Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunnskap Kanditaten...

· har bred kunnskap om teoretiske og praktiske begreper, modeller og prosesser i service- og tjenesteforskningen

· har kunnskap om hvor service- og tjenesteforskningen er i dag og kjennskap til de viktigste forskningsbidragene gjennom fagområdets historie

· har innsikt i marked, samfunn og økonomi til å forstå mekanismene som bidrar til bedriftens lønnsomhet

· har kunnskap om ledelse av servicemedarbeidere

· har kunnskap i prosjektledelse og hvordan oppgaver kan prioriteres, organiseres, ledes og styres

· har innsikt i prosesser for ledelse, forhandling og påvirkning av kunder, leverandører, samarbeidspartnere og medarbeidere

· har kunnskap om forskningsprosessen og hvordan teori, forskningsdesign, empiri og analyse henger sammen

· har kunnskap om hvor og hvordan man kan vedlikeholde og oppdatere sin kunnskap over tid

Generell kompetanse Kandidaten...

· har evnen til å utfordre seg selv og andre ved å stille kritiske spørsmål og våge å tenke nytt

· har evnen til nytenkning gjennom å diskutere, forstå og utfordre bestående teorier innen tjenesteforskning, økonomi, markedsføring og ledelse

· har kompetanse innen innovasjonsprosesser, herunder digitalisering av tjenester

· har utviklet evnen til å identifisere og analysere praktiske problemstillinger og er i stand til å benytte tjenestelogikk til å analysere og finne løsninger for en bedrift

· har evnen til å reflektere kritisk over og håndtere etiske problemstillinger i ledelse og serviceleveranser

· har kompetanse til å planlegge og gjennomføre prosjekter i tråd med de krav og retningslinjer som er definert i de ulike prosjektene

Anonymkode: 91c92...aea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Studiekonsulent?

Anonymkode: f139d...475

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Deltidsjobber som er utviklende vokser ikke på trær, så jeg ville søkt på alt jeg fant interessant. 

Anonymkode: 714f9...6e5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Studiekonsulent?

Takk, det treffer midt i blinken også for jeg har tidligere arbeidet også som veileder i studieadministrasjonen med internasjonale studenter. 

AnonymBruker
Skrevet

Det motsatte av en med venstre utdannelse ville ha søkt på? 

Anonymkode: 8c88b...513

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hæææ??

Anonymkode: 9be1a...e2b

AnonymBruker
Skrevet

Brukerstyrt personlig assistent.

Anonymkode: bff2f...07e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.7.2022 den 2.23):

Takk, det treffer midt i blinken også for jeg har tidligere arbeidet også som veileder i studieadministrasjonen med internasjonale studenter. 

Da ville jeg søkt på slike stillinger, også de som sier at de er fulltid. Vi har problemer med å finne gode studiekonsulenter for tiden, så ser ikke bort i fra at det er mulig å få deltid nå 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...