Gå til innhold

Menn som har elskerinner - vet kompisene det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La oss si en mann har et forhold på si. Hvor stor er sjansen for at han forteller det til bestekompisen?

Anonymkode: 2d8ff...903

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stor! Hvordan det? Er du en kvinne på detektivsporet? 

Anonymkode: 4aaf5...3bc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Deler selvsagt ikke det med noen.

Anonymkode: c3dd1...443

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan aldri tenke meg de fleste menn deler dette med kompisene sine. Min mann hadde nok slitt med å få vite slike ting om sine kompiser. Han vil helst ikke vite.

Det samme med meg. Ønsker ikke å vite hva andre driver på med. Fant ut av det engang at ei venninne av meg sin mann hadde ei elskerinne. Det var vanskelig å bære… satt lenge å tenkte på hvordan jeg skulle fortelle dette til henne… eller om jeg skulle fortelle dette til henne.

Tilslutt så fortalte han det selv. Og det gjorde veldig vondt for henne i ettertid da hun fikk vite at det var visst flere som visste dette

Anonymkode: f30df...c96

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en gift elsker en gang, han fortalte det kun til en kompis, som var hans nærmeste, som var 100% til å stole på og som han også visste ikke ville dømme han. Jeg møtte han også et par ganger.

Ellers ingen, og han hadde en ganske stor vennegjeng med barndomskompiser.

Nytter ikke å leke frøken Detektiv og spørre bestekompisen, han vil jo selvsagt lyve for å beskytte vennen sin.

Anonymkode: ed151...a14

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg hadde en gift elsker en gang, han fortalte det kun til en kompis, som var hans nærmeste, som var 100% til å stole på og som han også visste ikke ville dømme han. Jeg møtte han også et par ganger.

Ellers ingen, og han hadde en ganske stor vennegjeng med barndomskompiser.

Nytter ikke å leke frøken Detektiv og spørre bestekompisen, han vil jo selvsagt lyve for å beskytte vennen sin.

Anonymkode: ed151...a14

Samme her. Men han fortalte det til flere, og sin bror. 

Hører med til historien at han gikk fra samboeren, og fortalte henne det.

Anonymkode: 5b9c1...912

AnonymBruker
Skrevet

Flere av vennene til min mann viste at han hadde meg. Ikke alle vennene, men de to nærmeste og et par andre. 

Anonymkode: 64854...9dd

• Liker 1
Skrevet

"Two can keep a secret if one of them is dead".

Jada, mange menn deler det åpenlyst i gutteklubben, noen menn gjør det ikke fordi de vet at vet èn det så vet alle det.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Brocode vettu. De holder tett om kompisen sine eskapader, selv når de også kjenner hans kone.

Anonymkode: d9cbc...3c5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Etter det jeg har sett, vet kompiser dette enten den utro mannen forteller dem noe eller ikke.

Anonymkode: aa1a6...5e7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

En del skryter av det

Anonymkode: b885e...ca0

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er i et forhold med en gift mann. De har et dødt ekteskap, bor i ulike deler av huset og tilbringer ikke tid sammen lengre. Han vil flytte sammen med meg, men jeg ønsker å bo alene da jeg trives best med det. Og han har ikke råd til å kjøpe hene ut eller kjøpe noe eget unntatt en liten leilighet, som ikke er noe han vil bo i. Han har fortalt det til barna sine(de er voksne) og til kompiser. Selv forteller jeg ikke om det til noen, men alle vet at vi er nære venner. 

Anonymkode: e9c12...199

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg er i et forhold med en gift mann. De har et dødt ekteskap, bor i ulike deler av huset og tilbringer ikke tid sammen lengre. Han vil flytte sammen med meg, men jeg ønsker å bo alene da jeg trives best med det. Og han har ikke råd til å kjøpe hene ut eller kjøpe noe eget unntatt en liten leilighet, som ikke er noe han vil bo i. Han har fortalt det til barna sine(de er voksne) og til kompiser. Selv forteller jeg ikke om det til noen, men alle vet at vi er nære venner. 

Så alle vet det bortsett fra kona?

Anonymkode: b885e...ca0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et forhold med en gift mann som har fortalt det til 2 kompiser han visste hadde gjort og gått igjennom det samme. Han ene har jeg møtt til og med. 

Anonymkode: 1eee3...236

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er i et forhold med en gift mann som har fortalt det til 2 kompiser han visste hadde gjort og gått igjennom det samme. Han ene har jeg møtt til og med. 

Anonymkode: 1eee3...236

Du er ikke i et forhold nei. Du er homewrecker og ei slut. Den gifte mannen er en dum stut og den stakkars kona hans fortjener bedre. Skam deg kjerring!

Anonymkode: 3ba9b...67d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Som oftest prater kompiser om sånt ja. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min elsker har hatt et forhold i snart 4. 

Ingen av mine venninner vet, og han sa på et tidspunkt for et års tid siden at ingen av hans venner heller vet. 

Anonymkode: 0ac2d...d59

Skrevet

For meg ville det vel kommet ann på forholdet jeg hadde til dem. Hvis det var en kompis som bare var min kompis og det sånn sett var ukomplisert, så kunne jeg og ville jeg nok sagt det. 

Dersom det var en kompis som var venn med dama mi, eller enda værre han var den mannlige halvdelen av et vennepar av oss, så ville jeg aldri gjort det. Delvis for å ungå risikoen for at han røper noe, men enda viktigere for å ungå å putte ham i situasjonen hvor han må velge mellom å tyste på meg eller være min medskyldige.

Skrevet

Har inntrykk av at de er åpne om slikt. I hvert fall i den innerste kjerne. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

eller så holder han deg på gress. Ingenting av det her som vekker noen alarmklokker hos deg?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...