Gå til innhold

Anser du deg selv som en god kokk ?

Anser du deg selv som en god kokk  

57 stemmer

1. 1. Anser du deg selv som en god kokk

• Er utdannet kokk, så ja
      4
    • Rimelig god kokk
      38
    • Har jeg bare en oppskrift så går det stort sett greit
      13
    • Mat og meg hører bare ikke sammen
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neeeeeei. Altså jeg kan å lage mat og resultatet blir stort sett bra, men jeg setter sjeldent i gang store prosjekter på egenhånd. Dessuten hender det at jeg driter meg litt ut også, spesielt når det gjelder baking :sjenert:

Men det blir sikkert bedre med åra :mrgreen:

Skrevet

Nei, jeg er ikke særlig flink, men som ~Alwa~ sier; det kommer nok med årene.

Skrevet

Har jeg bare en oppskrift å forholde meg til, går det stort sett greit.

Vet ikke om jeg er noen stor kokk, men jeg er flink til å bake.

Skrevet

Tja.... Min egenkomponerte Erotiske Pizza er da min spesialitet!! :sjarmor:

Ellers har jeg fått høre at jeg er like god på kjøkkenet som på soverommet som på badet ;)

Skrevet

Jeg innser mine begrensninger. Er ikke den som inviterer på middager for å si det sånn ;)

Skrevet

Nei. Er ikke spesielt flink, men noe mat kan jeg da lage. ;)

Skrevet
Tja.... Min egenkomponerte Erotiske Pizza er da min spesialitet!!  :sjarmor:

Hvordan ser en erotisk pizza ut?

Jeg anser meg selv for å være en rimelig habil kokk, men er ikke utdannet.

Skrevet (endret)

Av alternativene må jeg nok velge "rimelig god", og kan ihvertfall ikke gå for "best med oppskrift", for oppskrifter har jeg et stort problem med å følge, selv når jeg virkelig prøver...

Alt er imidlertid relativt. ;)

Jeg tror jeg er ganske god på smakssammensetninger og variasjon, men dårligere på detaljer og timing (timingen kommer seg imidlertid stadig - med øvelse). Og så har jeg et gjærbakstkompleks... :sjenert:

Men alt i alt så er jeg nok absolutt av dem som liker å invitere til middagsselskap. :)

Endret av piaf
Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg liker å lage mat, gjerne litt store prosjekter. Som piaf har jeg nok en gjærdeigsgreie, det er mannen i huset som tar seg av søte bakverk og sånt. Jeg fikser ikke dandering og pynting og slikt, men alt annet synes jeg da at jeg klarer fint. Egentlig tror jeg at jeg og piaf er veldig like. ;)

Skrevet

Stemte ikke siden ingen alternativ passet på meg, men jeg er en god amatørkokk(har ikke fagbrev).

Og å være utdannet kokk betyr ikke at en automatisk er flink å lage mat.

Til det har jeg møtt litt for mange dårlige stuerter og faktisk et par restaurantutdanna kokker.

Skrevet

Ja, rimelig god. Jeg elsker å lage mat, og inviterer gjerne på middag, og resultatet blir bra :)

Skrevet

Kan nok ikke skryte på meg det!

Men det hender jeg glimter til. Sambo er iallfall fornøyd, stort sett.

Skrevet

Jo, jeg vil egentlig si jeg er en ganske ok kokk! Men, skal det lages sukkerbrød trekker jeg meg vekk... Der er mannen i huset den beste! Var forresten han som lærte meg å lage brun saus... :ler:

Skrevet
Ellers har jeg fått høre at jeg er like god på kjøkkenet som på soverommet som på badet  ;)

Hva er det du gjør på badet som er så bra? :klø:

Skrevet

Jeg er faktisk kjempeflink til å lage mat! og jeg anser ikke dette som skryt, men at jeg er ærlig.

tryller fram de lekreste retter ut av "ingenting", nei ikke luftsuppe og venteboller....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...