AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #1 Skrevet 22. juli 2022 en venninne av meg hadde sex med en festdeltager på bordet i stuen foran andre folk. kjæresten hennes er en god kompis av meg, føler at jeg må fortelle han dette eller burde jeg? noe tips k 25 Anonymkode: 73d69...4fc 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #2 Skrevet 22. juli 2022 Jeg ville nok sagt det, for hvis det var foran andre folk vil han snart få vite det likevel. Er sikkert hyggeligere for han å få høre det av en venn, enn av en han ikke kjenner så godt. Anonymkode: 5c1d0...c25 6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #3 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): en venninne av meg hadde sex med en festdeltager på bordet i stuen foran andre folk. kjæresten hennes er en god kompis av meg, føler at jeg må fortelle han dette eller burde jeg? noe tips k 25 Anonymkode: 73d69...4fc Håper dette er tull for det er jo helt fullstendig på trynet (både i seg selv og spesielt siden hun har kjæreste!) Ville absolutt sagt noe Anonymkode: 551ea...b95 7
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #4 Skrevet 22. juli 2022 Er det vanlig å ha sex foran folk sånn som det på fest? Jeg hadde reagert på det! Anonymkode: dfc26...be4 5
bettsa Skrevet 22. juli 2022 #5 Skrevet 22. juli 2022 Hva slags menneske er dette? Har sex foran andre på en fest? Dersom du sier dette til kjæresten hennes er det ikke sikkert han tror deg. Har selv opplevd en person som ikke trodde på historie som ble fortalt om hennes kjæreste som var utro. Ikke si noe. Blir bare brukt mot deg. 1
Momma Skrevet 22. juli 2022 #6 Skrevet 22. juli 2022 Nå er det vel relativt stor sannsynlighet for at en av alle de andre rundt bordet allerede har sagt det, og dette vil uansett aldri kunne regnes med å forbli en stor hemmelighet. 3
Djungelvrål Skrevet 22. juli 2022 #7 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): en venninne av meg hadde sex med en festdeltager på bordet i stuen foran andre folk. kjæresten hennes er en god kompis av meg, føler at jeg må fortelle han dette eller burde jeg? noe tips k 25 Anonymkode: 73d69...4fc Hvis hun hadde sex som en prostituert foran mange er det selvsagt at kjæresten får vite det veldig snart. Herregud for ei kjerring. 2
Djungelvrål Skrevet 22. juli 2022 #8 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det vanlig å ha sex foran folk sånn som det på fest? Jeg hadde reagert på det! Anonymkode: dfc26...be4 Nei.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #9 Skrevet 22. juli 2022 Det hadde jeg ikke gidder å bry meg med. Folk får fikse dramaet sitt selv. Anonymkode: 33f00...ea7 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #10 Skrevet 22. juli 2022 Nei, du har ikke noe ansvar for å bringe dette opp for kjæresten. Dette var din venninne, så du burde kanskje heller ha snakket med venninnen og sagt at hun kanskje burde fortelle det til kjæresten, for dette vil uansett komme ut. Men som sagt så er det ikke ditt ansvar, det er din venninnes ansvar. Anonymkode: bbc9f...9c6
Gjest Some guy Skrevet 22. juli 2022 #11 Skrevet 22. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: en venninne av meg hadde sex med en festdeltager på bordet i stuen foran andre folk. kjæresten hennes er en god kompis av meg, føler at jeg må fortelle han dette eller burde jeg? noe tips k 25 Anonymkode: 73d69...4fc Kommer an på hvilken venn du vil beholde.
norw Skrevet 22. juli 2022 #12 Skrevet 22. juli 2022 Djungelvrål skrev (1 time siden): Hvis hun hadde sex som en prostituert foran mange er det selvsagt at kjæresten får vite det veldig snart. Herregud for ei kjerring. Hvor kommer prostituert inn i bildet? 11
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #13 Skrevet 22. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Er det vanlig å ha sex foran folk sånn som det på fest? Jeg hadde reagert på det! Anonymkode: dfc26...be4 Dette var vel sannsynligvis en bygdefest. Synes uansett det er sporty av hun dama. Trenger flere slike jenter som ikke er kjipe sugger som bare klager. Anonymkode: e9519...e27 2 2
AnnePåLande Skrevet 22. juli 2022 #14 Skrevet 22. juli 2022 Hva sier venninnen din om dette? Stakkars fyr. Regner med at han vil få vite om det da så mange vet om det. Hadde snakket med venninnen og oppfordret henne til å fortelle det før han får vite det av andre ( om jungeltelegrafen ikke allerede har nådd han) 1
Djungelvrål Skrevet 22. juli 2022 #15 Skrevet 22. juli 2022 norw skrev (1 time siden): Hvor kommer prostituert inn i bildet? Er jo noe mest prostituerte ville gjort. 2 1
Djungelvrål Skrevet 22. juli 2022 #16 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Dette var vel sannsynligvis en bygdefest. Synes uansett det er sporty av hun dama. Trenger flere slike jenter som ikke er kjipe sugger som bare klager. Anonymkode: e9519...e27 Hadde du likt om søstra di, mora di eller kone/kjærest/samboer hadde hatt sex på utstilling? 5
Maleficenta Skrevet 22. juli 2022 #17 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): en venninne av meg hadde sex med en festdeltager på bordet i stuen foran andre folk. kjæresten hennes er en god kompis av meg, føler at jeg må fortelle han dette eller burde jeg? noe tips k 25 Anonymkode: 73d69...4fc hvem av de står lojaliteten din sterkest til? om det er han sier du det om det er hun oppfordrer du henne til å si det selv
Maleficenta Skrevet 22. juli 2022 #18 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette var vel sannsynligvis en bygdefest. Synes uansett det er sporty av hun dama. Trenger flere slike jenter som ikke er kjipe sugger som bare klager. Anonymkode: e9519...e27 sporty er ikke ordet jeg ville brukt 2 3
Maleficenta Skrevet 22. juli 2022 #19 Skrevet 22. juli 2022 AnnePåLande skrev (50 minutter siden): Hva sier venninnen din om dette? Stakkars fyr. Regner med at han vil få vite om det da så mange vet om det. Hadde snakket med venninnen og oppfordret henne til å fortelle det før han får vite det av andre ( om jungeltelegrafen ikke allerede har nådd han) har sikkert det. kan vedde på at noen har filmet seansen med mobilen sin og... 5
Callisto83 Skrevet 22. juli 2022 #20 Skrevet 22. juli 2022 Djungelvrål skrev (4 minutter siden): Hadde du likt om søstra di, mora di eller kone/kjærest/samboer hadde hatt sex på utstilling? Selvsagt hadde ikke vedkommende likt det. For når det kommer til seriøse forhold, vil de fleste faktisk ha en "kjip sugge som bare klager", fremfor ei som har sex på bordet foran gjester på fest. 7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå