Gå til innhold

Når chatten vris over på prat om sex/kos...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du matcher på appen, og begynner å chatte. Han virker hyggelig men så brått(typ på dag 1) går han over til å hinte om kos/sex/komme på besøk. 

Hvordan reagerer du? Lar du være å svare på akkurat det, men fortsetter samtalen om andre tema ? Sletter du ham? Sier du fra, og evt hva sier du? 

Anonymkode: e78e4...3a5

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sier at jeg ikke er interessert i sånn useriøs prat, så sletter jeg. Godt å få bort sånne.

Anonymkode: f83e2...d48

• Liker 14
Skrevet

Jeg hadde avslutter hele samtalen om jeg ikke selv ønsket en rask ONS med en ukjent person. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sier "Takk, men nei takk" og forlater samtalen. 

Er forøvrig svært kåt av meg selv, men klarer fint å legge det litt bort i bli-kjent-fasen.

K38

Anonymkode: f0a49...bde

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Noe av det mest kvalmende jeg vet er når en mann jeg kun har chattet litt med sier noe som «skulle ønske jeg hadde deg her i armkroken» 🤢🤮

Nope, nei, not happening! 😵

Anonymkode: 17e8d...6ef

• Liker 16
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Spør hva de ser etter?

99,99999% at det er fwb eller hjemmedate med Netflix. Kjappeste vei til mellom beina dine.

Så søker du seriøst er det giga rødt flagg for meg.

Anonymkode: 5e165...965

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr vel typisk at de ikke er interessert i deg, men sier ikke nei takk til sex.

Anonymkode: 433fc...330

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noe av det mest kvalmende jeg vet er når en mann jeg kun har chattet litt med sier noe som «skulle ønske jeg hadde deg her i armkroken» 🤢🤮

Ja den suger.. hater det. Virker som de har ukjente damer i armkroken hele tiden og har null standard til meg som kvinne. Bryr seg null om kjemi og hsn blir likt tilbake. Tar for gitt at de er Guds gave til kvinnen🤮🤮

Anonymkode: 5e165...965

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Blokkerer og går videre. Jeg kaster ikke bort tiden på tydelig useriøse folk. En slik fyr er ikke interessert i meg som person, bare hva han kan bruke meg til. Rødt flagg! 🚩

Anonymkode: ad742...5cb

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det betyr vel typisk at de ikke er interessert i deg, men sier ikke nei takk til sex.

Ja det sier seg vel selv. En grunn til at de blir slettet tvert.

Anonymkode: f83e2...d48

• Liker 2
Skrevet

Avslutter umiddelbart. Opplevd det mange ganger. Skikkelig turn off 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Da avslutter jeg samtalen med en gang. Gidder ikke sånt.

Anonymkode: 6663b...053

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Avslutter og blokkerer. For meg er sånt turnoff, og gjør at jeg ikke er interessert i videre kontakt.

Anonymkode: aec0e...a0c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor så mange menn holder på sånn? Er det for å "sile" ut de kvinnene som kan tenke seg ons? Eller er det ren desperasjon? Eller totalt mangel på sosiale antenner? Det er hvertfall et veldig dårlig sjekketriks, gutter!

Anonymkode: 6663b...053

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner ikke hvorfor så mange menn holder på sånn?

De sender ikke sånne meldinger til damer de faktisk er interesserte i og tiltrukket av da. Da kommuniserer de på normal måte. Til alle andre går de rett på sak for å ikke kaste bort tid, og også for ikke å gi forhåpninger om noe mer.

Det er vel egentlig en grei sak, det er jo bare å takke nei om man ikke er interessert i sex med dem. Ingen som blir lurt

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Du matcher på appen, og begynner å chatte. Han virker hyggelig men så brått(typ på dag 1) går han over til å hinte om kos/sex/komme på besøk. 

Hvordan reagerer du? Lar du være å svare på akkurat det, men fortsetter samtalen om andre tema ? Sletter du ham? Sier du fra, og evt hva sier du? 

Anonymkode: e78e4...3a5

Min erfaring er at alle menn gjør slikt. Så hvis man først skal gidde det der, så bør han faen meg være deilig. Men min erfaring er jo også at de jeg tenner mest på, også er mest forankret i realiteten. De skjønner at de er idioter om de snakker om sex. Blir jo veldig sånn: grynt, sex-sex, grynt-grynt. Men det skjønner jo ikke de utålmodige kåte mennene. Eller kanskje de skjønner det, de vil bare finne de enkleste. Men jeg har jo prøvd å være enkel, så mannen kan klare å være litt komplisert utover: ugh, ugh, sinne, ugh, penger, ugh øl, ugh-ugh, folk klager så mye - er så lei av det, grynt, pls prestér - jeg kjeder meg. 

Anonymkode: eac71...f98

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Om dere forventer at dating på app ikke skal handle om casual sex er dere på feil plass. 

For (eldre) desperate ensomme folk i de lavere attraktivitetskurve er Match.com plassen og gå dersom du vil finne noen «å dele livet med». 

Anonymkode: 541c7...e4a

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Akkurat som det er det verste.... 

Anonymkode: 9095b...b10

AnonymBruker
Skrevet

Har jeg lyst på sex med vedkommende så er jeg med på leken, men hvis ikke så takker jeg for meg. 

Anonymkode: ed207...941

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har jeg lyst på sex med vedkommende så er jeg med på leken, men hvis ikke så takker jeg for meg. 

Anonymkode: ed207...941

Samme her. 

Anonymkode: 46505...022

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...