Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I følge appen min er jeg tre dager unna el. Jeg har i hele dag hatt typisk elsmerter nederst i magen på venstre side. Jeg har også veldig ømme pepper. Eltesten jeg tok for noen timer siden ser positiv ut, men jeg trodde symptomene var noe man følte under/etter el?? Jeg var kvalm i forgårs og i går og trodde det hadde med el å gjøre men nå er jeg bare forvirra😝

Screenshot_20220722-151600_Femometer.jpg

Anonymkode: 139ce...a80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få el-smerter før el også! 😊 jeg tror det kan variere hvor i eggstokken egget ligger og når den gjør seg klar til å slippe kan smertene også komme. For noen måneder siden hadde jeg el-smerter i 2 dager før el. Bare å legge inn masse aksjer 😊

Skrevet

Den ser positiv ut. Jeg pleier få ømme pupper like før og under el og så enda vondere etter el. Er også kvalm rundt el og elsmerter kan komme i dagene før el. :) 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.7.2022 den 23.15):

I følge appen min er jeg tre dager unna el. Jeg har i hele dag hatt typisk elsmerter nederst i magen på venstre side. Jeg har også veldig ømme pepper. Eltesten jeg tok for noen timer siden ser positiv ut, men jeg trodde symptomene var noe man følte under/etter el?? Jeg var kvalm i forgårs og i går og trodde det hadde med el å gjøre men nå er jeg bare forvirra😝

Screenshot_20220722-151600_Femometer.jpg

Hei igjen, det var jeg som la ut dette. Burde jeg fått positiv gravidtest om jeg ble gravid denne gang basert på når eltest var positiv? Står på appen at jeg er 11 dpo og jeg har ingen antydning til mensen: men tisser mer (kan være uvi), jeg er oppblåst, har tett nese og forstoppelse 😂 men negativ test så det er vel ikke pga graviditet jeg har disse symptomene🙃🤔🤔

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei igjen, det var jeg som la ut dette. Burde jeg fått positiv gravidtest om jeg ble gravid denne gang basert på når eltest var positiv? Står på appen at jeg er 11 dpo og jeg har ingen antydning til mensen: men tisser mer (kan være uvi), jeg er oppblåst, har tett nese og forstoppelse 😂 men negativ test så det er vel ikke pga graviditet jeg har disse symptomene🙃🤔🤔

Man kan få negativ test ved for tidlig test. Men det kan også være el/mens smerter. 

Anonymkode: 6e5bd...0c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...