AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #1 Skrevet 22. juli 2022 Jeg giftet meg for mange år siden, ble skilt ganske raskt, min mor tok ansvar for å passe på bildene og kjolen. Orket ikke selv ta vare på de i da jeg hadde kjærlighetssorg. Fikk familie menen ny mann, barn etc. i dag sa hun at hun hadde brent bildene og gitt bort kjolen. Hun trodde det var greit fordi vi aldri snakker om det forholdet. Jeg merker jeg ble lei meg. Er veldig over det forholdet, men dr bildene kunne jeg ha tenkt meg, trodde de var trygge på loftet hos min mor. Ikke at jeg skal vise de, men det er minner fra et levd liv. Min mor merket at jeg ble skuffet og jeg sa ingenting. Hun trodde at det var bra hun gjorde det, men har jeg grunn til p føle meg litt sviktet? Hun kunne ha spurt hva jeg følte før hun tente opp mange bilder av livet mitt? Selv om jeg ikke snakker om eksen så er det jo en del av meg. Sikkert teit å bli lei seg over dette. Ville bare høre om jeg overreagerer ved å bli skuffet og lei meg. Trodde ikke selv heller at det skulle bety så mye. Anonymkode: 72579...2d2 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #2 Skrevet 22. juli 2022 Merkelig at hun gjorde dette uten å spørre deg først. Jeg skjønner at du reagerer. Anonymkode: 33eaf...50b 4 1
Raven.Writingdesk Skrevet 22. juli 2022 #3 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg giftet meg for mange år siden, ble skilt ganske raskt, min mor tok ansvar for å passe på bildene og kjolen. Orket ikke selv ta vare på de i da jeg hadde kjærlighetssorg. Fikk familie menen ny mann, barn etc. i dag sa hun at hun hadde brent bildene og gitt bort kjolen. Hun trodde det var greit fordi vi aldri snakker om det forholdet. Jeg merker jeg ble lei meg. Er veldig over det forholdet, men dr bildene kunne jeg ha tenkt meg, trodde de var trygge på loftet hos min mor. Ikke at jeg skal vise de, men det er minner fra et levd liv. Min mor merket at jeg ble skuffet og jeg sa ingenting. Hun trodde at det var bra hun gjorde det, men har jeg grunn til p føle meg litt sviktet? Hun kunne ha spurt hva jeg følte før hun tente opp mange bilder av livet mitt? Selv om jeg ikke snakker om eksen så er det jo en del av meg. Sikkert teit å bli lei seg over dette. Ville bare høre om jeg overreagerer ved å bli skuffet og lei meg. Trodde ikke selv heller at det skulle bety så mye. Anonymkode: 72579...2d2 Å brenne bildene var kanskje litt voldsomt, skjedde det noe spesielt med denne eksmannen din som kan rettferdiggjøre at din mor også følte sinne mot ham? Behandlet han deg dårlig?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #4 Skrevet 22. juli 2022 Nytter ikke å gråte over spilt melk, gå videre. Anonymkode: 2caed...d8a 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #5 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nytter ikke å gråte over spilt melk, gå videre. Anonymkode: 2caed...d8a Hvis man griner veldig mye, så kan tårene vaske bort melka. Det hadde du ikke tenkt på Anonymkode: fa400...b46 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #6 Skrevet 23. juli 2022 Det var nok godt ment. Men selvsagt skulle hun spurt først! Jeg ble skilt fra en drittsekk. Jeg heiv kjolen i en søppelkonteiner. Men jeg har spart på albumet. Vi har tross alt gode minner også. Han er ikke BARE en drittsekk. Uansett, om jeg ville kastet albumet, så er det jo noe jeg vil avgjøre selv. Og dumt å angre når sinnet har lagt seg et halvt år senere 😛 Anonymkode: c118a...970
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #7 Skrevet 23. juli 2022 Tja... Jeg ville ikke gjort dette til en stor sak. Hun kunne spurt først, men er det så farlig? Anonymkode: 1f204...32a 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #8 Skrevet 23. juli 2022 Hvem i alle dager finner på å BRENNE andres bilder som man har fått for å passe på? Himmel…. Anonymkode: 77d4e...514 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #9 Skrevet 23. juli 2022 Det var jo en veldig merkelig avgjørelse som din mor tok på vegne av deg - ingen normale mennesker gjør dette Anonymkode: 14f33...d9c
Gjest Athena Catalina Skrevet 23. juli 2022 #10 Skrevet 23. juli 2022 Det syns jeg var utrolig stygt gjort av henne, hun har da ingenting med å ta avgjørelser på vegne av deg. Dette syns jeg var skikkelig råttent gjort, man brenner ikke andres bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå