AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #1 Skrevet 22. juli 2022 Skal i bryllup om noen uker. Både jeg og brudeparet er i 30-årene. Men hva slags kjole burde jeg ha på meg? Er det kjole med blomstermønster som gjelder nå? Lengde? Farger? Har hørt at man skal styre unna hvitt (selvfølgelig), rød og svart, men inkluderer det også for eksempel kjole med svart som grunnfarge og heldekkende mønster i andre farger, eller er det snakk om ensfarget svart? Hvilke stoffer bør jeg se etter? Har tatt en runde i butikkene, men finner ikke noe jeg liker, så jeg vil gjerne handle på internett, for eksempel fra Zalando. Er det noen som har konkrete tips til kjoler eller merker som passer seg i bryllup i Norge på sensommeren? Anonymkode: ac3ee...f05
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #2 Skrevet 22. juli 2022 Har alltid vært glad i lange kjoler med litt duse/pastell farger. Det går aldri av moten. Anonymkode: ce366...967 1
Djungelvrål Skrevet 22. juli 2022 #3 Skrevet 22. juli 2022 Rødt og svart kan du bare bruke men ville ikke gått for sort og lang kjole. Helhvit skal man selvsagt ikke bruke men du kan godt bruke hvit kjole med blomstermønster på. Står det ingenting og kleskode?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #4 Skrevet 22. juli 2022 Djungelvrål skrev (6 minutter siden): Rødt og svart kan du bare bruke men ville ikke gått for sort og lang kjole. Helhvit skal man selvsagt ikke bruke men du kan godt bruke hvit kjole med blomstermønster på. Står det ingenting og kleskode? Nei, det står ikke noe om kleskode, tviler på at det er galla. Jeg vil uansett gjerne ha på meg en kjole som er knelang eller lengre Anonymkode: ac3ee...f05
CrazyCatLady2500 Skrevet 22. juli 2022 #6 Skrevet 22. juli 2022 Synes at denne er så fin! Med svarte høyhælte sko og en klassisk veske. https://www.cellbes.no/dame/kjoler/monstret-jersey-kjole-bla-blomstret
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #7 Skrevet 22. juli 2022 ByTimo er myyye brukt i bryllup, både korte, midi og lange modeller. I bryllupet jeg var gjest i i april hadde alle vi venninnene til bruden lyse, småblomstrede kjoler. Ei hadde ensfarget rødoransje. Ei hadde svert grunnfarge som du sier, med blomstermønster på. En kan velge så mangt. Jeg synes «anvendelige» kjoler er penest, kjoler man kan bruke i bursdag (runddag/selskap) eller style ned med sneakers på sommerfest for den del. Disse selskapskjolene med silkebånd, tyll og alskens greier blir for skoleballaktig for min smak. Men vi er forskjellige. Anonymkode: 8f9c8...faa 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #8 Skrevet 22. juli 2022 Djungelvrål skrev (1 time siden): Rødt og svart kan du bare bruke men ville ikke gått for sort og lang kjole. Helhvit skal man selvsagt ikke bruke men du kan godt bruke hvit kjole med blomstermønster på. Står det ingenting og kleskode? Hvis man skal forholde seg til klesfargekoden i bryllup og holde seg unna hvitt fordi det er brudens farge bør man også holde seg unna rødt fordi det symboliserer at du har hatt sex med brudgommen Anonymkode: 5c2e9...26b
Djungelvrål Skrevet 22. juli 2022 #9 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, det står ikke noe om kleskode, tviler på at det er galla. Jeg vil uansett gjerne ha på meg en kjole som er knelang eller lengre Anonymkode: ac3ee...f05 Gå inn på Zalando og klikk på kjoler. Da kan du søke på knelang/lang, farger,mønster, pris, passform, str, ermelengde osv. Jo flere filter, jo lettere blir søket. Finner alltid kjoler der.
Djungelvrål Skrevet 22. juli 2022 #10 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis man skal forholde seg til klesfargekoden i bryllup og holde seg unna hvitt fordi det er brudens farge bør man også holde seg unna rødt fordi det symboliserer at du har hatt sex med brudgommen Anonymkode: 5c2e9...26b Nei, det gjør det ikke. Bare å gå i rødt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #11 Skrevet 22. juli 2022 Djungelvrål skrev (4 timer siden): Nei, det gjør det ikke. Bare å gå i rødt. Nei, det er ikke bare å gå i rødt. https://costume.no/skjonnhet/kleskoder-til-bryllup-5-ting-du-bor-unnga Anonymkode: 5077a...a4d 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #12 Skrevet 22. juli 2022 Jeg tok bunad fordi brudens søster kjørte bunad og jeg vet bruden liker bunad. Da var valget lett. Anonymkode: d3682...82d 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #13 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Skal i bryllup om noen uker. Både jeg og brudeparet er i 30-årene. Men hva slags kjole burde jeg ha på meg? Er det kjole med blomstermønster som gjelder nå? Lengde? Farger? Har hørt at man skal styre unna hvitt (selvfølgelig), rød og svart, men inkluderer det også for eksempel kjole med svart som grunnfarge og heldekkende mønster i andre farger, eller er det snakk om ensfarget svart? Hvilke stoffer bør jeg se etter? Har tatt en runde i butikkene, men finner ikke noe jeg liker, så jeg vil gjerne handle på internett, for eksempel fra Zalando. Er det noen som har konkrete tips til kjoler eller merker som passer seg i bryllup i Norge på sensommeren? Anonymkode: ac3ee...f05 Vet du hvor bryllupet skal være? Vil tippe det er litt ulike kleskoder avhengig av om det er gårdsbryllup i Setesdalen, sommerbryllup på Ekebergrestauranten, strandbryllup i Risør eller rorbufest i Vesterålen. Anonymkode: 5077a...a4d 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #14 Skrevet 22. juli 2022 Hva med noe sånt? Anonymkode: 5077a...a4d 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #15 Skrevet 22. juli 2022 CrazyCatLady2500 skrev (6 timer siden): Synes at denne er så fin! Med svarte høyhælte sko og en klassisk veske. https://www.cellbes.no/dame/kjoler/monstret-jersey-kjole-bla-blomstret Veldig fin, men i mine øyne en typisk hverdagskjole. Ville valgt en annen til en så stor anledning. Anonymkode: 58ebd...b49 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #16 Skrevet 22. juli 2022 CrazyCatLady2500 skrev (6 timer siden): Synes at denne er så fin! Med svarte høyhælte sko og en klassisk veske. https://www.cellbes.no/dame/kjoler/monstret-jersey-kjole-bla-blomstret Til bryllup? 😧 i beste fall til en hverdag på kontoret! Anonymkode: 3c6b3...690 5
Gjest Anonyme-meg Skrevet 22. juli 2022 #17 Skrevet 22. juli 2022 Hvis du Googler kjole til bryllup. Går inn på bilder, så kommer det opp mange fine forslag der. Kanskje du får noen ideer om hva du ønsker 🙂
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #18 Skrevet 22. juli 2022 CrazyCatLady2500 skrev (6 timer siden): Synes at denne er så fin! Med svarte høyhælte sko og en klassisk veske. https://www.cellbes.no/dame/kjoler/monstret-jersey-kjole-bla-blomstret Det er utrolig mange kjedelige kjoler i bryllup i Norge Anonymkode: acbd2...1b6 1
Gjest Hottentått Skrevet 22. juli 2022 #19 Skrevet 22. juli 2022 Jeg har denne som jeg har brukt i to bryllup. Syns den er veldig fin☺️
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #20 Skrevet 22. juli 2022 Er mye som spiller inn her! Feks er du bedt til middag eller bare til kaffi? Er det sommerbryllup på bygda eller er det i et finere lokale der det er mere galla? Er der dresskode i invitasjonen? Jeg skal i et bryllup senere i sommer, i august. Er invitert til kaffi og det er på bygda. Jeg kommer til å ha en blomstrete sommerkjole, som noen her helt sikkert vil tenke er for hverdagslig…men som jeg tenker er helt innafor fordi jeg vet stilen på bryllupet og kjenner brudeparet😊 viktigst; ha en kjole du føler deg vel i! Anonymkode: 72f08...795
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå