Gå til innhold

Fra lett gravid til helt umulig og flere SA?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

For 13 og 10 år siden fikk jeg to barn, begge på første forsøk. (Ble også gravid ved uhell en gang før og en gang etter dette) Har det siste året prøvd på sistemann og det er helt umulig å få til! Har hatt fire kjemiske og tre SA på ett år. Jeg er 36. Har alltid trodd jeg er kjempe fruktbar. 

Er dette mest sannsynlig pga alder? Flere som har gått fra super fruktbar til å ikke få det til? Jeg blir jo gravid, men det er aldri mer enn noen uker lenger...

Anonymkode: 22d87...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei. 

For 13 og 10 år siden fikk jeg to barn, begge på første forsøk. (Ble også gravid ved uhell en gang før og en gang etter dette) Har det siste året prøvd på sistemann og det er helt umulig å få til! Har hatt fire kjemiske og tre SA på ett år. Jeg er 36. Har alltid trodd jeg er kjempe fruktbar. 

Er dette mest sannsynlig pga alder? Flere som har gått fra super fruktbar til å ikke få det til? Jeg blir jo gravid, men det er aldri mer enn noen uker lenger...

Anonymkode: 22d87...e00

Er det samme far? Det kan jo også spille en rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja spørsmålet er om det er samme far. Dna fragmentasjon på sæd kan gi mye sa/ma. Det virker jo som du fortsett lett blir gravid.

Anonymkode: ed1d5...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...