AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #1 Skrevet 22. juli 2022 Det er en mann jeg har truffet 2 ganger, fått god kjemi med. - Vi har avtalt å møtes igjen. Han er separert og ble det i desember. Han sender meg masse komplimenter og liker meg. Idag snappet han at han var ute å spiste litt mat med ei dame. (Kunne tydelig se skuldra og litt av beina.) Kan jeg spørre han om han er ute på date? Blir bare litt nyskjerrig iom at vi har rotet og snakket ut om masse. Hva ville du gjort? Han var ikke akkurat ute på dater'n sa han til meg sist. Anonymkode: 99cdf...69a
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #4 Skrevet 22. juli 2022 Selfølgelig kan du spørre han om det Anonymkode: 7d501...8f3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #5 Skrevet 22. juli 2022 Ehhh ja. Håper ikke han er dum nok til å sende snap fra date til deg. Sikkert søster eller mor Anonymkode: b8e24...7f4 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #6 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ehhh ja. Håper ikke han er dum nok til å sende snap fra date til deg. Sikkert søster eller mor Anonymkode: b8e24...7f4 Nei, håper ikke jeg heller. Jeg har hatt litt troa på han men vil jo ikke virke sjalu. Han sendte direkte snap av henne, men fikk se i en glassvegg/gjenspeil at det var ei dame. Også bare de to.. Nå har han ikke svart på ett par timer og ser for meg at de har dratt hjem til hverandre. Litt småkjip følelse... 😏 Mannen er godt opp i 40årene da. Anonymkode: 99cdf...69a
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #7 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, håper ikke jeg heller. Jeg har hatt litt troa på han men vil jo ikke virke sjalu. Han sendte direkte snap av henne, men fikk se i en glassvegg/gjenspeil at det var ei dame. Også bare de to.. Nå har han ikke svart på ett par timer og ser for meg at de har dratt hjem til hverandre. Litt småkjip følelse... 😏 Mannen er godt opp i 40årene da. Anonymkode: 99cdf...69a Hadde spurt jeg. Anonymkode: e31f0...5a5 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #8 Skrevet 22. juli 2022 Du må rett og slett spørre ham. Anonymkode: fef0d...f91
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #9 Skrevet 22. juli 2022 Uff. Sånn er det når man ikke har avklart noe. Folk nå til dags ligger jo med flere samtidig, man kan ikke regne med å være den eneste. Du bør spørre så får du fred, enten på at han er aktuell for deg eller fred til å gå videre. Anonymkode: e6eaf...b99
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #10 Skrevet 22. juli 2022 mordi9 skrev (5 minutter siden): Det lovt å date flere samtidig. Joda.. men for meg blir han av liten interesse hvis det, jeg vil treffe en som er "oppslukt" i meg. Jeg orker ikke å sitte med en følelse av at han koser seg i senga med ei annen ei, på samme vis som han koste med meg. Vet ikke, jeg er kanskje rar og småsjalu. Jeg binder meg så fort til folk, - Han har virkelig vist masse interesse. Anonymkode: 99cdf...69a 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #11 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Joda.. men for meg blir han av liten interesse hvis det, jeg vil treffe en som er "oppslukt" i meg. Jeg orker ikke å sitte med en følelse av at han koser seg i senga med ei annen ei, på samme vis som han koste med meg. Vet ikke, jeg er kanskje rar og småsjalu. Jeg binder meg så fort til folk, - Han har virkelig vist masse interesse. Anonymkode: 99cdf...69a Enig med deg. Bare kvalmt. Anonymkode: fef0d...f91 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #12 Skrevet 22. juli 2022 mordi9 skrev (17 minutter siden): Det lovt å date flere samtidig. Men man sender ikke snap til én date når man er ute med en annen, det er jo helt sykt 🙈 Ville spurt om han dater flere. Om det er en dealbreaker for deg så må du jo få det avklart. Anonymkode: 023e6...7cd 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #13 Skrevet 22. juli 2022 mordi9 skrev (7 minutter siden): Du binder deg fort til folk? Hvor mange forhold har du bak deg? Har 2 lange forhold bak meg. Er 35 år selv.. Hvis han er med enten A: Den fortsatt kona eller B: Ei venninne, så vil jeg uansett tvile. Og det verste jeg hører er, er jo bare ei venninne. Jeg har erfart at ei venninne er noe som evt ligger på vent. Man har sex osv. En date vil jeg ikke tro det er. Kan være datteren.. Anonymkode: 99cdf...69a 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #14 Skrevet 22. juli 2022 Jeg hadde ikke spurt direkte om han var på date med en annen. Dere er ikke eksklusive. Jeg hadde ventet til dere møttes, og spurt hva han tenker om å date flere samtidig. Da får du fort vite om han var på en date og var så dum at han snappet det i tillegg. Anonymkode: 98114...ba1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #15 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men man sender ikke snap til én date når man er ute med en annen, det er jo helt sykt 🙈 Ville spurt om han dater flere. Om det er en dealbreaker for deg så må du jo få det avklart. Anonymkode: 023e6...7cd Ja men han oppdaget kanskje ikke speil bildet? Jeg vet jeg fikk en kommentar på instagram av en fyr som skreiv til meg at jeg var det fineste. Han så nok dette. Vet ikke om han på en måte tar igjen nå? Anonymkode: 99cdf...69a
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #16 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har 2 lange forhold bak meg. Er 35 år selv.. Hvis han er med enten A: Den fortsatt kona eller B: Ei venninne, så vil jeg uansett tvile. Og det verste jeg hører er, er jo bare ei venninne. Jeg har erfart at ei venninne er noe som evt ligger på vent. Man har sex osv. En date vil jeg ikke tro det er. Kan være datteren.. Anonymkode: 99cdf...69a Menn kan ikke ha jentevenner og jenter kan ikke ha guttevenner. Anonymkode: acc07...529 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #17 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Menn kan ikke ha jentevenner og jenter kan ikke ha guttevenner. Anonymkode: acc07...529 tull og tøys Jeg har hatt kvinnevenner i 20 voksne år. Kun venner. Anonymkode: 27a37...395
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #18 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja men han oppdaget kanskje ikke speil bildet? Jeg vet jeg fikk en kommentar på instagram av en fyr som skreiv til meg at jeg var det fineste. Han så nok dette. Vet ikke om han på en måte tar igjen nå? Anonymkode: 99cdf...69a Det spiller jo ikke noen rolle om han visste det eller ikke? Prinsippet er helt sprøtt uansett om det var med vilje eller ei. Om han "tar igjen" for noe så er han enda sprøere. Anonymkode: 023e6...7cd 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #19 Skrevet 22. juli 2022 Det er ikke ulovlig å date flere samtidig, men det er svært spesielt å sende snap om å være på date med én person, til en annen person man dater. Jeg ville spurt "er du på date?", og hadde jeg fått et ja, så ville jeg svart "vi er ikke eksklusive og derfor har jeg ingen forventninger om at du ikke dater andre også, men hva var intenajonen din ved å sende meg bilde av at du var på date med noen andre?" Ja, det er lov å date flere i startfasen, men hvorfor sende bilde av det til deg? Ville han gjøre deg sjalu? Håpet han å få frem konkurranseinstinktet i deg? Hva var intensjonen? Anonymkode: ade32...d3f 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #20 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): tull og tøys Jeg har hatt kvinnevenner i 20 voksne år. Kun venner. Anonymkode: 27a37...395 Du er skeiv. Anonymkode: acc07...529 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå