Gå til innhold

Å se andre ha sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri sett andre par ha sex (bortsett fra på film), men det er noe som pirrer meg, og som jeg ønsker å oppleve. Jeg har ikke lyst til å dra på noen av disse sexklubbene, har ikke noe ønske om å delta, men bare iaktta på ikke alt for lang avstand. Jeg har googlet meg frem til at det er noen badestrender på den franske rivieraen hvor dette er vanlig, men det er jo litt langt å dra. 

Tips til steder?

Hva er dine erfaringer? I hvilke situasjoner har du sett andre ha sex? 

Anonymkode: 94797...6f4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lettere å finne noen på et forum som vil ha noen som ser på.

Men akkurat det er det ikke mange som søker etter så tror nok du vil slite med å finne rett setting. 

Ta deg en tur i sand dynene på Gran Canaria neste gang du er der, foregår mye rart der.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Stillalive said:

Lettere å finne noen på et forum som vil ha noen som ser på.

Men akkurat det er det ikke mange som søker etter så tror nok du vil slite med å finne rett setting. 

Ta deg en tur i sand dynene på Gran Canaria neste gang du er der, foregår mye rart der.

Noen spesifikke strender?

Anonymkode: 94797...6f4

Skrevet

Nudiststranda i Maspalomas. 

Trekker du innover opp mot der det vokser busker så er det mye som skjer hver dag.

Google det så ser du hva jeg mener.

AnonymBruker
Skrevet
Stillalive skrev (24 minutter siden):

a deg en tur i sand dynene på Gran Canaria neste gang du er der, foregår mye rart der.

Vil ikke akkurat anbefale det, å gå alene dit på kveldstid om du er kvinne.  Det er stort sett på kveld og natt sånne ting skjer.

Husker før. på bygdedansene rundt om i distriktet.  Da var det mye rart å se og høre om man tok seg en rusletur rundt lokalet utpå kvelden .  For oss unggutta var dette veldig spennende, vi sneik oss rundt å fikk med oss mye rart. Så var det hjem å nirunke til spruten sto "i taket"   😁

Anonymkode: f9b78...6a4

• Liker 1
Skrevet

På kveldstid er det vel stort sett de homofile som holder på, jeg vil ikke anbefale noen som helst å rusle på strendene alene på turistplasser,  mye ran som forekommer. 

Men tidligere så var det en del aktiviteter i Maspalomas på dagtid, har ikke vært der på årevis så det kan jo selvsagt ha skiftet med årene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...