Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

0. Handeler ikke klær hver måned. Bruker kanskje 500 i året. Vet ikke. Kjøper sjelden klær.

Skrevet
0. Handeler ikke klær hver måned. Bruker kanskje 500 i året. Vet ikke. Kjøper sjelden klær.

Samme her. 500 på klær og 500 på sko i året. Har ikke råd til så mye mer.

Skrevet

Jeg bruker alt for mye..........Ca 1000 i måneden. Den som var rik ;)

Skrevet

Kan lett blåse bort 10 000, det har skjedd flere ganger, men absolutt ikke månedlig... Men blir gjerne tusen/to tusen kanskje

Skrevet

3-400? Helst ingenting, siden jeg er student, men det går et par hundrelapper av og til.

Skrevet

100-200kr i gjennomsnitt kanskje? Er ikke så forferdelig glad i å handle klær, spesielt ikke i butikker.

Skrevet (endret)

I gjennomsnitt vil jeg tro 1000,- mnd. Er ikke så glad i impulskjøp, men har ofte pekt meg ut en ting, og det er uheldigvis ofte dyrt. Har ei venninne som bruker 16 000 på klær i mnd, bare så det er sagt. :overrasket:

Endret av Tusseline
Skrevet

36.000 i mnd????

Det vil si over 400.000 i året? Hvordan er det mulig? Eller la du på en 0 for mye???

Skrevet

Trodde jeg brukte veldig lite jeg da. Jeg bruker ca 500 i måneden. Eller tenker jeg meg om blir det vel litt mer.

Skrevet

Bruker gjennomsnittlig 500-1000 i måneden vil jeg tro. Det varierer veldig.

Skrevet

Rundt 500, tror jeg. Har ikke så god råd, dessuten forsvinner det mer penger på bøker og musikk :)

Skrevet

Oi da... bruker nok 2000-3000 men da er sko inkludert, jeg skulle gjerne brukt mer :-)

Elsker å shoppe!

Skrevet (endret)

4000-6000 kr.

Endret av Dagensdiva
Skrevet (endret)

Buker mellom 1000-2000 kr i mnd, noen ganger mer andre ganger mindre...

Får 40 % på en del klesbutikker så det blir noen klær av det.. :sjenert:

Endret av Armonia
Skrevet

Jeg bruker mye, altfor mye og nesten alt går til jentegarderoben min. Faller lett for kjoler til 2000+. Tror jeg bruker 2000 i mnd i snitt,me veldig sesongavhengig.

Skrevet

Varierer veldig, men tipper på ca 1000 i mnd....

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Varierer veldig. En måned kan jeg bruke null, mens neste bruker jeg over tusen. Tenker jeg bruker gjennomsnittlig 500 kr pr mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...