Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt nick er det samme som mitt motorsykkelmerke :)

Drev å vred hodet skikkelig når jeg skulle finne nick, titta tilefeldig ut av vindut og så sykkelen min, og da var nicket klart :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt og lurte på hva jeg skulle finne på, de jeg egentlig ville ha var opptatt..

Tok en slurk av colaen min, og der var det. Ikke særlig oppfinnsomt, men nå er det nå meg da...

(og nei, jeg drikker ikke cola hele tida, ikke hver dag engang... :sjenert: )

Skrevet

Jeg hadde rett og slett lyst på et navn med bokstaven Q i..(ikke spør meg hvorfor :ler: ) Og siden jeg er vannmann så fant jeg ut at aQuarius ikke var så dumt.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Tja, jeg er veldig fascinert av fantasivesener sånn som feer, alver, enhjørninger osv. Og mens jeg satt og prøvde å vri hjernen for å finne et nytt brukernavn, drev jeg og googlet og kom tilfeldigvis over en nettside som handlet om feer.

Skrevet

Brunhilde er favorittheksa mi!

Skrevet

Har holdt på med musikk siden jeg var lita, og ville ha et nick som hadde noe med det å gjøre. Oktav er jo et musikkuttrykk, så da syntes jeg Oktavia passet bra :)

Skrevet

Nicket mitt er satt sammen av kallenavnet mitt siden jeg var liten + navnet på noen jeg var veldig glad i.

Ikke visste jeg da at nicket mitt var navnet på et nettsted som lager nedtellingsdingser. Skal bytte nick når jeg kommer på noe annet lurt.

Skrevet

Satt og kikket på MASH filmen i dvd utgave da jeg plutselig bestemte meg for å tjuvlåne Hawkeye navnet derfra.

Skrevet

Brukernavnet mitt er satt sammen av kjælenavnet familier og venner har på meg + en av de tingene jeg elsker høyest i verden :-D

Skrevet

Jeg fant ikke på noe bedre enn å bruke navnet til katten vår. :)

Skrevet

Dårlig fantasi er vel bakgrunnen for mitt navn :forvirret:

Skrevet
Brukernavnet mitt er satt sammen av kjælenavnet familier og venner har på meg + en av de tingene jeg elsker høyest i verden :-D

Kaller de deg for Lille Balle? :grine2:

Stakkars lille! :klem:

Skrevet

Fikk meg musikk-programmet E-JAY for noen år siden, og da måtte jeg jo bli en slags DJ!.. TriXi syntes jeg bare var kuult, liksom... ;) Liker bokstaven X, jeg!

Skrevet

Det bare dukket opp da jeg skulle være kreativ og finne et nick som ikke var i bruk. Nå liker jeg det ;)

Gjest Bellatrix
Skrevet
Kaller de deg for Lille Balle?  :grine2:

Stakkars lille!  :klem:

:ler:

Skrevet

Det va det tidligare navnet på den hesten eg hadde da eg begynnte å taste på k.g.. syns navnet va så fint, men hesten var blitt omregistrert...

derfor fann eg ut at eg kunne bruke det her, så såg eg det innimellom:)

Skrevet

Eksen min kalte meg for pet. Nå er det et par måneder siden det ble slutt mellom oss, men jeg tror jeg kommer til å beholde det.

Skrevet

Huh? Går jeg glipp av noe :klø: Hjemme kalles jeg for Lille, og å danse ballett er noe av det fineste jeg vet :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...