Gå til innhold

Tips til joggebukser som går litt ut nede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det trenger jeg. Er på utkikk etter «joggebukser» som ser mer ut som vanlige bukser. Må være bra kvalitet. 

Legger ved et bilde fra engelske Baukjen som ca viser hva jeg mener. Grunnen til at jeg ikke bestiller der er at de visstnok er veldig lange. 
Er 168 cm høy. 

Noen som har tips? 🙏

F3EF3FF6-ED3F-46C4-B8BD-6BB8DE996B06.png

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Søk på flared leggings. 

Da jeg var ung kalte vi det jazzbukser. 

Anonymkode: d11e2...792

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det der er da ikke en joggebukse?

Anonymkode: 7fddd...338

• Liker 1
Skrevet

Disse fra Cellebes er det beste alternativet jeg har funnet. Lengden tilsvarer i overkant av 30 tommer så de er ikke veldig lange. Myk og behagelig bomullskvalitet og god, bred strikk i livet som holder seg fint i vask (Mine er vasket flere titalls ganger) og de er ikke gjennomsiktige eller får "knær". 

Skrevet
Leo skrev (15 minutter siden):

Disse fra Cellebes er det beste alternativet jeg har funnet. Lengden tilsvarer i overkant av 30 tommer så de er ikke veldig lange. Myk og behagelig bomullskvalitet og god, bred strikk i livet som holder seg fint i vask (Mine er vasket flere titalls ganger) og de er ikke gjennomsiktige eller får "knær". 

Takk for tips, skal sjekke de ut!

Blir litt usikker på str bare, bruker alt fra 38 til 42 i bukser. Er de store el små i str?

Stort pluss for at det er naturfiber.

Skrevet
Bacteria skrev (5 minutter siden):

Blir litt usikker på str bare, bruker alt fra 38 til 42 i bukser. Er de store el små i str?

Veldig enkelt å returnere hvis de ikke faller i smak ;) Jeg vil si de er normale i størrelsen og ut fra det du oppgir bør 38/40 være perfekt. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har sånne både fra Nelly, Arket og Zalando.

Anonymkode: ff3e4...21f

AnonymBruker
Skrevet
Bacteria skrev (9 timer siden):

Jeg har ikke akkurat disse, men mye annet fra Cellbes. De kan være rause i str. Og så er det god kvalitet, uansett hva folk tror! 😊

Anonymkode: d11e2...792

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...