AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #1 Skrevet 22. juli 2022 Jeg liker å ta bort alt håret nedentil, men jeg tør ikke prøve voks. Er det veldig smertefullt med full brasillian? Jeg barberer i stedet ofte, og det fungerer greit, men jeg sliter litt alene med å få det helt bra langs leppekantene. Kjæresten "klager" på kødd at jeg er skjeggete, så jeg tenkte kanskje invitere han til å gjøre det neste gang. Kanskje det kommer noe spennende ut av det :-) Anonymkode: 25461...fa6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #2 Skrevet 22. juli 2022 Jeg bruker en øyebrynskniv på de vanskeligere områdene. Funke fjell Anonymkode: 439a8...a10
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #3 Skrevet 22. juli 2022 Helt ærlig, det var så vondt at jeg aldri har tenkt å gjøre det igjen😂 Men jeg har veldig sensitiv hud. Anonymkode: e9212...7cd 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #4 Skrevet 22. juli 2022 Tror ikke kjæresten din får det til noe bedre, evt ender du opp med kuttskader. Det kan umulig være behagelig der nede. Anonymkode: a292b...951 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #5 Skrevet 22. juli 2022 Jeg kviet meg i mange år for å prøve braziliansk, nettopp p.g.a. det må jo gjøre vondt, men tok motet til meg i fjor. Og for å si det sånn; jeg har ikke barbert meg siden! Tar fast under armene og braziliansk, og nå har jeg også prøvd leggene. Vil ikke si at det gjør direkte vondt eller er smertefullt, men det er ikke behagelig heller - kommer litt an på hvor i syklusen man er også 😊 Et godt tips jeg fikk var å ta paracet i forkant. Anonymkode: 8ef1c...0c4 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #6 Skrevet 22. juli 2022 Altså jo det gjør vondt i øyeblikket, men det går jo veldig fort over! Og resultatet er smuuuud 😛 Anonymkode: 52da4...ae4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå