Gjest Bellatrix Skrevet 18. november 2005 #2 Skrevet 18. november 2005 Kylling, salat og pommes frites.
SissiB Skrevet 18. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2005 Taco, pølser og utrolig nok laks
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2005 #7 Skrevet 19. november 2005 Pizza, kebab, maxboller og fisk ← Hva er maxboller? Mine barn elsker biff, kylling, pizza, taco og alle de andre klassiske barnerettene.
kallamilla Skrevet 19. november 2005 #8 Skrevet 19. november 2005 10 åringen min: Pizza, risengrynsgrøt, lasagne, fiskegrateng 4 åringen min: Tomatsuppe, "salanje" (lasagne ), fiskegrateng
Gjest Miloine Skrevet 19. november 2005 #9 Skrevet 19. november 2005 (endret) Min 14 år gamle sønn: Ja mat:Kebab,torsk,røkt kolje,ostepølser,pizza,lapskaus fra boks Nei mat:koteletter?????????? og lungemos lever, men der er jeg Endret 19. november 2005 av Miloine
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2005 #10 Skrevet 19. november 2005 Hva er maxboller? Mine barn elsker biff, kylling, pizza, taco og alle de andre klassiske barnerettene. ← Maxboller er "kyllingboller" i rød paprikasaus, hermetikk. Min datter har alltid likt dette veldig godt også.
Gjest GjEsT Skrevet 19. november 2005 #12 Skrevet 19. november 2005 lever, men der er jeg ← Hei Miloine! Hv betyr det jeg har sitert
Gjest Miloine Skrevet 19. november 2005 #13 Skrevet 19. november 2005 Hei Miloine! Hv betyr det jeg har sitert ← Heisann, Det betyr at han ikke liker LEVER, og at jeg heller ikke liker det! Ikke lever som å være til, men lever som eks. okselever, kyllinglever, fiskelever osv.. Lever skrives sånn, gjør det ikke? Det skrives ikke sånn ihvertfal: Levver Dette er en kasus, som kan bety flere ting
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2005 #14 Skrevet 19. november 2005 Heisann, Det betyr at han ikke liker LEVER, og at jeg heller ikke liker det! Ikke lever som å være til, men lever som eks. okselever, kyllinglever, fiskelever osv.. Lever skrives sånn, gjør det ikke? Det skrives ikke sånn ihvertfal: Levver Dette er en kasus, som kan bety flere ting ← Joda, lever skrives sånn. Man kan spise lever så lenge man lever ( ).
Cr@sh Skrevet 19. november 2005 #15 Skrevet 19. november 2005 Pølser og fiskeboller i hvit saus (1 1/2 år)!
Vimsevips Skrevet 19. november 2005 #16 Skrevet 19. november 2005 Vesla på 3 elsker: -fiskegrateng -panert stekt fisk -poteter, alle variasjoner -stekte krydderpølser med kålrotstappe -blodpudding om faren har tilberedt den -salater Ellers spiser ho det meste av mat. Ho er ikke spesielt glad i oliven lenger, og den siste måneden har ho plutselig begynt å foretrekke ketchup fremfor sennep. Pølsebrød kan ho godt unnvære, og tomater liker ho ikke, men når det kommer til tomater er vi foreldrene helt
Gjest Emera Skrevet 19. november 2005 #17 Skrevet 19. november 2005 Fiskeboller i hvit saus. Og hun tåler ikke mye melk... Men jeg får det til ganske så bra likevel, med melkeerstatning.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #18 Skrevet 21. november 2005 Har ikke barn jeg, men søster på 7 falt pladask for fiskegrateng her i våres. Hun åt og åt, og bestilte det igjen De er ganske altetende, disse søstrene mine, liker best det vanlige, som pizza, taco, grøt, tomatsuppe etc., men de smaker på alt og har spist mye rart opp gjennom. Den mellomste spiste russisk kaviar i en alder av drøyt to år
Gjest LoisLane Skrevet 21. november 2005 #19 Skrevet 21. november 2005 Ymse: Kjøttkaker, spekesild, spagetti, panert fisk, kjøtt med sursøt saus, wok.
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2005 #20 Skrevet 21. november 2005 Fiskegrateng, lasagne og kjøttboller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå