AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #1 Del Skrevet 22. juli 2022 Hei! Er invitert til et bryllup nå i midten august. Bryllupet kommer til å holde til ute med mindre været blir dårlig. Har ikke vært i så mange bryllup, ingen i voksen alder, og er veldig usikker på hva jeg skal ha på meg. Kommer selvfølgelig til å være en kjole, men hva slags kjole er greit å gå med? Hadde blitt veldig takknemlig om noen kunne tatt seg tid til å hjelpe meg, og kanskje legge ved link/bilder av passende kjoler som ikke er over 1500kr😊 Føler jeg begynner å få litt dårlig tid nå😕 Er i midten av 20 årene så hadde vært fint med kjole-tips som passer min alder hehe. Anonymkode: 8b686...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #2 Del Skrevet 22. juli 2022 Ingen som har tips? kunne jeg kjøpt en fin sommerkjole, eller burde den være en festkjole? Og burde den være lang eller kan det være en kort kjole aka litt over kneet? Anonymkode: 8b686...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #3 Del Skrevet 23. juli 2022 Hva sier invitasjonen? Hvis det ikke står noe om kleskode i invitasjonen hadde jeg gått for en sommerkjole. Lengde er ikke så farlig hvis invitasjonen ikke spesifiserer kleskode, men du kan aldri ta feil med en lang kjole Anonymkode: 12cbb...32d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #4 Del Skrevet 23. juli 2022 "Alle" bruker jo lange eller halvlange, blomstrete kjoler med kapper for tiden. De har verken øvre eller nedre aldersgrense. Omtrent alle klesmerker har slike kjoler nå. By TiMo er populære, men blir for dyrt, men Floyd har mye. F.eks denne: https://www.floyd.no/floyd-maxikjole-kitty-aqua-cerise eller denne: https://www.floyd.no/mbym-maxikjole-gioella-m-mansina-print-l92 (koster riktignok en hundrelapp over, men jeg foreslår den likevel) eller denne, hvis det er innafor dresscoden med en litt kortere variant: https://www.floyd.no/floyd-kjole-cissy-prosa-offw-pink Anonymkode: 48262...fca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordNord Skrevet 25. juli 2022 #5 Del Skrevet 25. juli 2022 Denne..Uten tvil! Finnes også i lang, men den korte er nydelig til sommerbryllup. Mange fine farger også https://www.floyd.no/floyd-kjole-wendy-uni-cerise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #6 Del Skrevet 27. juli 2022 Har en som ser litt ut som denne men den har noe større blomster som er røde og blå, men kjolen er gul og kanskje none cm lengre. Er det innafor? Hvis det er så trenger jeg jo ikke å kjøpe en kjole Anonymkode: 8b686...26d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #7 Del Skrevet 28. juli 2022 Jeg ville ikke ha brukt en så kort kjole. Match har 50 prosent på mange kjoler nå, du kan stikke innom dem og prøve. Anonymkode: dae2a...708 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 28. juli 2022 #8 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har en som ser litt ut som denne men den har noe større blomster som er røde og blå, men kjolen er gul og kanskje none cm lengre. Er det innafor? Hvis det er så trenger jeg jo ikke å kjøpe en kjole Anonymkode: 8b686...26d Ville ikke hatt kløft og kort kjole, samtidig. Lærte meg at enten er det kløft eller bein. Ikke begge deler. Husker ikke hvem som sa det, men er lenge siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #9 Del Skrevet 28. juli 2022 Jeg har mye brukt kjoler fra Floyd i bryllup. Kan anbefale å ta en tur innom en butikk eller nettbutikken for å se hva de har 😄 Anonymkode: 76198...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #10 Del Skrevet 28. juli 2022 En lang, blomstret kjole, er en sikker vinner om dagen. Tror 80% av alle kvinner i alderen 20-50 hadde det i sist bryllup jeg var i. Anonymkode: 31ed7...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballmamma Skrevet 28. juli 2022 #11 Del Skrevet 28. juli 2022 Søkte litt på nett, og kom over flere kjoler fra Vila som jeg synes egner seg, og til en fin pris. https://www.vila.com/no-no/kjoler/festkjoler/ TS: hva liker du, og hvilken kroppsfasong har du? Har litt å si i forhold til hva du er komfortabel i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #12 Del Skrevet 28. juli 2022 https://www.zalando.no/vila-viallison-halterneck-ankle-dress-ballkjole-pinkred-v1021c2xg-t11.html Anonymkode: 083fe...f87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #13 Del Skrevet 28. juli 2022 Var ute og kikket litt i dag, fant denne! Synes den var utrolig fin og den passet meg godt, men prisen var litt stiv.. men har hørt dette merket er veldig populært så går jo evt. an å selge senere Vurderer faktisk å kjøpe denne og den kan jo fint brukes hvis jeg skal til syden eller byen en varm sommerkveld, så da får jeg jo brukt den utenom bryllupet også! Anonymkode: 8b686...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #14 Del Skrevet 28. juli 2022 Fotballmamma skrev (7 timer siden): Søkte litt på nett, og kom over flere kjoler fra Vila som jeg synes egner seg, og til en fin pris. https://www.vila.com/no-no/kjoler/festkjoler/ TS: hva liker du, og hvilken kroppsfasong har du? Har litt å si i forhold til hva du er komfortabel i. Har veldig timeglass formet kropp og er ikke så komfortabel i tettsittende kjoler Anonymkode: 8b686...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #15 Del Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg ville ikke ha brukt en så kort kjole. Match har 50 prosent på mange kjoler nå, du kan stikke innom dem og prøve. Anonymkode: dae2a...708 Var innom én men de hadde mest svarte/mørke blå kjoler og det vil jeg ikke ha:/ Anonymkode: 8b686...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #16 Del Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 28.7.2022 den 0.46): Har en som ser litt ut som denne men den har noe større blomster som er røde og blå, men kjolen er gul og kanskje none cm lengre. Er det innafor? Hvis det er så trenger jeg jo ikke å kjøpe en kjole Anonymkode: 8b686...26d Veldig kort kjole. Ville ikke brukt den i et bryllup. Hva står det i innbydelsen om antrekk? Anonymkode: 0eaea...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #17 Del Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har mye brukt kjoler fra Floyd i bryllup. Kan anbefale å ta en tur innom en butikk eller nettbutikken for å se hva de har 😄 Anonymkode: 76198...ee5 Var der også! Hadde funnet to kjoler på nett som så bra ut, den ene hadde de ikke og den andre så ikke bra ut på meg i det hele tatt hehe Anonymkode: 8b686...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #18 Del Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Veldig kort kjole. Ville ikke brukt den i et bryllup. Hva står det i innbydelsen om antrekk? Anonymkode: 0eaea...080 Står ikke noe om kleskode Anonymkode: 8b686...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå