Gå til innhold

Sommer, sol og sex - noen nye erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har leid sommerhus i utlandet i sommer. En helt skjermet tomt med eget basseng. Hver morgen var jeg tidlig oppe før resten av familien og tok morgenbad. Naken. 

En morgen kom også konemor ut mens jeg badet, og jeg fikk overtalt henne til å hive bikinien og joine meg. Det ble rett så koselig! Vi svømte, lekte og pirret hverandre. Kuken ble stiv og fant sin vei. Til slutt hadde vi deilig sex på ei solseng, i morgensolen. 

Og vipps hadde vi fått nytt morgenrituale sammen. Ikke sex hver dag, men nakne. Sammen. 

Har du noen gode sommererfaringer å dele?

Anonymkode: 1f553...04b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sorry. Intet å dele herfra. 

Anonymkode: 75d58...cbe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og typen har sex i vannet på stranda. 

Anonymkode: 60d4e...8da

Skrevet

Det vanlige. Sex på litt bortgjemte svaberg i håp om å bli sett fra passerende båter. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hatt så mye sol dessverre. Men har pult et par ganger i bobilen. Og han fikk en bj i mørket utenfor. Litt spennende med risiko for å bli ferska.

Anonymkode: 3d234...0d7

Skrevet

Heftig knulling to ganger hver dag på tre uker med ferietur, et par ganger halvoffentlig uten å bli fersket, et par ganger på overnattingssteder med tynne vegger der vi både hørte paret på naborommet begynne å knulle etter at de hørte oss... Deilig sommer.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Tja. For oss er sommeren full av både nærmeste familie og storfamilien, så da blir egentlig sexen satt litt på vent. Det er jo også en slags erfaring. 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Voksentoslopar skrev (4 timer siden):

r på overnattingssteder med tynne vegger der vi både hørte paret på naborommet begynne å knulle etter at de hørte oss.

Samme med oss, også på  ferjelugaren.  Skikkelig triggende og opphissende, nesten som gruppesex bare avskilt av noen cm tynn vegg.  

Anonymkode: 45768...125

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ferie er arbeidsleir. Med barn som gnåler og er hjemme hele dagen. Lite tid til morsomme opplevelser, men sånn er jo familielivet. Det er ikke like gøy å drasse rundt på unger som det var å ligge på stranda og se på lettkledde jenter, og knulle nye annenhver kveld. 

Anonymkode: 16bb5...ffa

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sex i campingvogn, med halvstore barn er en utfordring. Heldigvis har mange campingplasser familierom for dusjing, hvor mor og far kan få seg en hyggestund etter å ha dradd barna gjennom dusjen først og sluppet de på lekeplassen.

• Liker 1
Gjest Drigo
Skrevet

For oss har sommeren hittil vært fokus på arbeid, besøk av venner og familie. Men vi har allikevel lurt oss til noen hyrdestunder med unnskyldinger om behov for siesta. 

Nå skal vi feriere i meget varmt middelhavsland, så jeg håper topplokket tåler elskov under hete forhold (det skal vi nok klare på et eller annet vis).😵💫

Sist vi var der dukket det opp et fjes i speilet på rommet vårt mens vi elsket med åpen verandadør. Det var en nysgjerrig nabo🙄

AnonymBruker
Skrevet

Et lite stykke fra hytta vår renner det en liten elva. I alle år har vi brukt en og samme kulp til bading. I går gikk vi en tur langs elva og kommer over en avsides og usjenert kløft i terrenget, med en liten kulp. Vi klatret ned og tok oss et bad, nakne. Etterpå solte vi oss på en av de varme steinene, og jammen ble det ikke et knull i det fri på steinen. 

Litt sår på knærne etterpå... 

AnonymBruker
Skrevet

Ja er blitt mye knulling denne sommeren. Mye fordi vi har hatt besøk av svigers og de har fungert som ypperlig barnevakt. Har blitt knulling nær sagt hver kveld og et par morgener. 😄 Shit ble kåt av å skrive om dette tror jeg skal gå knulle konemor nå. Tatta!

Anonymkode: 7d9cb...38b

AnonymBruker
Skrevet

Dro på en spontan tur i et viktig ærend sammen med kjæresten, hennes lillesøster og mor. Vi hadde ikke fått tid til å planlegge noe, så vi fikk ikke hotellrom for natta. Endte opp på ei campinghytte, med en dobbeltseng og en divan. Svigermor på divanen, kjæresten i midten og jeg og søstera på hver vår side i dobbeltsengen.

Våknet på natten av at kjæresten min runket meg. Hun hadde tatt av seg trusa og var i ferd med å ake seg innpå kuken min.  Dyna hadde sklidd av søsteren så hun lå der med bare pupper. 

En spesiell opplevelse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...