Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser så mange fine steder jeg har lyst å dra til på instagram, både i Norge, men også andre steder i verden. Jeg har lyst til å begynne å klatre. Har litt lyst å prøve kajakk og, ser så mange fine bilder (instagram her og), og det ser så fint ut, har aldri prøvd det. Men jeg har ingen å gjøre disse tingene med.. Er det andre som også har det sånn? Gjør dere slike ting alene da?

Anonymkode: cde33...d45

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har det også sånn, lyst til mye, men ingen å gjøre det sammen med. 

Nja, jeg har jo reist litt alene da, kost meg absolutt, men klart det hadde vært enda kjekkere å hatt noen å dele opplevelsen med. Men jeg prøver, gjør det jeg kan og tør å kaste meg utpå alene. Den som ikke våger, vinner ikke, er det ikke så :) 

Anonymkode: 13059...a9e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør mye alene. Ble et helt nytt liv når jeg turte å gjøre det jeg vil uten at jeg måtte ha noen med, så anbefaler deg å hoppe i det :)

Anonymkode: c487d...9e3

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Meld deg inn i en kajakklubb - de har ofte nybegynnerkurs og der er det lett å bli kjent med nye folk. Dette er ofte noe man oppsøker alene - så de fleste er i samme båt :)

Anonymkode: 9f2ce...a50

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Finnes ofte klubber for både kajakk og klatring. Se etter nybegynnerkurs nå som høsten nærmer seg.

Hopp i det! Starta selv på dansestudio og karateklubb som godt voksen, uten noen sammen med meg. Det går helt fint og har vært veldig gode opplevelser. 

Anonymkode: 70ab7...8d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg ser så mange fine steder jeg har lyst å dra til på instagram, både i Norge, men også andre steder i verden. Jeg har lyst til å begynne å klatre. Har litt lyst å prøve kajakk og, ser så mange fine bilder (instagram her og), og det ser så fint ut, har aldri prøvd det. Men jeg har ingen å gjøre disse tingene med.. Er det andre som også har det sånn? Gjør dere slike ting alene da?

Anonymkode: cde33...d45

Meld deg på klatrekurs, eller andre kurs og bli kjent med andre via kurs. 

Anonymkode: 7788f...7e8

Gjest Ghostface
Skrevet

Da er vi i samme bås. Har lyst til mye, men ingen venner, eller omgangskrets å finne på med, så da blir man sittende hjemme som vanlig. Er dårlig på å gjøre ting alene.

AnonymBruker
Skrevet
Ghostface skrev (Akkurat nå):

Da er vi i samme bås. Har lyst til mye, men ingen venner, eller omgangskrets å finne på med, så da blir man sittende hjemme som vanlig. Er dårlig på å gjøre ting alene.

Skjell ut hva som skjer der du bor. Det er ofte turgruppe, revygruppe, treningssenter, ting du kan bli med på der du møter andre og kan bli kjent. 
stikk en tur på puben å ta ei øl, lat som du sitter å venter på noen, så kommer du ofte i prat med noen. 

Anonymkode: 7788f...7e8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår deg, ts. Jeg har heller ingen å finne på noe med. Synes det er kommet noen gode forslag ifht kajakk og klatre klubb. Det er nok verdt å sjekke ut, da blir du gjerne kjent med noen. Personlig ønsker jeg noen å gå på kino med, drikke et glass vin, reise blant annet. Noen å være sosial med. Nå blir jeg sittende alene hjemme da jeg ikke er flink til å gjøre ting på egenhånd. Jeg har forsøkt å reise alene, det trivdes jeg ikke med. Synes det har så stusselig å sitte på restaurant alene og bare se på alle som var sosiale og hadde noen. Endte opp gråtende på hotellrommet hver kveld. 

Anonymkode: a6d2f...bae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...