AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #1 Skrevet 22. juli 2022 Møtt en mann som jeg har veldig god kjemi med. Vi var på samme sted enn viss tid og ble litt kjent. Uten tvil en tiltrekning der men ingen har satt ord på noe. Vi vet vi treffes igjen etter sommeren, fordi vi begge skal tilbake til det stedet.... Men jeg lurer på om han kommer til å ta kontakt før eller i alle fall om han tenker på meg? Og om det kan bli noe mer? Håper noen med god intuisjon kan se noe her... Takk ❤️ Anonymkode: dff0f...51e
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #2 Skrevet 22. juli 2022 Var et blaff fra hans side. Han tenker ikke på deg. Anonymkode: aec9c...ee8
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #3 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var et blaff fra hans side. Han tenker ikke på deg. Anonymkode: aec9c...ee8 Er du klarsynt eller prøver du deg bare? Anonymkode: dff0f...51e
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #4 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du klarsynt eller prøver du deg bare? Anonymkode: dff0f...51e Jeg kaller meg ikke klarsynt, men ja jeg ser ting. Anonymkode: aec9c...ee8
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #5 Skrevet 22. juli 2022 Er denne mannen fra et annet land enn Norge? Litt sørover i verden? Anonymkode: 7af1d...e82
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #6 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kaller meg ikke klarsynt, men ja jeg ser ting. Anonymkode: aec9c...ee8 OK.... Jeg fikk bekreftet i går at han tenker på meg... Derfor jeg lurer på veien videre. Hender det at du tar feil? AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er denne mannen fra et annet land enn Norge? Litt sørover i verden? Anonymkode: 7af1d...e82 Nei. Anonymkode: dff0f...51e
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #7 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg kaller meg ikke klarsynt, men ja jeg ser ting. Anonymkode: aec9c...ee8 Jeg skal tro på deg hvis du kan fortelle meg utseendet eller omtrentlig alder... Alternativt hvor han kommer fra. Er du skikkelig god, klarer du alle tre.. Anonymkode: dff0f...51e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå