Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du som har hatt mange sexpartnere, typ ny hver helg. Og så "slått deg til ro". Har du faktisk det? Klarer du å holde deg trofast eller er gammel vane vond å vende? Har du et savn etter stadig nye spennende partnere? Eller var det godt å legge bort det livet?

Jeg spør fordi jeg selv kan telle antall partnere på én hånd og funderer på hvordan det er å ha mange hakk i sengestolpen. Kanskje jeg har gått glipp av noe? Eller kanskje det er greiere fordi en ikke vet hva en går glipp av.

Anonymkode: da8cb...983

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har knullet med over 300 menn så langt. Slo meg til ro for noen år siden og savner det ikke. Har ingen mann men er alene og trives med det.  Har ikke lyst på elsker heller. Du har ikke gått glipp av så mye stol på meg. Mye dårlig sex i fylla. Men greit med sex i forholdene jeg har hatt. 

Anonymkode: 4d733...7c1

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du bare har ligger med 5 eller færre menn har du garantert gått glipp av noe. 

Anonymkode: 903c5...c1e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Om du bare har ligger med 5 eller færre menn har du garantert gått glipp av noe. 

Spart seg for mye også

Anonymkode: a8895...a5c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mange partnere i ungdomsårene. Eksperimenterte en god del og hadde mange fine opplevelser. Jeg angrer ikke. 

Nå er jeg godt gift med en fantastisk mann og har barn. Jeg har alltid vært trofast i alle forhold jeg har hatt. 
Hadde en vill periode i 20 årene hvor jeg var singel og fri. Glad jeg raste fra meg før jeg fikk barn. 

Anonymkode: 38aa2...b81

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

skjønner ikke på kvinner som sier de savner noe dersom meteren ikke stiger?

jeg har hatt en del sex, mer detaljert 12. kun 2 av dem er de som ga meg full nytelse fordi han ene var jeg i forhold med, han andre gikk gjennom helvete for å bevise at han elsket meg og har en sterk emosjonelt forhold til.

Anonymkode: a7ce8...313

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du som har hatt mange sexpartnere, typ ny hver helg. Og så "slått deg til ro". Har du faktisk det? Klarer du å holde deg trofast eller er gammel vane vond å vende? Har du et savn etter stadig nye spennende partnere? Eller var det godt å legge bort det livet?

Jeg spør fordi jeg selv kan telle antall partnere på én hånd og funderer på hvordan det er å ha mange hakk i sengestolpen. Kanskje jeg har gått glipp av noe? Eller kanskje det er greiere fordi en ikke vet hva en går glipp av.

Hadde det vært naturlig for deg å ha sex med gud og hverman, så hadde du vel hatt det? 

Hvis du ikke er sånn skrudd sammen så vil nok ikke ulike ukjente menn som tømmer seg i deg, fare for graviditet, sykdommer, hpv og kreft når du er 50 år og lignende friste særlig hvis du tenker deg om.

Du måtte jo også akseptert en mann som hadde pult en haug rundt om du var av samme ulla selv (de er ihvertfall ikke monogame i lengden i et forhold basert på forskning og erfaring).

Anonymkode: 5bf42...790

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hadde det vært naturlig for deg å ha sex med gud og hverman, så hadde du vel hatt det? 

Hvis du ikke er sånn skrudd sammen så vil nok ikke ulike ukjente menn som tømmer seg i deg, fare for graviditet, sykdommer, hpv og kreft når du er 50 år og lignende friste særlig hvis du tenker deg om.

Du måtte jo også akseptert en mann som hadde pult en haug rundt om du var av samme ulla selv (de er ihvertfall ikke monogame i lengden i et forhold basert på forskning og erfaring).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud for noe vås. Henger du bare ikke med i samfunnet? Eldgammel? Eller bare aldri levd? 

At man ender opp med kreft om man har ligget med mer enn 5 menn ila det hele voksne liv er jo kun svada. Høres ut som et utsagn fra noen som ikke har all verdens med studiepoeng. Vet ikke hva som får deg til å spre slikt vås du refererer jo til noe forskning om menn og monogami her i slutten også, men det må være noe du har lest i en annen KG-tråd av en annen kvinncel.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Herregud for noe vås. Henger du bare ikke med i samfunnet? Eldgammel? Eller bare aldri levd? 

At man ender opp med kreft om man har ligget med mer enn 5 menn ila det hele voksne liv er jo kun svada. Høres ut som et utsagn fra noen som ikke har all verdens med studiepoeng. Vet ikke hva som får deg til å spre slikt vås du refererer jo til noe forskning om menn og monogami her i slutten også, men det må være noe du har lest i en annen KG-tråd av en annen kvinncel.

Gidder ikke svare på noen av hersketeknikkene dine.

Du får lese undersøkelser og forskning angående de som har hatt svært mye uforpliktende sex. Den er helt klar på at de personlighetsmessig har langt større sannsynlighet for utroskap. 

Så kan du lese forskning, eventuelt spørre legen og gynokologen din, relatert til antall partnere du har hatt ubeskyttet sex med og hpv, samt hvordan det påvirker sannsynligheten for underlivskreft og strupekreft. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lite menn som svarer her.

Dere menn; er dere trofaste i forhold eller lengter dere ut å ligge med alle slik dere gjorde før?

Anonymkode: 1db75...c73

• Liker 1
Skrevet

Jeg pulte rundt i tenåringer. Det definerer ikke meg i dag. 

• Liker 2
Skrevet

nei savner verken menn eller sex. livet er bedre uten. drama fritt!!

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Lite menn som svarer her.

Dere menn; er dere trofaste i forhold eller lengter dere ut å ligge med alle slik dere gjorde før?

Anonymkode: 1db75...c73

Kan bare svare for meg selv men skjønner ikke vitsen med å være i et forhold om man likevel skal pule rundt. Har vært sammen med kona i 21 år og har vært monogam i den perioden. Hadde en ganske underholdende studietid før det men har ikke savnet det livet på noe tidspunkt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun hatt 7, og av de var kun 2 noenlunde bra… kunne ikke tenke meg å skaffe meg mer «erfaring» kun gjøre det så bra som mulig i nåværende forhold.

Anonymkode: 9f5bd...16e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en del sexpartnere oppigjennom årene. Men nå har jeg slått meg til ro og venter barn med samboeren min gjennom 6 år. Savner ikke livet jeg hadde før, men ville heller ikke vært foruten erfaringene. 

kvinne 

Anonymkode: c5878...c77

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt min del sexpartnere. Har også vært i to lange forhold der jeg har slått meg helt til ro.

Har nå vært singel i 1 år og ikke hatt noen sexpartnere siden forrige kjæreste. Jeg vil ikke ha flere flyktige greier, og har ingen interesse av sex før jeg finner en jeg virkelig er nysgjerrig på. Hva jeg har drevet med før definerer ikke meg i dag. 

Anonymkode: ef143...f18

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en del sexpartnere, kanskje 70-80? 

Har jo vært seksuelt aktiv i 22 år og for det meste vært singel, så det er ikke akkurat en ny hver helg. Men det er jo et høyt tall. Har hatt noen ville perioder, og spennende opplevelser. Er veldig seksuell av meg og tar ikke sex så alvorlig. 

Men jeg har alltid vært trofast i de forholdene jeg har hatt, og akkurat one night stands er jo ingenting mot sex med en fast partner man elsker. Det blir ikke et savn i det hele tatt. Da jeg var yngre og kanskje litt mer rastløs og mindre glad i forpliktelser, så tenkte jeg at det nok var åpent forhold som var greia mi på sikt, ikke det klassiske monogamiet.

Nå er jeg imidlertid sammen med en mann jeg ikke har lyst til å dele med en sjel 😅 

Man endrer seg jo gjennom livet. Jeg syntes det å forplikte seg til en sexpartner resten av livet hørtes ut som døden da jeg var 18, men det handlet ikke bare om sexen, men om generell lite lyst på kjæreste. Nå er jeg i slutten av tredveårene og det skremmer meg ikke i det hele tatt at dette er den siste penisen jeg skal ha i meg i livet, det er tvert imot det som er planen.

Aldri vært så forelsket før heller, men det er jo ikke bare det at drømmemannen tilfeldigvis dukket opp, det har jo også med timing å gjøre også. Det dabbet jo av med elskere og one night stands også med årene, interessen min skiftet litt, før var det litt mer at all sex var gøy, så ble det mer til at det skulle mye til for å tenne på en mann, selv bare for en natt. Det er kanskje det folk kaller for å "rase av seg". 

Anonymkode: dd64c...362

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det tviler jeg på. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ok, la meg si det slik:

Kvinne nærmerer seg 40 her. 
Hadde en periode hvor jeg lå MYE rundt. Sånn helt ærlig. Nye partnerer 2-3-4 ganger i uka. 
Jeg hadde behov det det. Sexen var en slags form for bekreftelse på at jeg var begjært. I retroperspektiv handlet det nok ikke om det, mer om at motstanderen var kåt😅 Mestenparten av den sexen der var jo ikke verdt det i det hele tatt. 

Nå er jeg i ett forhold. Greier jeg å holde meg på matta? Tja, ja. Jeg er over "hoe-phasen", men jeg må innrømme at det skjer en og annen gang at jeg er på vidvanke. Jeg er ikke helt lykkelig i forholdet og sexen gir meg noe jeg ikke får hjemme. Så er det sikkert noen som skal vifte med sin moralske finger her, og værsågod - det er ikke min sak hva andre mener. 

Anonymkode: 56d33...aaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...