Gå til innhold

Hvilken måned er den verste og hvorfor ?

34 stemmer

1. 1. Hvilken måned er den verste og hvorfor ?

• Januar
      12
    • Februar
      12
    • Mars
      2
    • April
      0
    • Mai
      0
    • Juni
      0
    • Juli
      1
    • August
      1
    • September
      0
    • Oktober
      1
    • November
      5
    • Desember
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg, helt klart januar!!

Da går man fra hyggelige desember, hvor gatene er fint pyntet, det er flott pyntet og levende lys i mange vinduer. Det er en måned hvor man er mer sosial og koser seg med dem man er glad i.

Også kommer kalde, mørke januar....... :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Spacegirl
Skrevet

August tror jeg. Da har jeg rukket å bli så lei av det varme været er jeg holder på å gå på veggene. Og i august har alle rukket å bli så fine og solbrune, og jeg som ikke blir brun uansett hvor mye jeg soler meg, tør ikke lenger å gå i shorts fordi de bleike beina mine skiller seg sånn ut fra alle de andres bein. Blææh..

Skrevet

Januar, kaldt og fælt. Begynner på nytt semester etter deilig ferie. Et helt år til neste jul.

Skrevet

Jeg tror jeg må si februar - det er kaldt, det er mørkt, lenge til vår og sommer og jeg er lei av kulda.

Skrevet

Februar tror jeg. Krysset av på det ihvertfall. November er heller ingen favoritt..

Skrevet

Januar. Julen er over og det er mye vinter igjen.....kaldt og guffent. Lenge til vår.

Skrevet
Jeg tror jeg må si februar - det er kaldt, det er mørkt, lenge til vår og sommer og jeg er lei av kulda.

Samme her..

Skrevet

Januar. Julen er over, kontoen er tømt til julefeiring og nyttår, det er mørkt og kaldt og fremdeles lenge til det er vår.

Skrevet

Februar. Mørk måned.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Pleier alltid å være lettere deprimert i jan-feb. Vått, ekkelt, kaldt og mørkt og lenge til det forbedrer seg. Krysset av på januar - den måneden pleier jo også å begynne med fyllesyke.... :ler:

Gjest LoisLane
Skrevet

Er ikke så glad i våren. Mars eller april, tror jeg.

Må si jeg er glad for at så mange husker å skrive månedsnavnene med liten forbokstav! :)

Skrevet

Januar! Kald, laaaaang, mørk, jula er slutt og regningene hagler inn :sur:

Skrevet

februar.. den er kald, man er lei.. og føler aldri ting går min vei i den mnd, aner ikke hvorfor....+ man vil bare at våren å sommeren skal komme, og...ja.. alt bare... huff..

Skrevet

Januar! Den er så ufattelig lang. Februar er fæl også, men da har jeg bursdag, så er i det minste en fin dag i en måneden.

Skrevet (endret)

Det er jeg som har stemt oktober... *sukk*

Oktober er det verste jeg vet. Ja, denne var ikke så ille, vi hadde fint, mildt vær.

Men ellers så blir jeg deprimert i oktober. Sommeren er defininitv historie. Det er noe med de kalde morgenene som setter seg i kroppen som en parasitt. Da jeg var liten elsket jeg å hoppe på søledammer med et tynt lag av is. Nå kan jeg ikke utstå det. Isen bare griner demonstrativt mot meg i all sin vinter-heslighet....

Det begynner å være mørkt om morgenen. Og det blir verre og verre. Jeg er så avhengig av dagslys! Når oktober melder sin ankomst er det uutholdelig lenge til det lysner igjen (jeg synes 21. desember burde vært offentlig høytidsdag... ;) ).

Nei, oktober kunne man glatt hoppet over. Kommer bare november, har jeg vennet meg til det uunngåelige, da er det ikke så verst igjen.

Skikkelig negativt, dette. Men akkurat sånn ser jeg det da.

Endret av Emera
Skrevet
Januar! Kald, laaaaang, mørk, jula er slutt og regningene hagler inn :sur:

enig med det du skrev etter januar - februar er værst for da kommer alle purringen fra de regningene du ikke fikk betalt i januar :tristbla:

"kan ikke se å ha mottat" bla, bla, bla...

Skrevet

Jeg liker januar og februar jeg. Selv om jeg ikke liker vinteren.

Men oktober er ikke noe særlig. Og ikke november heller. Da regner det, og er mørkt, surt og kaldt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...