Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde søkt påbygg vg3 og fikk tildelt skoleplass på Vigo.no for 2 uker siden. Da jeg søkte forhåndstakket jeg ja, så når jeg fikk skoleplassen gjorde jeg ikke noe annet enn å bare se hvilken skole det var. Nå er skoleplassen borte?? Står jeg uten skoleplass nå? Noen som har opplevd det samme?

Anonymkode: cf67c...980

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kontakt skolen og hør. 

Ring, ikke send e-post. E-post tar for lang tid.

Anonymkode: 4cd5f...8ba

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du bortreist, eller har du ikke anledning til å svare på det mottatte tilbudet innen fristen?

Da kan du registrere forhåndssvar på søknaden din hos vigo.no. I de fleste fylker kan du registrerer forhåndssvar fra 2. mars og fram til 1. juli.

Det kan være lurt å legge inn svar på forhånd, selv om du ikke er bortreist når tilbudet kommer. På denne måten er du helt sikker på at du vil takke ja til tilbudet du får, og du risikerer ikke å stå uten plass på en skole.

Når du legger inn forhåndssvar betyr dette at du automatisk vil takke ja til plassen du får tilbud om

Anonymkode: 5ecc2...013

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du bortreist, eller har du ikke anledning til å svare på det mottatte tilbudet innen fristen?

Da kan du registrere forhåndssvar på søknaden din hos vigo.no. I de fleste fylker kan du registrerer forhåndssvar fra 2. mars og fram til 1. juli.

Det kan være lurt å legge inn svar på forhånd, selv om du ikke er bortreist når tilbudet kommer. På denne måten er du helt sikker på at du vil takke ja til tilbudet du får, og du risikerer ikke å stå uten plass på en skole.

Når du legger inn forhåndssvar betyr dette at du automatisk vil takke ja til plassen du får tilbud om

Anonymkode: 5ecc2...013

Men altså. Det er jo akkurat det TS skriver at hun har gjort, men at plassen nå er borte.

Støtter forslaget om å ringe skolen så fort som mulig

Anonymkode: 693b8...6ca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Men altså. Det er jo akkurat det TS skriver at hun har gjort, men at plassen nå er borte.

Støtter forslaget om å ringe skolen så fort som mulig

Anonymkode: 693b8...6ca

Ingen hensikt å ringe skolen.
Det er Inntakskontoret i fylkeskommunen som tildeler skoleplasser, ikke den enkelte skole. 

Anonymkode: d9572...821

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...