkt begynte jeg å gi faen og bare var meg selv- og selv om de på videregående sikkert synes jeg var litt spess så omfavnet de mine rare sider- fordi jeg bare var meg selv og sto støtt i det. i dag har jeg et enormt nettverk av venner, alle synes jeg er litt annerledes men de liker at jeg er annerledes. Jeg har alltid vært inkluderende og glad og det gjør mye. Min første kjæreste ble også mobbet fordi de i klassen mente han var stygg, og han trodde på dem selv. Han ble til slutt stoppet på gaten av en fotograf som ville ha han som modell. Så han var langt langt ifra stygg. saken er; man SKAPER sin egen skjebne. Det er fakta. Bearbeid dine sorger profesjonelt, kom styrket ut av det og Finn deg sjæl. Da skal du se at damene kommer. Men å sutre og si at du blir incel graver du grøfta dypere og dypere. Det er ditt valg. Anonymkode: 45e80...572 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #24 Del Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg bryr meg virkelig ikke om utseendet til det det motsatte kjønn, det jeg ser etter er viljestyrke og en bra personlighet da dette er kvalitet jeg verdsetter mer enn genetikk, men virker som at det er veldig få som tenker på samme måte.. Anonymkode: 60e24...7de Jeg forstår deg godt, er kvinne og separert, 40. Foreslår heller å jobbe med deg selv, enn å fokusere så mye på damer. Skaff deg heller egen bolig, fet jobb og kul bil. Begynn å tren, kom i form. Gled deg over alt du har. Jeg fikk deg mye bedre etter at jeg landet i egen leilighet og fikk meg en god jobb. Da hadde jeg det fint på egen hånd, og selv om ikke mr right dukka opp, så hadde jeg det supert. Anonymkode: 14e4a...f84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raffalayla Skrevet 23. juli 2022 #25 Del Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Må du ha en dame for å ha verdi i livet ditt? Jeg er dame, frivillig singel. Storkoser meg med det. Samfunnet er så opptatt av at man skal finne seg noen og starte familie, men det finnes 1000 andre måter å leve livet på. Anonymkode: c26c0...a56 Men har du sex.. i hvert fall av og til? Hvis ikke, tror jeg ingenting på deg.. med mindre du er aseksuell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #26 Del Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tja det kan diskuteres, de fleste av kompisene drar med seg et nytt kvinnfolk hver helg, om ikke flere. Anonymkode: 60e24...7de Som om det er noe å trakte etter? Et nytt ligg hver helg? Det eneste du får ut av tilfeldog sex er sykdommer. Du blir ikke lykkelig av det, gutt. Fokuser på viktige ting. Trening, lappen, bolig, utdanning. De der kjekke kompisene dine som sexer rundt kommer til å misunne deg når DU sitter med den fete boligen (og sikkert samboer )og fet bil i en alder av 30. Begynn nå. Anonymkode: 14e4a...f84 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #27 Del Skrevet 23. juli 2022 9 hours ago, Portia Catonis said: de damene finnes, du må bare lete på de riktige stedene. Mulig du bør se etter noen som er litt eldre enn 21. Husker selv hvordan jeg var fryktelig opptatt av utseende til det motsatte kjønn i den alderen Damer vil jo typisk ikke ha yngre menn. Det er ikke sånn at det finnes mange damer i 30-årene som vil bli sammen med en 21-år gammel gutt. Og for kun sex kan jo damer få nesten hvem som helst. Jeg tror håpet til ts er å vente til han blir eldre. Jo eldre han blir, jo lettere blir det. 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kunne jo ha funnet en mann og fått barn men man lever ikke livet for andre, men for seg selv. Det er jo en helt annen situasjon da. Du kan gå ut døra og velge å få kjæreste eller sex. At du ikke velger det er nå en ting, men du vet at du har muligheten. 27 minutter siden, AnonymBruker said: Min første kjæreste ble også mobbet fordi de i klassen mente han var stygg, og han trodde på dem selv. Han ble til slutt stoppet på gaten av en fotograf som ville ha han som modell. Så han var langt langt ifra stygg. Fin historie det, men de fleste som blir mobba for utseende har ikke egentlig et attraktivt utseende. 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg forstår deg godt, er kvinne og separert, 40. Du har vel hatt kjæreste og muligheter i ungdommen og fruktbar alder da? Anonymkode: 7f6c6...fc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #28 Del Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Til og med du vet at en mann som ikke er attraktiv for damer har null verdi. Anonymkode: e35a3...0b9 Hvis man legger all sin menneskelig verdi i at man er attraktiv for damer, da har man jo tapt i utgangspunktet. Man må finne sin egen verdi. Ingen har krav på kjæreste, det er en tankefeil. Ingen har krav på sex, det er også en tankefeil. Ingen får alt de ønsker seg i livet, det er bare den harde realiteten. De som går rundt og føler seg berettiget til alt, er skumle mennesker. Anonymkode: 3dc4f...8be 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #29 Del Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvis man legger all sin menneskelig verdi i at man er attraktiv for damer, da har man jo tapt i utgangspunktet. Man må finne sin egen verdi. Ingen har krav på kjæreste, det er en tankefeil. Ingen har krav på sex, det er også en tankefeil. Ingen får alt de ønsker seg i livet, det er bare den harde realiteten. De som går rundt og føler seg berettiget til alt, er skumle mennesker. Anonymkode: 3dc4f...8be Da er det jo artig at kvinner får kjæreste og sex da. Anonymkode: e35a3...0b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #30 Del Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da er det jo artig at kvinner får kjæreste og sex da. Anonymkode: e35a3...0b9 Det er forskjell på sex og forhold! Ja, vi får sex lettere men dere menn er jo bare fuckboys som ikke vil ha forhold.. Anonymkode: 7b157...574 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #31 Del Skrevet 23. juli 2022 En ting jeg tror mange glemmer, er at holdning har mye å se for hvor attraktiv man er. Om man omfavner de tingene som kanskje gjør at man visuelt kan være noe mindre attraktiv, så påvirker ikke de visuelle like mye. Om man oppfører seg som om man er en liten bitter skallet mann, så er det alt alle andre også vil se. Sier ikke det er enkelt å bli selvsikker, men det er noe som vil hjelpe på hvor attraktiv du er. «Own it» som de sier på engelsk. Finnes ikke noe mer attraktivt enn en selvsikker mann. Om man tar «Harry» fra Sex & City. Han er noe lav, skallet, ikke akkurat en særlig muskelbunt. Men måten han oppfører seg på sjarmerer, han lar ikke de tingene gå ut over noe. Og jeg mener han er veldig attraktiv, og noen jeg kunne gått ut på date med. Anonymkode: 35876...966 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #32 Del Skrevet 23. juli 2022 Mange her nevner selvtillit, jeg har prøvd å faka selvtillit over lengre perioder før uten av at jeg hverken har fått selvtillit eller at det har gjort noe forskjell på damefronten, men har noen noe spesifikke tips for å få selvtillit? Anonymkode: 60e24...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #33 Del Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mange her nevner selvtillit, jeg har prøvd å faka selvtillit over lengre perioder før uten av at jeg hverken har fått selvtillit eller at det har gjort noe forskjell på damefronten, men har noen noe spesifikke tips for å få selvtillit? Anonymkode: 60e24...7de Finnes ingen selvtillit for ansiktet ditt, ikke mitt heller. Anonymkode: e35a3...0b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 23. juli 2022 #34 Del Skrevet 23. juli 2022 (endret) 7 hours ago, AnonymBruker said: Nå tenker jeg mer på det som er stereotypisk incel, sinte og kvinnehatere. Anonymkode: 60e24...7de Det er en feilaktig og generaliserende stempling fra samfunnets side, trolig for å overse hvor overfladisk det har blitt. Selvsagt er det noen incels som passer den beskrivelsen men majoriten er bare frustrert over sin situasjon. Hele incel bevegelsen startet som en anti-PUA reaksjon, ikke anti-kvinne. De fleste incels vil bare utseendemaksimere seg så de kan få seg dame. Endret 23. juli 2022 av Jegern Puahate 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #35 Del Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nå tenker jeg mer på det som er stereotypisk incel, sinte og kvinnehatere. Anonymkode: 60e24...7de Du er ikke kvinnehater bare fordi du eventuelt er veldig kritisk til dagens feminisme. Jeg har selv blitt hetset her av de feministiske panser-styrkene når jeg prøvde å argumentere for selv streng likestilling i form av tall, altså 50% på den ene siden og 50% av den andre siden, men det mente feministene at er kvinneundertrykkende. Feministene liker det slik at menn skal ligge helst i den prosentandelen av forskjellige ting som er verst, mens kvinner skal visst dominere med sin prosentandel der ting er best. For eksempel høyere utdanning, og utdanningssystemet på generell basis, for ikke å snakke om offentlig- og kommunal sektor. Nok et område som er dominert fullstendig av kvinner. Det største problemet for din del akkurat er hvis du fysisk og psykisk sett i tillegg til eventuelt dårlig økonomi, ikke har evnen til å bli en middelklasse mann, som et absolutt minimum. Det vil si å ende opp med å være en mann som tjener et sted mellom 600.000 - 650.000 kroner i året og helst med en fast jobb. Hvis man ikke greier det, av ulike årsaker, blant annet dårlig oppvekst, dårlig eller fraværende mor, et feministisk-dominert utdanningssystem som ikke hjelper gutter og menn i sin helhet, og flere andre ting, så er man virkelig fvcked. Det er da getting fvcked - and NOT in a good way - begynner. Som kjent, unge menn blir generelt sett pulverisert på både VGS og innenfor høyere utdanning, og hver eneste kvinne som får studieplass blir hyllet mer eller mindre, men ingen nevner det faktumet at det betyr at vi har fått en mannlig "taper" på den andre siden. Princessene skal opp og frem selvfølgelig, og det dreier seg ikke lenger om likestilling, men å knuse mennene fullstendig, i et samfunnssystem som allerede er til for kvinner per år 2022. På samme måte som menn var vinnere i sin tid, da samfunnet var mer orientert mot menn på den tiden. Dagens kvinne-dominerte system er ikke bærekraftig i lengden og den siler ut et stadig større antall menn, både med tanke på sex, forhold og romantikk, for ikke å snakke om høyere utdanning, fast jobb og generell økonomi. For det har seg nemlig slik at en mann som tjener mellom 600.000 - 650.000 kr i året kan i det minste vurdere å omgå den pro-feministiske terroren her i landet ,ved å finne en annen dame fra et annet land, men da er vi, som sagt, inne på alt som har med høyere utdanning, fast jobb og økonomi å gjøre. Anonymkode: b6f17...8b4 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 23. juli 2022 #36 Del Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er forskjell på sex og forhold! Ja, vi får sex lettere men dere menn er jo bare fuckboys som ikke vil ha forhold.. Anonymkode: 7b157...574 Hvis dere er så lette på tråden, hvorfor skulle vi ta sjansen på å dedikere oss til et forhold med dere? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #37 Del Skrevet 23. juli 2022 ClausSaus skrev (3 minutter siden): Hvis dere er så lette på tråden, hvorfor skulle vi ta sjansen på å dedikere oss til et forhold med dere? Lette på tråden-kvinner er nå én ting- men man kan spørre hva som feiler kvinner som er interessert i lette-på-tråden-menn. Finnes ikke noe mindre attraktivt enn fuckboys. Blir kvalm ved tanken på alle kjønnssykdommene de evnt har. Så da er de vel i samme båt, sånn sett. Anonymkode: 45e80...572 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #38 Del Skrevet 23. juli 2022 Du får gå etter damer på eget nivå. Anonymkode: bf1b7...e0e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skid_raw Skrevet 23. juli 2022 #39 Del Skrevet 23. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 23.7.2022 den 1.14): Jeg er en gutt på 21 og jeg føler jeg holder på å bli incel. Jeg har blitt mobba hele livet for hvordan jeg ser ut og har blitt ledd rett opp i trynet flere ganger av jenter på min alder. Jeg er mye kortere enn gjennomsnittet og det er tydeligvis ekstremt turnoff, i tillegg til at jeg holder på å bli tynn i håret og det har begynt å falle av. Jeg har ikke noe hat mot damer men føler jeg snart gir opp. Har prøvd å endre på absolutt alt som går Ann å endre på utseendet men jeg blir fortsatt avvist konstant. Jeg har bra sosiale antenner og har null problemer med å prate med fremmede, men det hjelper jo ingenting. Folk sier hele tiden at utseendet ikke betyr så mye, men det er jo ren løgn. Er bare så frustrert. Anonymkode: 60e24...7de Skal jeg gi deg et råd? Det er å gi blanke f*** i alle rådene du får i denne tråden inklusive mitt. Vi snakker alle ut i fra våre erfaringer og ingen vil være lik. Men en ting kan jeg si deg. Ikke kjøp "nice guy" argumentet som altfor mange kvinner bruker. Sannheten er at den såkalte snille gutten som blir incel er unnvikende, beklagende og spør om han kan ta sin plass i verden. En slik person er så opptatt av å bli likt at han fremstår som en som mangler substans og karakter. Det er når du innser at du har en plass i verden og den må du tydeliggjøre for å få det du ønsker. En gutt prøver seg på en jente og blir avvist. Han blir incel, alkoholiker, narkoman og tror at han er et offer. Og hva tenker jenta? Hun tenker at hun tok en rett avgjørelse ved å velge bort gutten. Men dersom gutten jobber med seg selv og blir den beste utgaven av seg selv, så er det stor sjanse for at jenta blir forvirret og kanskje betviler sin avgjørelse. Men for å komme dithen må du jobbe med deg selv. Altfor mange norske menn er blitt kastrert, det vil si at altfor mange har kjøpt argumentet om å være nice guy. Det å være snill kan tolkes på mange måter, men det som er typisk for incel gutta er at de tror at de er snille. Men i virkeligheten er de unnvikende, tør ikke si sin mening, lar seg bli behandlet som tøfler og oppfører som at de er slaver av "fitta". Da mister de respekt hos kvinnen. Vil du skille deg ut? Det gjør du ikke ved å bli en såkalt alfahann, aggressiv, voldelig eller slem. Nei, det blir du ved å utvikle deg selv. Søk kunnskap og informasjon om verden, filosofi, politikk, sosiologi osv. Da viser du at du kan bruke intellektet ditt og at det bor mer i deg enn kun de fysiske attributtene. Bli samfunnsengasjert og du vil klare å snakke om kompliserte samfunnsproblemer. Dette gjør du ikke for å imponere noen, men fordi det viser at du forstår ting og følger med det som skjer rundt deg. Incelbevegelsen er bare patetisk. Istedenfor å føle deg forbigått av de såkalte populære gutta, gjør noe for deg selv. Du vil også oppdage at et forhold er ikke alt i dette livet. Grow balls! Ta ansvar for deg selv og ikke kjøpe patetisk incel propaganda. Endret 25. juli 2022 av Skid_raw 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 23. juli 2022 #40 Del Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lette på tråden-kvinner er nå én ting- men man kan spørre hva som feiler kvinner som er interessert i lette-på-tråden-menn. Finnes ikke noe mindre attraktivt enn fuckboys. Blir kvalm ved tanken på alle kjønnssykdommene de evnt har. Så da er de vel i samme båt, sånn sett. Anonymkode: 45e80...572 Jo forsåvidt, men dette er å blande to hensyn. Fuckboys er jo tross alt happy med å være fuckboys, og ønsker helt spesifikt ikke å inngå forpliktende forhold. Men hvis det underliggende problemet er at kvinner lett får det fuckboys vil ha – altså sex – men ønsker forpliktende forhold… da blir jo spørsmålet mitt relevant? Spesifikt: Hvorfor skulle vi som ikke ligger med alt som byr seg frem være interesserte i kvinner som på sin side er lette på tråden? Er det ikke relativt åpenbart at veien til å få et forhold med en fyr som ikke er en fuckboy er å la være å spre beina for fuckboys? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå