Gå til innhold

Hvordan forholde seg til nabo med hatefulle ytringer til AP - 22 juli-2011

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ein nabo som hevder at alle som stemmer AP er idioter, og  han  ga etter masakeren  den 22 juli -2011 uttrykk for at han helst hadde sett  at alle ungdomene på Utøya burde vert drept.  Blir rett, slett kvalm  når voksne folk kan komme med så  ekstremt sykelige  holdninger, og undres på hvordan ein som  skal forholde seg til en slik  nabo?.  Naboen blei FRP radikalisert for mange år sidan, og håper han ikkje er ein god  representant for FRP.  Nå anser eg ikkje naboen som noen direkte trussel,men han er  den  største kverulant, og den vanskligste person å samarbeide eg noen sinne har  møtt.  Synd at han engang var min svoger, men etter samlivsbruddet med sin  kona  så har svogertittelen  heldigvis opphørt. Nå har eg stemt AP i  mange år, og  akter å fortsette  med selv om eg føler at eg kan "vingle" til  andre partier sine holdninger.   

Anonymkode: 96001...bbb

Videoannonse
Annonse
Gjest Adobyen
Skrevet (endret)

Enig, det er ille å måtte høre alt det stygge som noen finner på å si. Det verste blir nok fjernet fra f.eks avisenes kommentarfelt og rundt på fb, men jeg har også inntrykk av at frp tiltrekker seg denne slags folk.   Jeg stoler ikke på det partiet heller, mye skrik og lite ull.  Jeg er også AP-velger, selv om jeg nesten ikke tør å vedkjenne meg det nå.  

Endret av Adobyen
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste jeg er enig med han i, er at det er idiotisk å stemme på AP.

Anonymkode: 17ab3...56b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

ignorere. Fokuser på deg selv

Anonymkode: a651a...849

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når de kommer frem i kommentarfelt, så forestiller man seg gjerne at det er en stusselig, ressurssvak person som stort sett stod å tissa på ballen sin i friminuttene på skolen.

Men disse holdningene er mer vanlig enn man liker å tro, så du deler nok dessverre skjebne og naboskap med mange.

Forferdelig å kjenne på. 

Anonymkode: 34475...272

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare tapere som kommer med en slik ytring. Ignorer ham

Anonymkode: 9e053...d7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det eneste jeg er enig med han i, er at det er idiotisk å stemme på AP.

Anonymkode: 17ab3...56b

Idiotisk sagt,og trakassering  av folk som har andre politiske meninger en du selv ! 😂  Vi lever i eit demokratisk land , og lov å ha ulike politiske meninger utan at ein dermed  skal bli stemplet som idiot.  

AnonymBruker
Skrevet
Adobyen skrev (58 minutter siden):

Enig, det er ille å måtte høre alt det stygge som noen finner på å si. Det verste blir nok fjernet fra f.eks avisenes kommentarfelt og rundt på fb, men jeg har også inntrykk av at frp tiltrekker seg denne slags folk.   Jeg stoler ikke på det partiet heller, mye skrik og lite ull.  Jeg er også AP-velger, selv om jeg nesten ikke tør å vedkjenne meg det nå.  

FRP ønsker større "frihet til folket" og at en rekke   lover å regler skal oppheves.  (Naboen  hevdet  m.a. at å pålegge EU-kontroll av biler var bare tull, og her burde follk få  bestemme sjølve) ..  Tinglysing av tomtegrenser var  også bare tull, og her kunne naboer bare inngå avtaler.  

Gjest Adobyen
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

FRP ønsker større "frihet til folket" og at en rekke   lover å regler skal oppheves.  (Naboen  hevdet  m.a. at å pålegge EU-kontroll av biler var bare tull, og her burde follk få  bestemme sjølve) ..  Tinglysing av tomtegrenser var  også bare tull, og her kunne naboer bare inngå avtaler.  

Huff, jeg kjenner dessverre en slik en. Selv bryter de regler og protesterer på alt fra koronarestriksjoner, vaksiner og innvandrere og og.. Det er ikke alt som er like galt eller riktig, virker heller som at det viktigste er å kverulere og ta seg til rette.  Men disse typene vil alltid være slik uansett parti.  

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Hadde ignonert tullingen. 

AnonymBruker
Skrevet
Adobyen skrev (15 minutter siden):

Huff, jeg kjenner dessverre en slik en. Selv bryter de regler og protesterer på alt fra koronarestriksjoner, vaksiner og innvandrere og og.. Det er ikke alt som er like galt eller riktig, virker heller som at det viktigste er å kverulere og ta seg til rette.  Men disse typene vil alltid være slik uansett parti.  

Å kome med motsigleser overfor kverulerende personer er noe av det verste  ein gjir seg utpå.  Det beste er å holde seg langt unna dem, og helst ikkje ha noe forhold til dem. og la dem leve i sin egen verden.  Før eller sidan bli de igjennomskuet, og de forflytter seg gardvis inn  sein egen bobleverden.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er bare tapere som kommer med en slik ytring. 

Svare med samme mynt? Ok? Det handler vel også om holdning.. 

Imidlertid høres denne enkeltstående gubben hos Ts passe tulling ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...