Gå til innhold

Når chatten vris over på prat om sex/kos...

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skjønner ikke hvorfor så mange menn holder på sånn? Er det for å "sile" ut de kvinnene som kan tenke seg ons? Eller er det ren desperasjon? Eller totalt mangel på sosiale antenner? Det er hvertfall et veldig dårlig sjekketriks, gutter!

Anonymkode: 6663b...053

Amatørmessighet, enkelt og greit.

Hvis du vet hva du driver med begynner du ikke denne formen for eskalering allerede over chat, med mindre du er desperat etter trashy damer.

Chat er for sondering og utsiling av dem som er åpenbart batshit crazy. Så er det et enkelt første treff, kun for å treffes og sile ytterligere.

Eskalering kan man eventuelt begynne med på treff nr 2.

Det er derfor ingenting slår gamlemåten: Å møtes fysisk med en gang. Online dating er egentlig bare tungvindt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Om dere forventer at dating på app ikke skal handle om casual sex er dere på feil plass. 

For (eldre) desperate ensomme folk i de lavere attraktivitetskurve er Match.com plassen og gå dersom du vil finne noen «å dele livet med». 

Anonymkode: 541c7...e4a

Vet om flere attraktive mennesker som har funnet hverandre på match.com jeg

Anonymkode: c268b...e1c

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en helt vanlig prat med en mann i 60-årene. Etter noen meldinger fram og tilbake så fikk jeg plutselig spørsmål om jeg hadde store pupper. Skrev drit og dra tilbake og hørte ingenting siden 😅

Anonymkode: f0d7a...9df

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

De er desperate menn uten respekt for seg selv og andre. Pluss manglende sosiale antenner.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Har jeg lyst på sex med vedkommende så er jeg med på leken, men hvis ikke så takker jeg for meg. 

Anonymkode: ed207...941

Selv om jeg skulle være interessert i kun sex så funker det fortsatt ikke for min del. Jeg sexchatter rett og slett ikke med noen jeg ikke har møtt, selv om jeg er både kåt og villig når den rette dukker opp 😄 

Veldig kleint om man har hatt den sexy chatten, og mannen er 100% sikker på at det blir noe, og så er det null kjemi når man møtes. Vil ikke ha x antall menn der ute som vet mine preferanser i senga, men som er helt utelukket som sexpartnere. 

I tillegg er det turn off med menn som ikke har sosiale antenner og skjønner når det er greit å spørre om jeg liker anal (satt på spissen, mulig de inbiller seg at de flørter? 😅). Jeg må lukte ham, høre stemmen, se ham blant folk osv. før jeg vet om det er aktuelt å hoppe til køys. Det kan skje på første eller femte date, men vi må møtes.

Anonymkode: 37278...99d

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.7.2022 den 23.08):

Du matcher på appen, og begynner å chatte. Han virker hyggelig men så brått(typ på dag 1) går han over til å hinte om kos/sex/komme på besøk. 

Hvordan reagerer du? Lar du være å svare på akkurat det, men fortsetter samtalen om andre tema ? Sletter du ham? Sier du fra, og evt hva sier du? 

Anonymkode: e78e4...3a5

Oiiisann.. Jeg får besøk nå straks, så jeg må avslutte 😊

Åsså bare logger du av!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samtlige kvinner i tråden som sier "jeg sletter med en gang" i denne tråden lyver.

Anonymkode: 2765a...e30

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Motelvibes skrev (13 timer siden):

De er desperate menn uten respekt for seg selv og andre. Pluss manglende sosiale antenner.

99% av menn på datingapper er jo sånn, så det er jammen nedslående resultat for den mannlige del av befolkningen. 

Anonymkode: 1aef5...ae2

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Samtlige kvinner i tråden som sier "jeg sletter med en gang" i denne tråden lyver.

Bevis det.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Som en annen skriver litt tidligere i tråden, er dette noe en del menn gjør med kvinner de ikke er interessert i på annen måte enn for sex. Og det er åpenbart en del damer som enten lar seg lure eller er med på «moroa». For det fungerer for mange.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvorfor skal jeg - vi - lyve om det? Jeg gidder da fader ikke å chatte med en mann som kun har det for øyet å prate om sex. Gjerne cybersex (jadda, det var noe som ungdommen hadde i gamle dager).

Hvis jeg skal prate med en mann, så får han jaggu oppføre seg! Jeg er såpass gammel at jeg gidder ikke å bruke tid på slikt pjatt!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok slutta å svare bare, hadde kanskje sett om om han korrigerte seg selv eller noe før jeg sletta, men det sier jo en del om va han vil.

Anonymkode: f5e7d...c9a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
DundreMilfin skrev (På 22.7.2022 den 23.11):

Jeg hadde avslutter hele samtalen om jeg ikke selv ønsket en rask ONS med en ukjent person. 

Dette er det ingen logikk i. 

Så når du søker ons/kuk så aksepterer du slik dialog, men dagen etter hvor du søker et seriøst forhold så avslutter du samtalen hvis han kommer innpå sex. Det til tross for at sex, eller mangel på sex er en helt normal del av livet.

- Dundremilf sin uke

- mandag: søker seriøst forhold. avslutter samtalen hvis han nevner sex(begrunnelse, useriøst)

tirsdag: søker seriøst forhold. avslutter samtalen hvis han nevner sex(begrunnelse, useriøst)

lille lørdag: søker ons/kuk. sorterer ut hvilken kuk hun skal ha ons med.

torsdag: søker seriøst forhold. avslutter samtalen hvis han nevner sex(begrunnelse, useriøst)

fredag: søker ons/kuk. sorterer ut hvilken kuk hun skal ha ons med. 

lørdag: søker seriøst forhold. avslutter samtalen hvis han nevner sex(begrunnelse, useriøst)

Det betyr, i korte trekk. Personen du avsluttet samtalen med på mandag kan du ha sex med på onsdag. Personen du avsluttet samtalen med på torsdag kan du ha sex med på fredag. 

Et annet paradoks er også at mange onser blir det seriøse forhold av. 

Så da kan man stille spørsmålet om denne logikken til Dundremilfen er så god... Det er den selvfølgelig ikke. Den er full av logiske brister. 

Anonymkode: f9a79...779

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.7.2022 den 20.19):

De sender ikke sånne meldinger til damer de faktisk er interesserte i og tiltrukket av da.

Nei, det har du nok rett i.

Men tror du en kjekk og ordentlig mann ville sendt sånne meldinger i det hele tatt til noen?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bevis det.

Fordi sexprat virker. Menn er relativt enkle vesener, de gjør det som virker.

Det er greit at dere skriver det dere selv mener dere burde ha gjort i denne tråden, men i den virkelige verden gjør dere det stikk motsatte.

Derfor: Løgn.

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er greit at dere skriver det dere selv mener dere burde ha gjort i denne tråden, men i den virkelige verden gjør dere det stikk motsatte.

Litt av et bevis du kom med. 

Anonymkode: ed207...941

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 22.7.2022 den 23.08):

Du matcher på appen, og begynner å chatte. Han virker hyggelig men så brått(typ på dag 1) går han over til å hinte om kos/sex/komme på besøk. 

Hvordan reagerer du? Lar du være å svare på akkurat det, men fortsetter samtalen om andre tema ? Sletter du ham? Sier du fra, og evt hva sier du? 

Anonymkode: e78e4...3a5

Hvis det er veldig grovt snakk, er det ingen tvil at jeg avslutter.

Begynner de å snakke om at de liker nærhet, våkne opp med en kjæreste, skulle ønske du var her, spør om jeg liker å ligge tett....  Så blir jeg litt tenkende og undrende på hvorfor de snakker om det før de har møtt meg. Jeg tenker da som en sa her et sted at det er ikke meg de lengter etter, men en (nesten hvem som helst) dame i deres fantasi.

Samtidig tenker jeg at jeg vil ha en mann som er lidenskapelig og glad i kos og sex. Så jeg avviser de ikke i samtalen, men kan nok være tydelig på at jeg liker det, men i et kjæresteforhold. Som oftest sier de seg enig i det. 

Men jeg blir jo litt i tvil hva deres motiv er for meg. Men merker det etter hvert. Har opplevd at de da ikke gidder mer. Men har flest ganger opplevd at de vil møte meg.

Endret av exictence
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det du sier beviser ingenting. Det er kun spekulasjoner dratt fra eget hode, og har derfor null verdi. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Snakk for seg selv. Forresten så er det jo nettopp det du gjør: du tror det du mener er selve fasiten på virkeligheten, og anklager alle som sier noe annet for å lyve. da har du lite å komme med altså.

Anonymkode: 5118c...725

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...