Gjest gjest1 Skrevet 19. november 2005 #3 Skrevet 19. november 2005 Kan ikke motstå en saftig indrefilet med bearnaise. Eller taco! Men jeg kan være skikkelig gammeldags og bli henrykt over flesk og duppe, medisterkaker, røkt kolje osv...
Arkana Skrevet 19. november 2005 #4 Skrevet 19. november 2005 Umulig å si, det kommer helt an på humøret. Generelt elsker jeg marokkansk, indisk og fransk mat.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 19. november 2005 #6 Skrevet 19. november 2005 For tiden har jeg dilla på thaimat. Elsker masse chilli, lime, koriander osv
Brunhilde Skrevet 19. november 2005 #7 Skrevet 19. november 2005 Det komme helt an på anledningen, men jeg er glad i pizza og pasta i de fleste varianter. Eller er jeg veldig glad i sjømat som skjell, reker, krabber, hummer og saltvannskreps.
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2005 #8 Skrevet 19. november 2005 Det aller beste jeg vet er skikkelig godt og helt ferskt brød, med Letta smør og masse godt pålegg
Gjest piaf Skrevet 19. november 2005 #9 Skrevet 19. november 2005 Det var et litt for vidt spørsmål til å kunne svare noe som helst, nesten... Hvis jeg skal bedømme etter hva jeg spiser oftest av råvarer, så må det bli fersk fisk og friske grønnsaker. Får mer og mer sans for stadig lettere mat, synes jeg. Men lam har alltid også alltid vært en klar favoritt. Når det gjelder kjøkken/tilberedningsmåter, så er jeg generelt begeistret for mat fra alle områder rundt Middelhavet, dvs. Sør-Europa, Midt-Østen, Nord-Afrika...
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2005 #10 Skrevet 19. november 2005 Vansklig å svare på, men jeg tror at fisk skårer høyt på listen, gjerne breiflabb.
hilli Skrevet 19. november 2005 #11 Skrevet 19. november 2005 Jeg elsker avansert gourmetmat, ingen spesiell rett men generelt. Uvante smaker og kombinasjoner er veldig spennende. Desverre er ikke dette noe jeg spiser særlig ofte. Til daglig er jeg ganske altetende så lenge råvarene er gode og det ikke er for mye posepreg.
Gjest Aloha Skrevet 20. november 2005 #12 Skrevet 20. november 2005 Ingenting smaker bedre enn en skikkelig chicken curry på indisk restaurant. Nam! Generelt syns jeg asiatisk mat er i en klasse for seg.
*M* Skrevet 20. november 2005 #13 Skrevet 20. november 2005 Jeg elsker taco og pizza margarita (ja, den er kjedelig, men god) Ellers kan jeg spise nan brød til jeg blir kvalm.
Gjest Tristessa Skrevet 20. november 2005 #14 Skrevet 20. november 2005 Grillet kalvelever med spinat og nypoteter og en vill Chianti til. Nei, jeg kødder ikke. Det er det beste jeg vet.
Lady Lovelylocks Skrevet 20. november 2005 #15 Skrevet 20. november 2005 For øyeblikket er det kyllingsuppen fra matklubben her inne. Har spist denne suppen 4 søndager på rad
Gjest Hilde Skrevet 20. november 2005 #16 Skrevet 20. november 2005 Jeg elsker thai-mat. Har funnet stedet hvor de lager ekte thai-mat her i byen og ingenting kan konkurrere med dette.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 20. november 2005 #17 Skrevet 20. november 2005 Jeg elsker thai-mat. Har funnet stedet hvor de lager ekte thai-mat her i byen og ingenting kan konkurrere med dette. ← Hvilken by og hvilket sted?
Gjest Hilde Skrevet 20. november 2005 #18 Skrevet 20. november 2005 Ser du bor i Oslo - restauranten jeg mener ligger på vestlandet
Gjest Gjesta Skrevet 20. november 2005 #19 Skrevet 20. november 2005 (endret) Jeg er veldig glad i kombinasjoner av ymse grønnsaker. Hvis det inneholder squash, brokkoli, aubergine, og enten linser, bønner eller kikerter, er jeg fornøyd. Surret i panne, krydret med urtekrydder, og enten speltpasta, couscous eller naturris til. Nydelig smaksbombe. Endret 20. november 2005 av Elphaba
Gjest LoisLane Skrevet 20. november 2005 #20 Skrevet 20. november 2005 Grøt. Klarer ikke å bestemme meg for hva som er best - fløyelsgrøt eller risengrynsgrøt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå