AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #1 Skrevet 22. juli 2022 Hun blir fort sliten og sover minst 12 timer hver dag. Jo mer hun må stå opp for å tisse jo lengre sover hun. Blir jo lite vi får ut av dagen, spesielt de attraksjonene som starter tidlig. Noen tips til å få kona til å kvikne til litt? Hun er 7 måneder på vei. Anonymkode: 64546...ee0
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #2 Skrevet 22. juli 2022 La henne få slappe av. Noen aktiviteter kan jo tilpasses henne, ellers får du finne på noe som du kan gjøre alene. Anonymkode: 3f706...ab7 11 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #3 Skrevet 22. juli 2022 Tenker at mye handler om henne også. Men selv var jeg og min sambo på en del bilturer rundt i Norge for å se litt. Jeg klarte ikke å gå så mye, men kjørte aursjøvegen, Trollstigen, og slike steder vi ønsket å se. Var ikke mye vi fikk gått utenfor bilen, fordi jeg var på krykker pga bekkenløsning, men vi koste oss godt fordi. Men tenker at det er noe hun må få styre. Hva hun orker og greier. Men så klart i en bil kan hun jo sove og slappe av. Men spør hva hun ønsker, også får dere styre det etter hun. Det er denne sommeren hun går gravid. Ikke legg lista så høyt, men prøv å slapp av og nyt tiden sammen. Anonymkode: f7493...9f8 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #4 Skrevet 22. juli 2022 Det er din kone som må få bestemme tempoet. Og så kan jo du finne på noe alene når hun sover? Dere trenger jo ikke være sammen 100% av tiden. Her tenker jeg IKKE at du skal ut på fylla hele natta, men at du kan dra på et museum eller gå en tur mens hun sover på dagen. Det er hun som er gravid og bærer byrden for at dere skal få et barn, da må du også ofre noe. Dette handler ikke om deg og din ferie. Orker hun ikke, så orker hun ikke. Hvis hun presser seg, kan det redusere funksjonsnivået hennes (for eksempel mer smerter, enda mer sliten). Anonymkode: e1917...fa5 12 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #5 Skrevet 22. juli 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hun blir fort sliten og sover minst 12 timer hver dag. Jo mer hun må stå opp for å tisse jo lengre sover hun. Blir jo lite vi får ut av dagen, spesielt de attraksjonene som starter tidlig. Noen tips til å få kona til å kvikne til litt? Hun er 7 måneder på vei. Anonymkode: 64546...ee0 "Kvikne til"? Du vet kanskje ikke at det er en krevende jobb for hele kroppen å dyrke fram et spillernytt, lite menneske? La henne hvile så mye hun trenger nå: det blir ikke så mye av det om et par måneder og videre framover. Du kan vel gå på attraksjonene selv, om hun sover. Anonymkode: 7d26b...a07 9
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #6 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Blir jo lite vi får ut av dagen, spesielt de attraksjonene som starter tidlig. En tur i Balder eller Valkyria er jo topp når man er 7 mnd på vei 😅 Godt forsøk! Anonymkode: 2f904...1ea 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #7 Skrevet 22. juli 2022 Hun skal ikke kvikne til, hun har nok med å lage baby. Er selv 8 mnd på vei og ferien vår har bestått av en liten tur på hytta og ellers hjemme. Mannen har golfet og funnet på ting med kompiser - han er et voksent, selvstendig menneske som greier å ta vare på seg selv 😉 Anonymkode: be39f...216 12 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #8 Skrevet 22. juli 2022 Mannen min pakker en sekk, med snacks, mat og drikke - som han bærer - og kjører meg rundt hvor vi kan se litt fin natur, ta en roadtrip og i noen tilfeller gå en tur. Han er veldig opptatt av at jeg skal ikke ha dårlig samvittighet for alt jeg ikke klarer, for jeg kan ikke gå så mye, men fokusere på alt jeg får til. Han har også kjøpe en liten stol, som jeg kan sitte behagelig på når vi rusler, spør om vi skal ta pauser, går veldig rolig selv og er tilstede. Vi har fått gjort masse, til og med flere mindre fjellturer hvor han fant ut at vi kunne kjøre et godt stykke opp for og få helt nydelig utsikt Ellers er det flere attraksjoner som har lenge nok åpent, og ingen grunn til og starte tidlig når hun trenger søvn. Finn noe som fungerer for henne, og overrask henne! Anonymkode: 5743d...ece 2 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #9 Skrevet 22. juli 2022 Hva i all verden for "attraksjoner" er det dere ikke kan gå på? La henne sove til 12-13 du og finn på noe da. Lenge igjen av dagen. Anonymkode: 4db4b...90a 7
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #10 Skrevet 22. juli 2022 Min var like langt på vei med den første. Hadde en utrolig fin ferie hjemme og på en 10 dagers biltur. Bare oss og nesten ikke matlaging. Mye kos og god sex. Anonymkode: cbf7b...48a
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #11 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun blir fort sliten og sover minst 12 timer hver dag. Jo mer hun må stå opp for å tisse jo lengre sover hun. Blir jo lite vi får ut av dagen, spesielt de attraksjonene som starter tidlig. Noen tips til å få kona til å kvikne til litt? Hun er 7 måneder på vei. Anonymkode: 64546...ee0 Hun skal ikke kvikne til, hun skal konservert energi til en smertefull fødsel, nattevåk, urinlekkasje og brystspreng. Du kan henge med kompiser eller gjøre alt hva du kan for å bære kvinnen som bærer frem barnet ditt på en gullstol. Lag deilige måltider til henne, gå rolige turer sammen og ellers kan du ha netflixmaraton med gutteserier. Anonymkode: abc66...8b5 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #12 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hun blir fort sliten og sover minst 12 timer hver dag. Jo mer hun må stå opp for å tisse jo lengre sover hun. Blir jo lite vi får ut av dagen, spesielt de attraksjonene som starter tidlig. Noen tips til å få kona til å kvikne til litt? Hun er 7 måneder på vei. Anonymkode: 64546...ee0 Tips: ta deg samnen og vær en støttende mann. Det handler ikke om hva du skalfå ut av ferien nå, men at hun bygger et nytt liv i sin kropp. Hvis du synes det er kjipt nå, har du er kjempeproblem om få måneder når babyen er født. Anonymkode: 511a5...fbb 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #13 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen min pakker en sekk, med snacks, mat og drikke - som han bærer - og kjører meg rundt hvor vi kan se litt fin natur, ta en roadtrip og i noen tilfeller gå en tur. Han er veldig opptatt av at jeg skal ikke ha dårlig samvittighet for alt jeg ikke klarer, for jeg kan ikke gå så mye, men fokusere på alt jeg får til. Han har også kjøpe en liten stol, som jeg kan sitte behagelig på når vi rusler, spør om vi skal ta pauser, går veldig rolig selv og er tilstede. Vi har fått gjort masse, til og med flere mindre fjellturer hvor han fant ut at vi kunne kjøre et godt stykke opp for og få helt nydelig utsikt Ellers er det flere attraksjoner som har lenge nok åpent, og ingen grunn til og starte tidlig når hun trenger søvn. Finn noe som fungerer for henne, og overrask henne! Anonymkode: 5743d...ece Er du en baby? Anonymkode: 9d99d...1d4 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #14 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen min pakker en sekk, med snacks, mat og drikke - som han bærer - og kjører meg rundt hvor vi kan se litt fin natur, ta en roadtrip og i noen tilfeller gå en tur. Han er veldig opptatt av at jeg skal ikke ha dårlig samvittighet for alt jeg ikke klarer, for jeg kan ikke gå så mye, men fokusere på alt jeg får til. Han har også kjøpe en liten stol, som jeg kan sitte behagelig på når vi rusler, spør om vi skal ta pauser, går veldig rolig selv og er tilstede. Vi har fått gjort masse, til og med flere mindre fjellturer hvor han fant ut at vi kunne kjøre et godt stykke opp for og få helt nydelig utsikt Ellers er det flere attraksjoner som har lenge nok åpent, og ingen grunn til og starte tidlig når hun trenger søvn. Finn noe som fungerer for henne, og overrask henne! Anonymkode: 5743d...ece Du høres utrolig hjelpeløs ut 😲 Ha med en stol når dere går en liten tur? Kan du ikke en gang bære en sekk? Anonymkode: 9d99d...1d4 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #15 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du en baby? Anonymkode: 9d99d...1d4 Nei hun er gravid og har en støttende mann som forstår at det kan være krevende. Anonymkode: 511a5...fbb 3 1
kraftwerk Skrevet 22. juli 2022 #16 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei hun er gravid og har en støttende mann som forstår at det kan være krevende. Anonymkode: 511a5...fbb Det kan ikke være krevende, det er krevende. 5 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #17 Skrevet 22. juli 2022 Attraksjoner? Vil du på Tusenfryd? Da jeg var gravid om sommeren brukte vi båten mye siden vi bor rett ved sjøen. Vær en mann. Kjøp hus i nærheten av sjøen og en båt man kan ha det komfortabelt i. Anonymkode: 6b79b...0ed 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #18 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei hun er gravid og har en støttende mann som forstår at det kan være krevende. Anonymkode: 511a5...fbb Jeg har selv vært gravid 2 ganger, men ha med en stol for en liten gåtur? Aldri hørt om. Eller at man ikke en gang kan være en liten sekk med noe mat? Anonymkode: 9d99d...1d4 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #19 Skrevet 22. juli 2022 La meg si det slik: Feriene dine vil bli VELDIG annerledes de neste 18 årene. Ferie med gravid kone er barnemat sammenlignet med både baby, toddler, barnehagebarn i trassalderen, barneskolebarn som maser, sur tenåring… Det er bare å glede seg!!! 🤣 Anonymkode: e1917...fa5 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #20 Skrevet 22. juli 2022 La kona slappe av på hotellet eller stranden mens du fiser rundt på attraksjoner alene? Kanskje en massasje eller noe på henne? Sikkert deilig for henne å slappe av i fred med en bok, strikketøy eller lignende, det syntes i hvert fall jeg da jeg var gravid. Å måtte slepes etter mannen på alt mulig turistræl høres helt grusomt ut, spesielt som høygravid. Er det noen grunn til at du absolutt må ha henne med på alt? Anonymkode: 57971...629 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå