Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 18. november 2005 #1 Skrevet 18. november 2005 Hei, er veldig motivert til å ta av noen kg. Har 6-7 kg jeg gjerne vil bli kvitt og lurer derfor på om noen har forslag til kurer eller noe som vil bidra til å komme ned i vekt. Jeg er veldig innsilt nå, trenger også på SATS( varierer 1-3 ganger i uken alt ettersom tid). Vil gjerne ha forslag på enkle ting som jeg kan få tak i. En kollega har prøvd en tyrkisk urtete som hun har mistet 12-16 kg av på 7 mnd..men denne te'en er en vanesak og smaker BÆSJ. Noen som har tips og råd?
Nella Skrevet 18. november 2005 #2 Skrevet 18. november 2005 Min mirakelkur: Spise mindre enn kroppen bruker Eneste som funker på sikt. Og det ikke bare teen som har gjort at hun mister vekt. Det er ikke mulig. Drukket masse te, blitt full i magen og spist mindre og sunnere, ja.. Da kan hun gå ned i vekt. + at urtene kan gi mer energi og det er lettere å komme seg opp av sofaen. Sjekk ut www.vektklubben.no der kan du logge mat og ha oversikten selv.
Tusseline Skrevet 19. november 2005 #3 Skrevet 19. november 2005 Tro kan flytte fjell, som kjent. Spis ofte, men lite. Forbruk mer kalorier enn det du inntar, og bruk kroppen. Det er nok den beste kuren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå