Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som skal begynne på høyskole til høsten.. hva tenker dere å bruke til pc, bøker osv? Sekk eller veske? Vetikke helt hva som er inn om dagen 🙊

Anonymkode: 63c4b...9a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen bryr seg om hvorvidt du bruket sekk eller veske. Jeg hadde brukt sekk for å spare ryggen.

Anonymkode: 4dfcd...f14

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Hva som er inn har null betydning. Bruk sekk for å spare ryggen din. 

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg ferdig utdannet, men definitivt sekk! Var det de fleste brukte der jeg gikk, det er jo mye mer praktisk enn veske.

Anonymkode: d8424...681

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok et enkeltemne på et universitet rett før corona, og det var flere med ryggsekk enn veske der jeg gikk, i alle fall. Det kan sikkert variere fra sted til sted, studium til studium og muligens fra kull til kull også, men det er i alle fall mange ryggsekker der ute. 

Anonymkode: f7675...17a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Dere som skal begynne på høyskole til høsten.. hva tenker dere å bruke til pc, bøker osv? Sekk eller veske? Vetikke helt hva som er inn om dagen 🙊

Anonymkode: 63c4b...9a9

Du velger det som er mest ok for deg.

Anonymkode: 16c39...02b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er godt voksen og brydde meg ikke om hva som er inn. Valgte god ryggsekk  og det var mange som hadde det samme. 

Anonymkode: 58164...35f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er seriøst ingen som bryr seg om hva du velger. Jeg hadde sekk, og er sjeleglad for det. Jeg gidder ikke å ødelegge ryggen på å gå med veske som gjerne skal ha både pc, bøker, drikke og det som er 

Anonymkode: 329c4...45a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Spiller ingen rolle bare den koster over 2000 kr.

Anonymkode: bec2b...3b5

AnonymBruker
Skrevet

går du veldig mye rundt med tung veske over tid, så kan dette muligens gå ut over rygg / skylder / nakke. I alle fall hvis du går med dette over lang nok tid. 

en ordentlig ryggsekk er selvfølgelig mye bedre for ryggen og skulder...      

Anonymkode: df28f...a4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte meg en nydelig veske i skinn,  med plass til både laptop og bøker i. Holdt ut i et halvt år før jeg gikk over til sekk. 😅 og veska henger nå til pynt 🤣

Anonymkode: d5a41...1fc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en douchebag - elsker den! Ryddig og lett å ha orden, god plass og behagelig.

Anonymkode: a8cce...651

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sekk, uten tvil. Kjøpe en som rommer litt, så får du med deg både pc, skrivesaker, en bok, lader, vannflaske, termokopp, matpakke, en ekstra genser til kald lesesal, paraply og det du ellers måtte trenge. Hva som er "in" er helt uvesentlig, sekk er best. Sekk er også best om du skal sykle eller sparkesykle til skolen, og utvilsomt mest ergonomisk i det lange løp. Kjøp en du liker som passer deg og din kropp, jeg vekslet mellom det som egentlig var en tursekk fra Bergans og en av studentsekkene til Beckmann. Sistnevnte var nok best fordi den hadde flere rom som gjorde det lettere med oversikt og vektfordeling. 

Anonymkode: 10f7a...036

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brukte ryggsekk i alle år.

Til info: fikk knulla usaklig mye de åra....

Anonymkode: 555bb...e29

Skrevet

De fleste Høyskoler har låsbare skap der du kan legge fra deg bøkene.

Jeg brukte skulderveske da jeg studerte. Jeg tok kun PC og skrivesaker med hjem, resten lå innelåst i skapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...