Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Jeg hater kakerlakker!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes kakerlakker er forferdelig ekle. Har vært i Spania (Alicante), og har ikke lyst tilbake pga. kakerlakkene. 

Hvordan er dette andre steder i "Syden" - noen plasser der man slipper dette?

Anonymkode: 39e33...aa9

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er på et bra nok hotell så er det fullt mulig å unngå å se en eneste en. Har vært mange ganger både i Tyrkia, Hellas, Kroatia, Spania,  Emirater etc og aldri opplevd kakerlakker eller andre dyr. Men så har vi bodd på 5 stjerners hoteller med tipp topp hygiene.

Anonymkode: c9b06...4dd

• Liker 2
Skrevet

Jeg har opplevd det på Rhodos (doen i en creepy bar), Kypros og på Malta (tog med kakkerlakker på fortauet), kommer ikke til å dra til disse stedene igjen. Har vært x-antall ganger på Kreta, flere steder - aldri sett det der, eller på andre mindre greske øyer

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har reist masse rundt omkring i over 30 år og den eneste gangen jeg har sett en kakerlakk var på fortauet et eller annet sted i Middelhavs-området. 🤷‍♀️

Anonymkode: cb1f3...fa5

Skrevet

Jeg har samme erfaring i Rojales-området. Veldig mye i gatene på kveldstid og vi har hatt de inne i alle husene vi har leid. Veldig utrivelige dyr, som ødelegger mye av kosen, spesielt for en del av de yngre. 

AnonymBruker
Skrevet

Har vært på Kreta og Samos flere ganger, aldri sett noen. 

Anonymkode: eeacd...dfa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har reist mye, også vært en del i såkalte "Syden" land. Eneste gangene jeg vel egentlig har opplevd kakerlakker var i en ferieleilighet i Alicante (mao samme plass, så mulig det er et problem der da?), og på gata i Vietnam. Og jeg har heller ikke nødvendigvis bodd på veldig fancy plasser. Så tror ikke egentlig det er et stort problem mange andre plasser, så lenge man velger steder med godt renhold da.

Anonymkode: 0e608...543

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.7.2022 den 15.11):

Jeg synes kakerlakker er forferdelig ekle. Har vært i Spania (Alicante), og har ikke lyst tilbake pga. kakerlakkene. 

Hvordan er dette andre steder i "Syden" - noen plasser der man slipper dette?

Anonymkode: 39e33...aa9

Eg har opplevd kakerlakker i ein bardisk i Oslo sentrum, så det skal mykje til for å finna ein kakerlakkfri plass nokon stad.😄

Anonymkode: 6bf50...0f9

• Liker 1
Gjest lurven
Skrevet

Jeg hater de fleste insekter, men er ikke så redd kakerlakker, de er harmløse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...