AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #1 Skrevet 22. juli 2022 Jeg ble i vår samboer etter flere år i avstandsforhold. Ulike preferanser når det kommer til sex har alltid vært tilstede. Jeg er rett og slett mer lettent enn han. I tillegg er jeg mer «leken», mens han er mer «rett på». Han krever også at vi begge er nydusjet, noe som tar vekk noe av spontaniteten. Da vi bodde på ulike steder onanerte jeg når det passet meg, men nå foretrekker jeg jo han. Onani blir uansett litt rart når vi legger oss og våkner i samme seng. Dette gjør at jeg stadig blir avvist, noe jeg kjenner at er frustrende seksuelt og gjør noe med selvbilde mitt. Jeg vet at han tenner på meg og jeg vet at det ikke er no galt med meg, men likevel kjenner jeg at det gjør noe med meg. At han skal «tvinge» seg til sex mer enn det han har behov for (maks en-to ganger i uka) føles feil, men jeg har behov oftere. Kan jeg klare å døyve mitt seksuelle behov, eller vil dette på sikt mest sannsynlig bli et reelt problem? Anonymkode: 845fc...e81
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #2 Skrevet 22. juli 2022 Hvorfor kan du ikke onanere når du er alene? Anonymkode: 599ad...156
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #3 Skrevet 22. juli 2022 Det høres ikke så bra ut når du allerede opplever det som et problem så fort etter dere har flyttet sammen. En løsning er vel om du kan onanere og synes det er ok når du føler for det og han ikke vil ha sex? Men det er lett å føle seg avvist når det er sånn du beskriver. Særlig vi kvinner er ekstra sårbare for avvisning seksuelt. Jeg har opplevd det med min ex-mann og det tok knekken på ekteskapet. Enten må dere snakke om det og finne et mulig kompromiss, eller du må akseptere det og nøye deg med å onanere de gangene han ikke stiller opp. Hvis ikke noe av det fungerer bra nok så er det best å bryte opp etter min mening. Anonymkode: bf9ea...94a
Gjest Drigo Skrevet 22. juli 2022 #4 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han krever også at vi begge er nydusjet, noe som tar vekk noe av spontaniteten. Enig med deg at det kan ta bort mye av spontaniteten og gleden med sex. Det kan høres ut som at han såpass rigid at det kan bli en utfordring på sikt? Er han rigid på andre måter, fungerer det ellers greit? Har du snakket med ham om dette?
feliek54 Skrevet 22. juli 2022 #5 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg ble i vår samboer etter flere år i avstandsforhold. Ulike preferanser når det kommer til sex har alltid vært tilstede. Jeg er rett og slett mer lettent enn han. I tillegg er jeg mer «leken», mens han er mer «rett på». Han krever også at vi begge er nydusjet, noe som tar vekk noe av spontaniteten. Da vi bodde på ulike steder onanerte jeg når det passet meg, men nå foretrekker jeg jo han. Onani blir uansett litt rart når vi legger oss og våkner i samme seng. Dette gjør at jeg stadig blir avvist, noe jeg kjenner at er frustrende seksuelt og gjør noe med selvbilde mitt. Jeg vet at han tenner på meg og jeg vet at det ikke er no galt med meg, men likevel kjenner jeg at det gjør noe med meg. At han skal «tvinge» seg til sex mer enn det han har behov for (maks en-to ganger i uka) føles feil, men jeg har behov oftere. Kan jeg klare å døyve mitt seksuelle behov, eller vil dette på sikt mest sannsynlig bli et reelt problem? Anonymkode: 845fc...e81 Jeg mener det er best med sex som begge liker. viktig å snakke med hverandre for en felles forståelse. Det er greit om du onanerer som et tillegg. men viktig med ikke for stor forskjell på ønsker. Må tilpasse seg hverandre. gi og ta.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #6 Skrevet 22. juli 2022 Ja, det vil bli et problem på sikt. K42 Anonymkode: 45f47...8c3 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #7 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan jeg klare å døyve mitt seksuelle behov, eller vil dette på sikt mest sannsynlig bli et reelt problem? Hva kaller du dagens problem? Ikke reellt? Du er der allerede, og det vil bli en uholdbar følelse ganske snart. Anonymkode: 338e8...534
Snok1 Skrevet 23. juli 2022 #8 Skrevet 23. juli 2022 Det er -som du selv beskriver- allerede et problem, og dette problemet vil eskalere. Hvorfor i all verden skal du dempe din egen seksualitet? 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #9 Skrevet 23. juli 2022 Frustrasjonen din vil bare øke. Når alt må være perfekt for å ha sex, f.eks at begge må være nydusjet, så er ikke driften spesielt høy. Sånt kan man ikke fikse ved å prate om det. Det er bedre for alle parter om han finner en kvinne som matcher ham og du finner en mann som matcher deg. Ingen av delene burde være spesielt vanskelig å finne🙂 Vil du ikke heller ha et ekte forholdt med gjensidig begjær? Hvorfor jobbe i motbakke med en fyr som ikke tenner på deg? Anonymkode: df1a5...6f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå