AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #1 Skrevet 22. juli 2022 Jeg har vært sammen med kjæresten i seks år. Hun delte nylig at i når vi har sex og det tar noe tid før jeg kommer, helst ønsker at sexen skal ta slutt. Dette siden hun sjelden klarer å komme. Hun hevder at årsaken til at hun ikke klarer å komme under sex skyldes for lite forspill. Jeg er usikker på om dette er den virkelige årsaken. Noen innspill? Anonymkode: 07950...e08
feliek54 Skrevet 22. juli 2022 #2 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har vært sammen med kjæresten i seks år. Hun delte nylig at i når vi har sex og det tar noe tid før jeg kommer, helst ønsker at sexen skal ta slutt. Dette siden hun sjelden klarer å komme. Hun hevder at årsaken til at hun ikke klarer å komme under sex skyldes for lite forspill. Jeg er usikker på om dette er den virkelige årsaken. Noen innspill? Anonymkode: 07950...e08 Du må varme henne en stund. Finn ut hva hun elsker. Jeg tenker suge og fingre på pupper. Fingre både g-punkt og klit og slikke/suge fitta. Det er viktig at når du knuller så bør du treffe ikke bare g-punkt men også klit(det er mulig med rett stilling). da kommer jenta mye lettere. Klarer du å gi henne g-punkt orgasme og klit orgasme. Det bør du prøve.
Snok1 Skrevet 22. juli 2022 #3 Skrevet 22. juli 2022 Mitt innspill er at du må lytte mer til partneren din enn til anonyme nettvegger. Ut fra hva dere snakker om og diskuterer må dere bare øve og variere. Masse.
Fioljenta Skrevet 22. juli 2022 #4 Skrevet 22. juli 2022 Enig med Snok1. Det er hun som sitter på fasiten for seg, så jeg tror det er lurt å lytte til henne. Men, ja, for lite forspill kan være en veldig riktig årsak. Husk at kvinner og menn tenner forskjellig. For min del starter forspillet lenge før vi havner i sengen. Det er de små blikkene og berøringene i løpet av dagen, at han snakker mitt kjærlighetsspråk og viser interesse i meg. Men også forspill med kjærtegn, kyss og kos etterfulgt av mer intim berøring. Selve samleiet gir ham mye mer enn meg hvis vi går (nesten) rett på sak. Så, ja, lytt til henne! Hun har nok rett. 😉 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #5 Skrevet 22. juli 2022 Det er mulig hun ikke vet helt selv hvorfor og tenker det er en teori. Hva med å prøve mere forspill? Se om det hjelper? Anonymkode: c25b4...85f
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #6 Skrevet 22. juli 2022 Når dette kommer etter 6 år, så sier det noe om manglende seksuell kommunikasjon dere i mellom. Neste gang kan dere hoppe over hele samleiet. Be henne vise deg hvordan hun onanerer, og om hun klarer å komme på egenhånd, med deg i rommet. Spør hvordan du best kan hjelpe henne, og la det være velkommen, om hun vil bruke vibrator alene, eller under samleiet. For noen nytter det ikke, men siden hun har brakt påstanden om for lite forspill på banen, så bør dere være villig til å snu den steinen. Vær også obs på at hun kan ha bakenforliggende motiver, som at følelsene er borte, og at hun mentalt er på tur ut av forholdet. Det at hun ikke har gjort justeringer underveis, for å få glede av sexen, er et ganske dårlig tegn. Anonymkode: 94140...bf3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå