AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #1 Skrevet 22. juli 2022 Hvordan avgjorde du at du var fysisk klar for å bli gravid på ny? Hadde du gått ned alle babykiloene? Trent opp bekkenbunnen, null urinlekkasjer eller fremfall? Mage og kjernemuskulatur sterk som før? Jeg er sånn i tvil, for jeg føler meg fortsatt "skranglete" i kroppen. Underlivet er ikke blitt bra igjen. Er redd for å bli gravid og plutselig ha livmorhalsen kikkende ut av skjeden😩 Anonymkode: f8be1...817
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #2 Skrevet 22. juli 2022 Lurer seriøst på når reproduksjon ble en vitenskaplig disiplin..hvis man har fått tilbake mensen er kroppen klar for nye barn. Anonymkode: 56db3...257
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #3 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Lurer seriøst på når reproduksjon ble en vitenskaplig disiplin..hvis man har fått tilbake mensen er kroppen klar for nye barn. Anonymkode: 56db3...257 Okei, bare kjøre på og håpe at det ikke går til helvete med kroppen? Anonymkode: f8be1...817
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #4 Skrevet 22. juli 2022 Da jeg fikk eggløsning igjen tenkte jeg at kroppen var klar, det var tre måneder etter fødsel. Ble gravid tre måneder etter det igjen. Anonymkode: 9ee98...816 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #5 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Da jeg fikk eggløsning igjen tenkte jeg at kroppen var klar, det var tre måneder etter fødsel. Ble gravid tre måneder etter det igjen. Anonymkode: 9ee98...816 Oi, rett på altså. Du hadde ingen plager etter fødselen? Anonymkode: f8be1...817
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #6 Skrevet 22. juli 2022 Jeg hadde lite plager etter fødselen, så jeg kjente meg klar fysisk sett etter noen uker. Jeg tror det var etter ca. 6 mnd. at det kjentes ok mentalt sett for både mannen og meg om jeg skulle bli gravid igjen. Eggløsningen kom tilbake 8-9 mnd. etter fødsel, så min kropp var ikke helt klar innen det uansett. Anonymkode: 399be...cdc
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #7 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Oi, rett på altså. Du hadde ingen plager etter fødselen? Anonymkode: f8be1...817 Nei😊 Har fått fire ganske tett, ikke et strekkmerke engang 😅 Anonymkode: 9ee98...816
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #8 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei😊 Har fått fire ganske tett, ikke et strekkmerke engang 😅 Anonymkode: 9ee98...816 Herregud så misunnelig jeg er! 😩 Jeg har nok tapt det genetiske lotteriet i denne sammenhengen. Anonymkode: f8be1...817
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #9 Skrevet 22. juli 2022 Ble gravid på nytt når førstemann var 6 mnd. Det har gått helt fint ☺️ Litt mer bekkenløsning, men nada som ikke er håndterbart Anonymkode: ab0af...405
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #10 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan avgjorde du at du var fysisk klar for å bli gravid på ny? Hadde du gått ned alle babykiloene? Trent opp bekkenbunnen, null urinlekkasjer eller fremfall? Mage og kjernemuskulatur sterk som før? Jeg er sånn i tvil, for jeg føler meg fortsatt "skranglete" i kroppen. Underlivet er ikke blitt bra igjen. Er redd for å bli gravid og plutselig ha livmorhalsen kikkende ut av skjeden😩 Anonymkode: f8be1...817 Underlivet var ikke helt bra etter første. Men ble ikke værre etter fødsel nr 2 2 år mellom. Anonymkode: 8b9db...2d2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #11 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Underlivet var ikke helt bra etter første. Men ble ikke værre etter fødsel nr 2 2 år mellom. Anonymkode: 8b9db...2d2 Takk for svar!🤗 Hvordan er det nå, lever du greit med slik det ble? Jeg er enormt bekymret for at det skal gå skikkelig dårlig med underlivet Anonymkode: f8be1...817
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #12 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for svar!🤗 Hvordan er det nå, lever du greit med slik det ble? Jeg er enormt bekymret for at det skal gå skikkelig dårlig med underlivet Anonymkode: f8be1...817 Ja jeg slet litt med fremfall av bakre skjedevegg og litt "åpent" i inngangen. Jeg hadde faktisk god effekt av knipeøvelser. Jeg lever uten plager i dag. Var ganske ille etter første, som sagt ikke værre etter andre. Og gått seg til med årene. Anonymkode: 8b9db...2d2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #13 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvordan avgjorde du at du var fysisk klar for å bli gravid på ny? Hadde du gått ned alle babykiloene? Trent opp bekkenbunnen, null urinlekkasjer eller fremfall? Mage og kjernemuskulatur sterk som før? Jeg er sånn i tvil, for jeg føler meg fortsatt "skranglete" i kroppen. Underlivet er ikke blitt bra igjen. Er redd for å bli gravid og plutselig ha livmorhalsen kikkende ut av skjeden😩 Anonymkode: f8be1...817 Jeg ble gravid på nytt etter litt under ett år, da var det kjemisk graviditet, deretter gravid på nytt 2 måneder etter det, sånn at det er 1 år og 6 mnd etter mine to. Hadde fremfall og lekkasjer, men det ble bedre ved hjelp av osteopat og øvelser. Fikk delte magemuskler med nummer to. Så var ikke egentlig klar-klar, men er godt voksen så godt hadde ikke noe valg fordi jeg vil ha flere barn. Gikk veldig med graviditet nummer to både før og etter. Anonymkode: 7d2de...78e 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #14 Skrevet 23. juli 2022 Trodde det anbefales å vente minst 12-18 måneder før man ble gravid på nytt? 🤔 Selv om noen sikkert kan føle seg klar tidligere. Her ventet vi til eldste var nesten to år. Da følte jeg meg ovenpå igjen både fysisk og psykisk, sexlivet var som før, osv. Hadde ingen spesielle plager etter første fødsel annet enn en grad to rift som grodde fint, dog. Anonymkode: c24bb...dc1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå