AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #181 Del Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 23.7.2022 den 6.23): Vis selvtillit, forsøk andre miljøer og bare vær deg selv. Det er mange jenter som liker korte hyggelige menn også. Med bra sosiale antenner og at du kan snakke med andre så er du langt på vei. Vær ærlig om høyden på datingsider, men ikke ha mindreverdighetskomplekser. Du er like mye verdt som andre som er høyere (eller lavere for den saks skyld). Er mange damer som er 155 og oppover og du er vel kanskje høyere enn det? Jeg har en tro på at du finner noen til slutt høyde er ikke alt! I topp 3 av de søteste fyrene jeg kjenne er 2 av dem 168-170 og helt herlige fyrer. Ingen av dem har utfordringer med å skaffe seg dame. Anonymkode: 24adc...00d Det finnes helt sikkert, kjenner ikke noen personlig… Anonymkode: 54db1...bc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #182 Del Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 24.7.2022 den 21.46): Er såvidt 170 høy, har bra hårsveis og tar godt vare på det men det har begynt å bli tynnere og tynnere, har begynt å miste en god del også. Vet helt ærlig ikke hvilke andre kvaliteter jeg har bortsett fra at jeg er ganske muskuløs og relativt lite fett. Anonymkode: 60e24...7de Hvorfor i himmelens navn skriver du og tror du du har gode sosiale antenner? Da har du vel kamerater, venninner, studievenner, familie, bekjente, arbeidskolleger, treningskompiser, hvorfor er det krise og liksom strake veien til incel-tilværelse at du ikke får pult noe særlig i en alder av 21? Har du ikke en omgangskrets av yngre, jevnaldrende og eldre folk av begge kjønn du kan være sosial med? Du burde jo ha selvtillit nok til å vite at det er helt normalt, du er helt normal og dette er ikke en evigvarende tilstand. Har du noen som helst antenner, ville du visst at damer er opptatt av helt andre kvaliteter enn høyde og muskler, og du er jo et bevis på det. Anonymkode: 86249...acd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #183 Del Skrevet 26. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvorfor i himmelens navn skriver du og tror du du har gode sosiale antenner? Da har du vel kamerater, venninner, studievenner, familie, bekjente, arbeidskolleger, treningskompiser, hvorfor er det krise og liksom strake veien til incel-tilværelse at du ikke får pult noe særlig i en alder av 21? Har du ikke en omgangskrets av yngre, jevnaldrende og eldre folk av begge kjønn du kan være sosial med? Du burde jo ha selvtillit nok til å vite at det er helt normalt, du er helt normal og dette er ikke en evigvarende tilstand. Har du noen som helst antenner, ville du visst at damer er opptatt av helt andre kvaliteter enn høyde og muskler, og du er jo et bevis på det. Anonymkode: 86249...acd Nei jeg har faktisk ikke jevnalderede kompiser av begge kjønn. Jeg fikk ikke fullført vgs til samme tid som alle andre på min alder da jeg sliter med kraftig ptsd og fikk for mye fravær på vgs, dermed har jeg hittil kun fullført ett år på vgs. Jeg har forsøkt 2 ganger tidligere å fullføre men har ikke klart det, har nå kontakt med psykolog og jeg skal forsøke igjen til høsten, men jeg står som nr 19 på venteliste uten ungdomsrett. Alle de andre kompisene mine på min alder flytta til Oslo for å ta videre utdanning der. Dermed har jeg kun kompiser som er i alderen 15-17 år gamle, da det er disse jeg ble kjent med på treningssenteret. Anonymkode: 60e24...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #184 Del Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei jeg har faktisk ikke jevnalderede kompiser av begge kjønn. Jeg fikk ikke fullført vgs til samme tid som alle andre på min alder da jeg sliter med kraftig ptsd og fikk for mye fravær på vgs, dermed har jeg hittil kun fullført ett år på vgs. Jeg har forsøkt 2 ganger tidligere å fullføre men har ikke klart det, har nå kontakt med psykolog og jeg skal forsøke igjen til høsten, men jeg står som nr 19 på venteliste uten ungdomsrett. Alle de andre kompisene mine på min alder flytta til Oslo for å ta videre utdanning der. Dermed har jeg kun kompiser som er i alderen 15-17 år gamle, da det er disse jeg ble kjent med på treningssenteret. Anonymkode: 60e24...7de Dette klarer du. Ikke la noen andre si noe annet. Bruk dårlige livserfaringer til å bygge deg opp og bli sterk. Jeg har hatt PTSD selv, og fullførte vgs senere med kun 6’ere. Ble mobbet i barndommen men fikk god hjelp av DPS. Blant annet gruppeterapi med fokus på mindfullness. Jeg skal ikke si annet enn at jeg er suksessrik i dag. Kan jeg, så kan du. Anonymkode: 45e80...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 29. juli 2022 #185 Del Skrevet 29. juli 2022 Tråden er ryddet for spekulajsoner, brukerangrep, krenkende utsagn, latterliggjøring og avsporinger. - Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnaragna Skrevet 16. juli 2024 #186 Del Skrevet 16. juli 2024 Oppsøk fastlegen din, og prøv å få en henvisning til en psykolog! Du trenger nok å få endret måten du tenker om deg selv på, for jeg kan garantere at du er en flott ung mann med en herlig fremtid foran deg 😊 Noen ganger trenger man bare litt hjelp på veien! ❤️ Heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #187 Del Skrevet 16. juli 2024 On 7/23/2022 at 1:14 AM, AnonymBruker said: Folk sier hele tiden at utseendet ikke betyr så mye, men det er jo ren løgn. Er bare så frustrert. Anonymkode: 60e24...7de Det er absolutt en løgn ja og noe folk må slutte å si. Anonymkode: 60d09...f8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #188 Del Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 23.7.2022 den 1.14): Jeg er en gutt på 21 og jeg føler jeg holder på å bli incel. Jeg har blitt mobba hele livet for hvordan jeg ser ut og har blitt ledd rett opp i trynet flere ganger av jenter på min alder. Jeg er mye kortere enn gjennomsnittet og det er tydeligvis ekstremt turnoff, i tillegg til at jeg holder på å bli tynn i håret og det har begynt å falle av. Jeg har ikke noe hat mot damer men føler jeg snart gir opp. Har prøvd å endre på absolutt alt som går Ann å endre på utseendet men jeg blir fortsatt avvist konstant. Jeg har bra sosiale antenner og har null problemer med å prate med fremmede, men det hjelper jo ingenting. Folk sier hele tiden at utseendet ikke betyr så mye, men det er jo ren løgn. Er bare så frustrert. Anonymkode: 60e24...7de Ikke gi opp! Du er fortsatt så ung! Jenter i den alderen kan være vanskelig (særlig på byen/datingapper), men det løsner gjerne om noen år. Jeg er i 30-årene nå og den dag i dag og angrer skikkelig på han litt lave, lubne og fantastiske gutten jeg ikke turte å satse på tidlig i 20-årene. Nå er han gift og har flere barn så det er for sent for meg å gå tilbake, og hun han fikk var nok bedre enn meg uansett. Lite hår har jeg aldri brydd meg om, en av mine store forelskelser i yngre dager var helt skallet (han fjernet det pga tynt hår allerede på vgs og eide det, skikkelig sexy!). Han siste jeg var sammen med i mange år hadde også lite hår og det gjorde meg absolutt ingen ting (men kompleksene hans rundt det plaget meg egentlig litt når jeg tenker meg om, det ble veldig mye prat om håret og timesvis på badet med forsøk på styling). Helt ærlig er ikke utseendet særlig viktig lengre, det er mye viktigere med en mann med gode holdninger og menneskesyn, omtanke og empati. For tiden chatter jeg med en gammel bekjent som tok kontakt med meg etter samlivsbruddet, han er lav (vi snakker lavere enn 170cm), begynner å bli tynn i håret og bruker briller, ingen ting av dette bryr meg i det hele tatt, jeg synes han er fin akkurat som han er. Han er morsom, har mye empati og omsorg, er åpen og nyskjerrig, har gode verdier, vi kan diskutere ting vi er uenige om på en skikkelig måte, han behandler meg med respekt, vi har like interesser og ønsker oss det samme i livet videre. Tiden vil vise om det blir noe mer mellom oss, men jeg kan med 100% sikkerhet si at hvis det ikke blir det har det ingen ting med hverken manglende hår eller centimeter å gjøre. Mange vil nok si at jeg er over hans liga i utseende, men utseende har virkelig ikke noe å si for meg lengre. Jeg har hatt «flottere» menn og de har som regel vist seg å være drittsekker (utro, psykisk og fysisk vold osv), så slike er jeg ferdig med og gidder ikke en gang å se på to ganger. Med mindre du kun er ute etter jenter som er skikkelig «babes» så finnes det helt sikkert noen for deg allerede i dag, du må bare lete på de riktige stedene. Byen er gjerne ikke plassen (jeg var mye på byen og hadde mange ONS i den alderen, det er rent kjøttmarked og noe hverken jentene eller guttene vinner på på sikt og det leder svært sjeldent til seriøse forhold). Det er mye enklere å møte skikkelige folk med gode verdier (og dermed mindre fordommer og krav til utseende) gjennom feks hobbyer og friluftsliv. Det kan også være med å bygge selvtillit. Prøv noe nytt, møt nye folk, vær åpen, smil til verden. Frivillig arbeid eller politisk engasjement er også fine arenaer for å møte nye folk. Hvis du bor på et lite sted kan det nok også hjelpe å flytte til et nytt sted, kanskje du finner din gjeng der. På bygda er det vanskeligere når du kommer skjevt ut fra start, i litt større byer er det gjerne rom for flere ulike typer og du slipper gamle stempel, samt at det er langt flere potensielle partnere. Er du forresten sikker på at du ikke ubevisst avviser en del jenter som ikke er helt på topp utseendemessig selv? Av det jeg har fått med meg av incel-kultur virker det som mye av sinnet deres kommer av at de flotteste damene ikke vil ha dem, når de ikke er de flotteste selv. Jeg tror mange trenger en realitetsorientering og må slutte å sikte seg inn på de som «alle» vil ha og heller søke litt under. Det er mange kvinner på din alder (og i alle andre aldersgrupper) som heller ikke finner noen, og blir valgt bort av menn som egentlig ligger i samme liga utseendemessig. Jeg kjenner så mange jenter med nydelig personligheter som aldri får noe som helst, fordi utseendet ikke er på topp. Det er disse du må finne hvis du vil ha noen nå. Og jeg garanterer deg at det finnes mange av dem! Men du finner dem ikke på byen eller på datingapper, det er gjerne hun litt stille bakerst i klassen, eller hun nørden som alltid får 6’ere, eller hun som sitter hjemme og gamer i helgene. Jeg håper uansett at du holder deg langt unna den giftige incel-kulturen, jeg kan iallefall garantere at det ikke blir flere damer på deg av det 😅 Anonymkode: f878f...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #189 Del Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (På 23.7.2022 den 1.14): Jeg er en gutt på 21 og jeg føler jeg holder på å bli incel. Jeg har blitt mobba hele livet for hvordan jeg ser ut og har blitt ledd rett opp i trynet flere ganger av jenter på min alder. Jeg er mye kortere enn gjennomsnittet og det er tydeligvis ekstremt turnoff, i tillegg til at jeg holder på å bli tynn i håret og det har begynt å falle av. Jeg har ikke noe hat mot damer men føler jeg snart gir opp. Har prøvd å endre på absolutt alt som går Ann å endre på utseendet men jeg blir fortsatt avvist konstant. Jeg har bra sosiale antenner og har null problemer med å prate med fremmede, men det hjelper jo ingenting. Folk sier hele tiden at utseendet ikke betyr så mye, men det er jo ren løgn. Er bare så frustrert. Anonymkode: 60e24...7de 18-21 er ikke en lett alder som mann. Plutselig konkurerer du med menn fra 23 til 29. Anonymkode: cfe27...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #190 Del Skrevet 2. august 2024 On 7/23/2022 at 1:14 AM, AnonymBruker said: Jeg er en gutt på 21 og jeg føler jeg holder på å bli incel. Jeg har blitt mobba hele livet for hvordan jeg ser ut og har blitt ledd rett opp i trynet flere ganger av jenter på min alder. Jeg er mye kortere enn gjennomsnittet og det er tydeligvis ekstremt turnoff, i tillegg til at jeg holder på å bli tynn i håret og det har begynt å falle av. Jeg har ikke noe hat mot damer men føler jeg snart gir opp. Har prøvd å endre på absolutt alt som går Ann å endre på utseendet men jeg blir fortsatt avvist konstant. Jeg har bra sosiale antenner og har null problemer med å prate med fremmede, men det hjelper jo ingenting. Folk sier hele tiden at utseendet ikke betyr så mye, men det er jo ren løgn. Er bare så frustrert. Anonymkode: 60e24...7de Jeg er kvinne, på 35 år, og jeg skal innrømme at jeg har hatt en del ganger med å være bitter selv. Jeg har ikke ork til å drive med tinder da jeg merker jeg bare blir mer bitter av det, med menn som kaller meg feit, dum, at jeg burde ta til takke med, at i min alder så duger kvinner bare til en ting osv. Det er som av alt av dårlige mennesker, som du slipper til vanlig, har samlet seg på et sted og forventer at du skal stille opp for dem da du trenger dem. Jeg har blitt ghostet, for så at de kommer løpende tilbake etter 2-3 måneder og forventer hva da? At jeg skal stille opp for dem og stå tilgjengelig da de, plutselig ikke har noen andre? Nei takk. Jeg har blitt mobbet hardt både på skolen og hjemme (fy faen, så mye jeg ble mobbet hjemme), så jeg er vant med å ta vare på meg selv, så at menn liksom tror jeg skal nedverdige meg selv til noen som "nå har de ikke bedre alternativer" og skal stille opp er noe jeg bare ler av. Det jeg derimot kan si, om du sitter litt fast i dette med utseendet, er at jo da, det betyr ikke så mye da alt kommer til alt. Jeg har barn på skolen, han er 14 og der er det mye rart (for å si det pent) som er gift og har barn. Greia med dem er gjerne at de har, som jeg vet mange venninner også har, jobbet med selvrealisering i 20-årene. De har tatt utdannelse, jobbet med seg selv og landet noen som har gjort dem lykkelig, noen som de trives med, ting har utviklet seg over tid og ting har blitt bra. Glad mennesker tiltrekker glad mennesker. En annen ting er at da man er du er der, så tåler man gjerne en avvisning dårlig. De som jeg vet av menn som har ligget rundt, de mennene som har lykkes, de har fått avvisning på avvisning på avvisning på avvisning, og de børster det av seg på et sekund, og hopper over på neste dama fordi på et eller annet tidspunkt så er det en eller annen som vil si ja. Det er som med jobbmarkedet, og de som søker og søker. Det er demotiverende, med på et eller annet tidspunkt, så er det en arbeidsgiver som går: "dette liker jeg" også er det i boks. 🙂 Det er noe med at man kan ikke gi opp! Høyde er noe som noen kvinner tenker på, men du må fokusere på hva du kan tilby og jobbe med deg selv for å vite at, ja vel, så er jeg under høyden for gjennomsnittet, MEN hvilken rolle spiller det?! Jeg er en flott fyr med masse å tilby og jeg skal ikke la høyden skremme meg. Jeg har ødelagt emalje på tennene mine etter tenårene, da jeg var ekstremt deprimert og tok ikke vare på meg selv. Det, da alt kommer til alt, betyr kanskje noe for de overfladiske, men vil man være sammen med noen som bare fokuserer på fargen på tennene mine? Nå vet jeg ikke hvor høy du er, men jeg har datet menn som har vært like høye som meg. Det er det indre som teller og du må finne deg noen som ser deg for deg! 🙂 (Det ble litt langt, og det er noen år siden du skrev dette, men tja, uansett lykke til!!) Anonymkode: d73b7...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå