Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Kjole i bryllup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært på en del brylluper den siste tiden og forstått det sånn at ByTimo og Zimmermann er altså det de fleste bruker på bryllup. Da spesielt lange. Det er både pent og klassisk. 
Jeg har ikke råd til å kjøpe en ByTimo kjole for 3000-4000kr for et bryllup og i hvert fall ikke en Zimmermann kjole som koster fra 8000kr og mer. Jeg fant en dame på Finn som leide ut sine kjoler. Betalte 1000kr inkludert Rens for å leie kjolen. Kunne egentlig ha den «så lenge» jeg ville. Viktigste var bare at den ble levert før neste man skulle leie. Syns det var veldig greit. Så ville anbefalt disse damene som leier ut kjolene sine på Finn, om du ikke finner noe. 

Anonymkode: 7c25e...b5e

• Liker 3
Skrevet
LiseTV skrev (6 timer siden):

Hva med FLOYD ?

Jeg var på Floyd og kjøpte kjole til min søster bryllup, mye fint der

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har vært på en del brylluper den siste tiden og forstått det sånn at ByTimo og Zimmermann er altså det de fleste bruker på bryllup. Da spesielt lange. Det er både pent og klassisk. 
Jeg har ikke råd til å kjøpe en ByTimo kjole for 3000-4000kr for et bryllup og i hvert fall ikke en Zimmermann kjole som koster fra 8000kr og mer. Jeg fant en dame på Finn som leide ut sine kjoler. Betalte 1000kr inkludert Rens for å leie kjolen. Kunne egentlig ha den «så lenge» jeg ville. Viktigste var bare at den ble levert før neste man skulle leie. Syns det var veldig greit. Så ville anbefalt disse damene som leier ut kjolene sine på Finn, om du ikke finner noe. 

Hvorfor skal man bruke 4000 kr på en kjole??   Hadde aldri betalt så mye for en kjole, ihvertfall ikke om jeg kun kunne brukt den til stiv fest.

Masse her:

https://www.zalando.no/dameklaer-selskapskjoler/?price_to=2107

• Liker 1
Skrevet
Djungelvrål skrev (5 minutter siden):

Har vært i 5-6 bryllup de siste årene og i alle var det kvinner som gikk i rødt. Vi lever ikke på 1800 tallet.  Hadde gått i rødt selv, uten problem. 

Jeg har til og med vært forlover i rød kjole. Hadde aldri hørt om det tullet der. 

AnonymBruker
Skrevet
Djungelvrål skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skal man bruke 4000 kr på en kjole??   Hadde aldri betalt så mye for en kjole, ihvertfall ikke om jeg kun kunne brukt den til stiv fest.

Masse her:

De som har råd, bruker.

selv om vi leter etter billigst mulig, så betyr det jo ikke at alle andre gjør det. Noen har en uendelig bankkonto og noen bare liker designer wear. Jeg sa aldri at jeg skulle kjøpe. Jeg leide jeg. For 1000kr

AnonymBruker
Skrevet

Har vært i 3 bryllup og skal i ett til, det er blomstrete (ja, faktisk typisk sommefestkjoler) som gjelder i år😊 kjoler du kan ha både høyhælte og speakers til, fra rett over låret og til helt lange og i alle fasonger. Skal selv gå for denne tror jeg, har brukt en fra byTimo i de forrige.

https://bogartstore.no/collections/faithfull-the-brand-dame/products/7590060-bellavista-midi-dress

Anonymkode: 0eeb6...81a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har vært i 3 bryllup og skal i ett til, det er blomstrete (ja, faktisk typisk sommefestkjoler) som gjelder i år😊 kjoler du kan ha både høyhælte og speakers til, fra rett over låret og til helt lange og i alle fasonger. Skal selv gå for denne tror jeg, har brukt en fra byTimo i de forrige.

https://bogartstore.no/collections/faithfull-the-brand-dame/products/7590060-bellavista-midi-dress

Anbefaler å se på andre nettbutikker enn zalando, feks regn, bydryss, youandi, bogart, companys, otherstories etc. Mange som har flotte, nydelige kjoler!

AnonymBruker
Skrevet

Ikke hvit iallefall.

Anonymkode: 0bad7...6a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Sneakers kan være kult til kjole men absolutt ikke til bryllup.

AnonymBruker
Skrevet
Djungelvrål skrev (3 timer siden):

Tror poenget var at man får brukt kjolen utenfor bryllupet senere, med sneakers til for å roe den ned slik at den passer hverdagslige anledninger. Den blir nydelig og perfekt i bryllup med heels og en liten veske, stylet hår osv., men «pyntet ned» og anvendelig med sneakers til andre, ikke så stive anledninger. 

Anonymkode: 8f9c8...faa

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Djungelvrål skrev (4 timer siden):

Det var ikke det jeg skrev. Det jeg mente var ar kjolene jeg ser blir brukt i bryllup i år gjerne kan brukes med sneakers feks på jobb eller på en casual sommerfest, samt bli stiligere med pensko i bryllup. Det er færre av typiske ensfargede chiffonkjoler som man fikk kjøpt på Floyd o.l. tidligere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Djungelvrål skrev (På 23.7.2022 den 14.26):

Masse her:

Det kan fint være verdt det å bruke 4000kr på en kjole dersom man vet at man sannsynligvis vil bruke den igjen senere, feks hvis man er i en alder der man regner med mange bryllup og likende. I tillegg får man en del igjen om man selger brukt etterpå. Heller en dyr kjole til 4000 som man liker skikkelig godt og bruker mange ganger enn flere billige. 

Anonymkode: 60d96...c5c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...