AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #1 Skrevet 22. juli 2022 steg 1: søk etter en jente som smiler til deg steg 2: gå til jenta som gir deg smil og begynn og snakke med henne. om noe random som f.eks været eller hvor hun skal steg 3: spør om tlf nr før du drar steg 4: inviter henne på i restaurant eller kino på sms noen dager etter du får nr hennes steg 5: spørre om hun vil være med hjem når daten er over steg 6: ha sex steg 7: bli kjærester er det slik det fungerer? jeg har hatt sex med over 200 kvinner, men de har alle vært prostituerte, så jeg har ingen erfaring hvordan dette fungerer. jeg er lei av å ha sex med prostituerte, så jeg vil prøve å få meg dame/sex venn Anonymkode: 56af2...f4e
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #2 Skrevet 22. juli 2022 Legg til "jeg ønsker meg barn og familieliv" så er du i boks. Anonymkode: 88409...f59
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #3 Skrevet 22. juli 2022 Æsj, hadde aldri villet bli kjæreste med en horekunde. Anonymkode: 633a9...473
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #4 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): steg 1: søk etter en jente som smiler til deg steg 2: gå til jenta som gir deg smil og begynn og snakke med henne. om noe random som f.eks været eller hvor hun skal steg 3: spør om tlf nr før du drar steg 4: inviter henne på i restaurant eller kino på sms noen dager etter du får nr hennes steg 5: spørre om hun vil være med hjem når daten er over steg 6: ha sex steg 7: bli kjærester er det slik det fungerer? Anonymkode: 56af2...f4e Kanskje på amerikansk film. Anonymkode: 47468...9fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå