AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #1 Skrevet 22. juli 2022 Har EN stor og lang og dyp rynke midt i pannen som plager meg. No offense, men se for dere pannen til Hege Schøyen. Midt i liksom. Men jeg vil ikke ha sånn stram, glatt panne full av botox, jeg vil ha bevegelser og vil ha det naturlig. Men denne øker alderen min med 5-8 år vil jeg si. Kan jeg ta filler kun i den? Eller må man ta i hele området? Kan man forresten ta filler i sinnarynke el brukes det kun botox der? Anonymkode: 07e6b...8cc
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #2 Skrevet 22. juli 2022 Lurer og på dette. Noen som vet? Anonymkode: 6e39c...a40
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #3 Skrevet 23. juli 2022 Tror man kan legge filler i svært dype rynker i pannen. Når det er sagt hadde jeg vært mer skeptisk på filler enn botox i pannen dersom man er ute etter et naturlig resultat. Fillere synes jeg blir litt mer "stive". I tillegg siden det er så tynt med hud/muskler i pannen hadde jeg vært redd for klumper/buler etter filleren. Jeg har forresten en slik panne som du beskriver, bare jeg har mange rynker. Det kommer av stram pannemuskulatur. Jeg bruker botox, veldig lite. Mimikken forsvinner ikke, men dempes. Anonymkode: 59c67...11e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå