AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #1 Skrevet 22. juli 2022 Jeg er en gutt på 21 og jeg føler jeg holder på å bli incel. Jeg har blitt mobba hele livet for hvordan jeg ser ut og har blitt ledd rett opp i trynet flere ganger av jenter på min alder. Jeg er mye kortere enn gjennomsnittet og det er tydeligvis ekstremt turnoff, i tillegg til at jeg holder på å bli tynn i håret og det har begynt å falle av. Jeg har ikke noe hat mot damer men føler jeg snart gir opp. Har prøvd å endre på absolutt alt som går Ann å endre på utseendet men jeg blir fortsatt avvist konstant. Jeg har bra sosiale antenner og har null problemer med å prate med fremmede, men det hjelper jo ingenting. Folk sier hele tiden at utseendet ikke betyr så mye, men det er jo ren løgn. Er bare så frustrert. Anonymkode: 60e24...7de 4 11 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #2 Skrevet 22. juli 2022 Det er helt sant at utseende gjør det lettere å sjarmere det motsatte kjønn. Men det betyr ikke at det er umulig selv om man ikke er like lett. Har sett all verdens bomser og huleboere med en dame/mann. Du har bare så vidt blitt voksen! Du finner deg sannsynligvis noen. Personlighet og sjarm er veldig viktig, og det kan du gjøre noe med. Så er det litt tilfeldigheter som spiller inn også. Anonymkode: 67acb...02f 10
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #3 Skrevet 22. juli 2022 Må du ha en dame for å ha verdi i livet ditt? Jeg er dame, frivillig singel. Storkoser meg med det. Samfunnet er så opptatt av at man skal finne seg noen og starte familie, men det finnes 1000 andre måter å leve livet på. Anonymkode: c26c0...a56 21 2 5
tasmus82 Skrevet 22. juli 2022 #4 Skrevet 22. juli 2022 Hei. Når jeg var liten så rangerte jentene guttene i klassen fra den peneste til den styggeste, og jeg ble altså sagt å være den tredje styggeste i klassen. Litt senere i livet så ble jeg også ganske så overvektig, og på det tyngste så var jeg vel rundt 150kg. På ett punkt oppi dette så begynte jeg å trene, så jeg ble tynnere og fikk en mer attraktiv kropp - og en annen verdi jeg har er at det er veldig viktig for meg å være hjelpsom og snill - og min erfaring er at med disse kvalitetene, samt selvtilliten jeg får fra trening/litt mer attraktivt utseende så er det ingen problemer med å finne damer som er interesserte. Som enkelte av de har sagt selv; "du klarer nok å sjarmere de fleste" (uten at dette er noe jeg aktivt prøver på bestandig). Så det er fint mulig å forandre seg, og legge til seg kvaliteter som det motsatte kjønn synes er attraktive. Nå skal det sies at jeg foretrekker å ha jenter som venner da, så jeg har endt opp med masse venninner - og det virker egentlig som om de har grei forståelse for at jeg synes alt sånt er vanskelig også - men hvis du gjør jobben med deg selv, så er jeg ganske så sikker på at du vil få ett helt annet forhold til det motsatte kjønn. 7 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #5 Skrevet 22. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: Må du ha en dame for å ha verdi i livet ditt? Jeg er dame, frivillig singel. Storkoser meg med det. Samfunnet er så opptatt av at man skal finne seg noen og starte familie, men det finnes 1000 andre måter å leve livet på. Anonymkode: c26c0...a56 Nei må ikke det, men føler meg veldig utenfor når jeg er den eneste personen i vennekretsen min som aldri har fått noe som helst oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, man føler seg veldig uønsket, vet ikke om jeg bare er rar men det er sånn jeg føler det iallefall. Anonymkode: 60e24...7de 2
Portia Catonis Skrevet 22. juli 2022 #6 Skrevet 22. juli 2022 Du kan ikke kontrollere utseendet ditt, men du kan kontrollere innstillingen din. Start med å akseptere deg selv. Deretter må du begynne å lete etter damer på ditt eget nivå, gjerne damer som sliter med de samme tankene som deg (ja, damer har også komplekser for utseendet). Mye av det som gjør incels er at de kun sikter etter de peneste damene, for så å bli rasende når de blir avvist. 18 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #7 Skrevet 22. juli 2022 Vis selvtillit, forsøk andre miljøer og bare vær deg selv. Det er mange jenter som liker korte hyggelige menn også. Med bra sosiale antenner og at du kan snakke med andre så er du langt på vei. Vær ærlig om høyden på datingsider, men ikke ha mindreverdighetskomplekser. Du er like mye verdt som andre som er høyere (eller lavere for den saks skyld). Er mange damer som er 155 og oppover og du er vel kanskje høyere enn det? Jeg har en tro på at du finner noen til slutt høyde er ikke alt! I topp 3 av de søteste fyrene jeg kjenne er 2 av dem 168-170 og helt herlige fyrer. Ingen av dem har utfordringer med å skaffe seg dame. Anonymkode: 24adc...00d 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #8 Skrevet 22. juli 2022 Just now, Portia Catonis said: Du kan ikke kontrollere utseendet ditt, men du kan kontrollere innstillingen din. Start med å akseptere deg selv. Deretter må du begynne å lete etter damer på ditt eget nivå, gjerne damer som sliter med de samme tankene som deg (ja, damer har også komplekser for utseendet). Mye av det som gjør incels er at de kun sikter etter de peneste damene, for så å bli rasende når de blir avvist. Jeg bryr meg virkelig ikke om utseendet til det det motsatte kjønn, det jeg ser etter er viljestyrke og en bra personlighet da dette er kvalitet jeg verdsetter mer enn genetikk, men virker som at det er veldig få som tenker på samme måte.. Anonymkode: 60e24...7de 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #9 Skrevet 22. juli 2022 3 minutter siden, tasmus82 said: Hei. Når jeg var liten så rangerte jentene guttene i klassen fra den peneste til den styggeste, og jeg ble altså sagt å være den tredje styggeste i klassen. Litt senere i livet så ble jeg også ganske så overvektig, og på det tyngste så var jeg vel rundt 150kg. På ett punkt oppi dette så begynte jeg å trene, så jeg ble tynnere og fikk en mer attraktiv kropp - og en annen verdi jeg har er at det er veldig viktig for meg å være hjelpsom og snill - og min erfaring er at med disse kvalitetene, samt selvtilliten jeg får fra trening/litt mer attraktivt utseende så er det ingen problemer med å finne damer som er interesserte. Som enkelte av de har sagt selv; "du klarer nok å sjarmere de fleste" (uten at dette er noe jeg aktivt prøver på bestandig). Så det er fint mulig å forandre seg, og legge til seg kvaliteter som det motsatte kjønn synes er attraktive. Nå skal det sies at jeg foretrekker å ha jenter som venner da, så jeg har endt opp med masse venninner - og det virker egentlig som om de har grei forståelse for at jeg synes alt sånt er vanskelig også - men hvis du gjør jobben med deg selv, så er jeg ganske så sikker på at du vil få ett helt annet forhold til det motsatte kjønn. Ja trening hjelper, driver med bodybuilding selv og skal konkurrere i 2023. Gikk fra å være overvektig til å være undervektig, til så å bli i veldig bra fysisk form, men føler ikke jeg har fått noe mer draget enn da jeg var kraftig overvektig. Har bra selvtillit når jeg er på gymmet men sliter veldig med det utenfor treninga. Anonymkode: 60e24...7de 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #10 Skrevet 22. juli 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Vis selvtillit, forsøk andre miljøer og bare vær deg selv. Det er mange jenter som liker korte hyggelige menn også. Med bra sosiale antenner og at du kan snakke med andre så er du langt på vei. Vær ærlig om høyden på datingsider, men ikke ha mindreverdighetskomplekser. Du er like mye verdt som andre som er høyere (eller lavere for den saks skyld). Er mange damer som er 155 og oppover og du er vel kanskje høyere enn det? Jeg har en tro på at du finner noen til slutt høyde er ikke alt! I topp 3 av de søteste fyrene jeg kjenne er 2 av dem 168-170 og helt herlige fyrer. Ingen av dem har utfordringer med å skaffe seg dame. Anonymkode: 24adc...00d Ja satser på at jeg får flytta til en annen by til høsten. Føler bare at det er så sinnsykt høye krav til utseendet og at det er umulig for meg å nå opp. Anonymkode: 60e24...7de
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #11 Skrevet 22. juli 2022 Om det er noe trøst, jeg har gjennomsnittlig høyde og har hår, men er ukysset jomfru. Anonymkode: e35a3...0b9 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #12 Skrevet 22. juli 2022 Så må du huske på at ingen skylder deg å bli forelsket i deg, det er faktisk ikke noe noen kan noe for. Så er det jo slik at ja de peneste er de mest ettertraktede og det merker du vell selv også, hvem ville du valgt, megan fox eller en dame på 150 kg, med kviser og skjeve tenner? Ser ofte at slike incels er sure fordi pene jenter kun går etter pene menn, men incelsene gjør jo akkurat det samme, de går etter de pene damene men er ikke interessert i de stygge damene. Det finnes mange stygge som er sammen med stygge, stygge som er sammen med pene og pene som er sammen med pene.. Det handler ikke bare om utseende men det har MYE å si, fordi tiltrekning er viktig i ett forhold, likevel så er det så mye som kan påvirke det. En av de «kjekkeste» jeg vet om som jeg ble kjempe forelsket i var en som sorry språket, er jævlig stygg, men han hadde en helt fantastisk personlighet, veldig utadvent og «alfa» (uten å være den forferdelige typen)… Men det holder ikke bare å holde en samtale og «være snill».. Det handler om personlighet, hormoner, kjemi, interesser, miljø, utseende, tiltrekning +++ Prøv å finn deg en verdi utenom damer, få nye interesser, hobbyer, få vekk fokuset på det. Ikke la alle samtaler med damer handle om å prøve å få hun til sengs, det lukter desperasjon og det er kjedelig. Anonymkode: c26c0...a56 8 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #13 Skrevet 22. juli 2022 dessverre er ikke jenter tiltrukket av hvite menn de liker kun menn med middelhavs utseende Anonymkode: 58bf7...492
Portia Catonis Skrevet 22. juli 2022 #14 Skrevet 22. juli 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg bryr meg virkelig ikke om utseendet til det det motsatte kjønn, det jeg ser etter er viljestyrke og en bra personlighet da dette er kvalitet jeg verdsetter mer enn genetikk, men virker som at det er veldig få som tenker på samme måte.. Anonymkode: 60e24...7de Da er du (heldigvis) ikke på vei til å bli incel😉. Du er frustrert, og det er helt innafor. Bare ikke la det ta over tankegangen din. Og jo, de damene finnes, du må bare lete på de riktige stedene. Mulig du bør se etter noen som er litt eldre enn 21. Husker selv hvordan jeg var fryktelig opptatt av utseende til det motsatte kjønn i den alderen. Nå som jeg er 40 bryr jeg meg om helt andre ting. 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #15 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Må du ha en dame for å ha verdi i livet ditt? Jeg er dame, frivillig singel. Storkoser meg med det. Samfunnet er så opptatt av at man skal finne seg noen og starte familie, men det finnes 1000 andre måter å leve livet på. Anonymkode: c26c0...a56 Til og med du vet at en mann som ikke er attraktiv for damer har null verdi. Anonymkode: e35a3...0b9 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #16 Skrevet 22. juli 2022 Les om MGTOW istedenfor Anonymkode: 90cc2...48a 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #17 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Til og med du vet at en mann som ikke er attraktiv for damer har null verdi. Anonymkode: e35a3...0b9 Det er ikke sant. Hvorvidt han eller noen som helst har verdi for andre er uansett ikke noe som er så viktig uansett. Jeg jobber, har et par venner(som jeg nesten aldri er med) og bruker fritiden min på kattene, tv og gaming. De aller fleste synes jo det høres merkelig ut og gjerne at jeg ikke har så mye verdi, sånn sett. Men det spiller ingen rolle fordi jeg gjør det som gjør meg lykkelig. Jeg har vært i to forhold og jeg er mye lykkeligere som singel når jeg kan gjøre akkurat det jeg ønsker. Jeg kunne jo ha funnet en mann og fått barn men man lever ikke livet for andre, men for seg selv. Anonymkode: c26c0...a56 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #18 Skrevet 23. juli 2022 Gutter på 21 pleier ikke få oppmerksomhet. Hvertfall ikke fra damer. Du er veldig ung. Din tid pleier komme i 30 årene. Anonymkode: 6c96e...54c 5 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #19 Skrevet 23. juli 2022 42 minutter siden, AnonymBruker said: Gutter på 21 pleier ikke få oppmerksomhet. Hvertfall ikke fra damer. Du er veldig ung. Din tid pleier komme i 30 årene. Anonymkode: 6c96e...54c Tja det kan diskuteres, de fleste av kompisene drar med seg et nytt kvinnfolk hver helg, om ikke flere. Anonymkode: 60e24...7de 1
Jegern Puahate Skrevet 23. juli 2022 #20 Skrevet 23. juli 2022 Holder på å bli incel? Enten er du ufrivillig uten sex eller så er du ikke det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå