Gå til innhold

Mulig å bli feit på en måned?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg vet hva du tenker, hun vil bli feit?? Hvem vil det liksom.

Men jeg er seriøs. Jeg starter og studere til høsten og har akkurat blitt frisk etter å ha slitt med anoreksi. Så jeg er fremdeles veldig tynn, men ikke så tynn at man ser beina i kroppen min. Så da lurer jeg på er det mulig å få lår og armer iløpet av 1 måned? Gjerne 10-15 kilo 

Anonymkode: d7172...8da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

kan ikke legge på seg 10 til 15 kg på en måned da. men spis sjokoladepudding og vaniljesaus, sjokolade, potetgull, smågodt og pizza, hamburger, osv

Anonymkode: 8f00b...bf3

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

kan ikke legge på seg 10 til 15 kg på en måned da. men spis sjokoladepudding og vaniljesaus, sjokolade, potetgull, smågodt og pizza, hamburger, osv

Takk for svar. Tror du styrketrening vil hjelpe meg noe??

AnonymBruker
Skrevet

Styrketrening og proteiner. Det trengs for å bygge muskler. Få gjerne i deg mineraler og drikk farris feks., for det inneholder litt salter 

Anonymkode: 804fe...f3a

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men jeg er seriøs. Jeg starter og studere til høsten og har akkurat blitt frisk etter å ha slitt med anoreksi. Så jeg er fremdeles veldig tynn, men ikke så tynn at man ser beina i kroppen min. Så da lurer jeg på er det mulig å få lår og armer iløpet av 1 måned? Gjerne 10-15 kilo 

Jeg tenker "aldri en med anoreksi" jeg tror du bløffer.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke det helt store problemet å legge på seg en del i løpet av en måned. Høyt inntak av sjokolade og snop hver eneste dag gjør nok susen, men hvis det er en godt trent kropp du vil ha så bør du nok tenke vesentlig mer langsiktig med mye trening og riktig kosthold.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er nok en bedre løsning at du spiser vanlig sunn mat og trener et par ganger i uka. Hvis du går opp veldig mye veldig fort, fordeler det seg dessuten neppe jevnt utover kroppen.

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du synes dette er et godt råd til en som sliter med spiseforstyrrelser og akkurat har kommet seg etter anoreksi?

Skrevet

Om du klarer å spise litt mer enn vanlig porsjon med mat til hvert måltid så skal det være mulig.

Vil tro det er lettere å få til om du trener i tillegg, en som trener for å slanke seg skal spise mindre så en ligger i kaloritap mens en som vil legge på seg må ligge i pluss.

Å spise snop og godteri hjelper kun om en spiser dette i tillegg til den vanlige matmengden. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...