Novalie Skrevet 22. juli 2022 #1 Skrevet 22. juli 2022 Når jeg prøver mitt aller beste. Og at jeg ikke får til. Også prøver jeg litt mere. Men får det fortsatt ikke til. Hvor lenge skal man da kjempe og prøve? Det har vært sånn i åresvis og jeg er over 40. Ting blir ikke bedre men bare værre. Jeg er sliten. Sliten av livet, sliten av å kjempe til ingen nytte. I tillegg så får jeg så mange dårlige erfaringer i livet. Stoler ikke på noen da. Er dette normalt?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #2 Skrevet 22. juli 2022 Prøve på barn? Har du sjekket deg hos gyno? Prøver du å mestre noe uten å få til? Kanskje du prøver for hardt. Kanskje du gir opp for fort. Man får som regel ikke til alt på første forsøk. Hva prøver du på? Anonymkode: 38cdc...863
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #3 Skrevet 22. juli 2022 Jeg tror jeg kjenner deg igjen fra en annen bruker, TS. Det hjelper deg ikke å starte tråd etter tråd på flere forum som du sjelden følger opp og svarer. Du har fått så mange tilbakemeldinger og råd i så mange tråder over mer enn ett forum, likevel fortsetter du bare å skrive nøyaktig det samme gang på gang. Anonymkode: 40c2a...333
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #4 Skrevet 22. juli 2022 Kjenner meg igjen. Anonymkode: 84405...87d
Novalie Skrevet 22. juli 2022 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Prøve på barn? Har du sjekket deg hos gyno? Prøver du å mestre noe uten å få til? Kanskje du prøver for hardt. Kanskje du gir opp for fort. Man får som regel ikke til alt på første forsøk. Hva prøver du på? Anonymkode: 38cdc...863 Tusen takk for svar. Jeg føler jeg er for syk til å få barn. I tillegg er jeg redd barnet da skal arve psykiske lidelser. Vet det er arvelig. Jeg prøver på å leve livet. Men det stopper helt opp fordi er så redd. Jeg er en stor pyse. Trekker meg alltid unna. Jeg er ikke tøff nok til å leve. Livets utfordringer knekker meg helt psykisk.
Novalie Skrevet 22. juli 2022 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kjenner meg igjen. Anonymkode: 84405...87d Klem til deg❤️🥰 Livet er så vanskelig.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #7 Skrevet 22. juli 2022 Du kommer ikke videre om du ikke øver på det som er vanskelig for deg. Du må pushe deg selv, ellers blir du stående på stedet hvil. Anonymkode: a2538...686
tøydokka Skrevet 22. juli 2022 #8 Skrevet 22. juli 2022 Hva er det du prøver på? Kan du være litt mer spesifikk? Hvilke utfordringer er det som oppleves så uoverkommelige at du ikke klarer å leve livet?
Novalie Skrevet 22. juli 2022 Forfatter #9 Skrevet 22. juli 2022 tøydokka skrev (30 minutter siden): Hva er det du prøver på? Kan du være litt mer spesifikk? Hvilke utfordringer er det som oppleves så uoverkommelige at du ikke klarer å leve livet? Det å bo er vanskelig. Det å få seg venner er helt umulig.
tøydokka Skrevet 22. juli 2022 #10 Skrevet 22. juli 2022 Novalie skrev (5 minutter siden): Det å bo er vanskelig. Det å få seg venner er helt umulig. Skjønner. Viss det er en trøst så kan jeg bare si at det er veldig mange som har det sånn. Det å bo krever en del ferdigheter som man må lære seg og trene på. Jeg føler meg ikke så flink til det selv. Var samboer i mange år, der han ordnet alt med regninger, ulike avtaler med strøm, fagfolk som måtte fikse ting, tv, Internett og gud vet hva. Så ble det slutt og jeg flyttet for meg selv og måtte plutselig lære meg alt dette. Og jeg er ikke noe huslig av meg i det hele tatt, kunne ikke engang skifte en lyspære og visste ikke hvordan man leste av strømmen. Men har brukt Google og YouTube, der finner man svar på det meste har tilogmed klart å koble opp lamper, og fant ut at de avtalene eksen hadde inngått var skikkelig dårlige og dyre. Og nå har jeg bodd for meg selv i 14 år, og det går tålig bra. Eneste er at jeg roter mye, bestiller ting på nett som hoper seg opp i esker og ikke noe system eller plass til å legge tingene. Er heller ikke noe flink med interiør og slikt. Når det gjelder venner, så er det greit å være aktiv i en eller annen klubb, idrettslag, kor eller lignende. Jeg treffer mange folk gjennom felles interesser. Jeg tror kluet er at du må tørre å prøve, og våge å feile. Du må hente frem det motet i deg, for du er et menneske som alle andre. Sats på noe du tror kan være gøy, om det er trening, padling, musikk, tegning eller hva som helst. Du er selv din største brems, og nå er det på tide å skifte gir og gi gass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå