AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #1 Skrevet 22. juli 2022 Hva menes det når det sies: du må være deg selv? Er det virkelig bra eller greit å være seg selv i alle tilfeller? Eller finnes det tilfeller man ikke bør være seg selv? Anonymkode: f7c2e...439
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #2 Skrevet 22. juli 2022 Nei, det kommer an på hvilken situasjon man er i. Nytter ikke å være seg selv hele tiden. Det viktigste er at man selv vet hvem man er. Anonymkode: 05ff2...3f7
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #3 Skrevet 22. juli 2022 Nei,man må tilpasse seg omgivelsene. Man kan kun være seg selv når man er alene. Anonymkode: a93b3...e3c 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #4 Skrevet 23. juli 2022 Nei. Alt du har lært i barndommen om dette er feil. Jeg har erfart dette selv i voksen Anonymkode: d94b5...fb4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #5 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 22.7.2022 den 17.21): Hva menes det når det sies: du må være deg selv? Er det virkelig bra eller greit å være seg selv i alle tilfeller? Eller finnes det tilfeller man ikke bør være seg selv? Anonymkode: f7c2e...439 Å være seg selv er jo bare å være tro til egne verdier og normer. Så det kommer jo helt an på hvilke verdier og normen man har. Anonymkode: d31a0...518
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #7 Skrevet 24. juli 2022 Ja, men da må være forbedret på å høre kritikk fordi alle skal mene alt om man ikke er politisk korrekt. Man må også være forberedt på å bli mobbet. Anonymkode: 981b2...eb9
Portia Catonis Skrevet 26. juli 2022 #8 Skrevet 26. juli 2022 Så lenge vi lever i et samfunn er vi nødt til å tilpasse oss hverandre. Det betyr også at vi må jobbe med oss selv kontinuerlig, skaffe oss mer kunnskap, innrømme våre feil, finne våre personlige kjerneverdier og leve etter dem. Bor man helt alene i skogen uten kontakt med andre kan man være seg selv 100%
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #9 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 24.7.2022 den 17.22): Ja, men da må være forbedret på å høre kritikk fordi alle skal mene alt om man ikke er politisk korrekt. Man må også være forberedt på å bli mobbet. Anonymkode: 981b2...eb9 Man må være forberedt på kritikk , men hva gjør det? Det viktigste er å være tro mot seg selv. Men å akseptere mobbing for at man er seg selv er selvsagt helt bak mål! Man får være trygg på seg selv og gjøre det man selv mener er riktig, først da får man et godt liv. Livet er for kort til å være politisk korrekt. Anonymkode: ea576...99c
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #10 Skrevet 26. juli 2022 Nei, man kan ikke være seg selv, hele jævla livet er et skuespill! Anonymkode: 7c104...ba5
Maestro Skrevet 26. juli 2022 #11 Skrevet 26. juli 2022 Jeg er meg selv. Spør folk om meningen min, så sier jeg ikke noe annen mening enn min, for og please den jeg prater med. Jeg prater mye, litt svimete, liker du ikke det? Nei, men det er det mange andre som gjør, så om en person ikke orker meg så er det faktisk ikke krise. Men sitter ikke og skravler i upassende situasjoner. Men rundt familie og venner så gjør jeg det. Men de skravler nå selv da 😂🫣 Eneste jeg er litt nøye på, er og kle meg anstendig. Bruker ikke joggebukse på kjøpesenteret eller når jeg skal ut på noe. Ikke når jeg skal til venner på mat og film heller. Men trør rundt i det her hjemme. Så tilpasning til situasjoner og sånn er fair. Men, man skal ikke gå inn for og endre seg som person, så sant man er en drittsekk og er ufin mot andre. Tenker at folk er veldig lite tolerang mot andre folk. Passer folk ikke inn i dems bilde av hvordan folk skal være, så må det jo være noe galt med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå