AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #1 Skrevet 22. juli 2022 Ja hva er det med denne mannen? Hva slags relasjon blir det mellom oss? Anonymkode: 186ca...235
Oppreist Skrevet 22. juli 2022 #3 Skrevet 22. juli 2022 Dette er en mann som vurderer deg. Han har ikke kommet dit at han ønsker knytte seg enda. Gi det tid, for det er det han trenger. Om det blir kjærlighet mellom dere er faktisk vanskelig å se. Hvor kjipt det enn er, ser jeg litt konkurranse fra en annen her. Men ikke gi deg... Det blir som det skal.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #4 Skrevet 22. juli 2022 visp skrev (10 minutter siden): Nei, det blir det vanlige; tårer og snørr. Huffda Oppreist skrev (6 minutter siden): Dette er en mann som vurderer deg. Han har ikke kommet dit at han ønsker knytte seg enda. Gi det tid, for det er det han trenger. Om det blir kjærlighet mellom dere er faktisk vanskelig å se. Hvor kjipt det enn er, ser jeg litt konkurranse fra en annen her. Men ikke gi deg... Det blir som det skal. Hm, interessant. Takk skal du ha Anonymkode: 186ca...235 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #5 Skrevet 23. juli 2022 Altså, ser Oppreist her komme med optimisme igjen, selv om det egentlig er litt mørkt. Men det som er sant er at det blir som det blir. Prøv og se hva som skjer, la være å prøve og kanskje du lurer i lang tid på hva som kunne skjedd. Livet er opplevelser som oppstår på grunnlag av hva vi tenker/føler, reaksjoner på hva vi gjør med hva vi tenker/føler. Det er hele tiden i endring. Anonymkode: 250a6...fd0
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #6 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså, ser Oppreist her komme med optimisme igjen, selv om det egentlig er litt mørkt. Men det som er sant er at det blir som det blir. Prøv og se hva som skjer, la være å prøve og kanskje du lurer i lang tid på hva som kunne skjedd. Livet er opplevelser som oppstår på grunnlag av hva vi tenker/føler, reaksjoner på hva vi gjør med hva vi tenker/føler. Det er hele tiden i endring. Anonymkode: 250a6...fd0 Oppreist kommer med optimisme igjen? Hvorfor er du så ute etter å ta denne personen? Sett det i flere tråder og Oppreist var veldig aktiv her for et år eller to siden tror jeg det var, og hjalp utrolig mange. Husker godt tråden hans/hennes. Utrolig gode tilbakemeldinger ift å treffe spot on. Er det optimistisk å si at det er konkurranse? Ble bare litt oppgitt nå kjente jeg. 🙄 Anonymkode: c7187...c75 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #7 Skrevet 24. juli 2022 Godt jeg lever etter utsagnet "Den som lever får se!" da! Anonymkode: 186ca...235
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå